Період оскарження умов закупівлі - по 28-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 39 951 562,40 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 199 757,81 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01981498 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ковальчук В'ячеслав |
Телефон: | 380991049266 |
E-mail: | kovalchyk.vyacheslav@ukr.net |
Місцезнаходження: | 40007, Україна, Сумська область,Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2 |
6 |
1.1. Згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 1.1.3. Додатку № 2 «Перелік документів та інформації, які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі шляхом зазначення відповідної інформації в електронній системі закупівель» до тендерної документації: Учасник має надати документальне підтвердження наявності у власності чи оренді (копії договорів оренди, користування (з відповідними актами здачі приймання) або копії свідоцтва про право власності або інші документи, що підтверджують право власності) виробничої бази. Право власності(користування) повинно бути набутим раніше від дати публікації оголошення про проведення даної закупівлі. Якщо учасник орендує виробничі, складські або офісні приміщення чи будівлі, в складі пропозиції має бути подано копію повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма №20-ОПП) з відміткою про прийняття органами ДПС. Повідомлення має бути подане раніше від дати публікації оголошення про проведення даної закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасник надав копію Договору оренди (майнового найму) нежитлового приміщення від 28.01.2023 року № 28/01/22. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні акти здачі приймання нежитлового приміщення, яке є предметом вищезазначеного договору, що не відповідає умовам тендерної документації. Також, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав копію Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма №20-ОПП). Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня відмітка про прийняття органами ДПС вищезазначеного Повідолмення, що не відповідає умовам тендерної документації. 1.2. Згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 1.3.1. Додатку № 2 «Перелік документів та інформації, які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі шляхом зазначення відповідної інформації в електронній системі закупівель» до тендерної документації: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Довідку, складену Учасником про виконання аналогічного/них договору/ів наступного вигляду (форма зазначена в п.1.3.1. Додатку 2 до тендерної документації). У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав Лист від 22.08.2024 року № 03, відповідно до якого відсутня інформація щодо Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності), зокрема Договору підряду від 14.08.2019 року № 159, що не відповідає умовам тендерної документації. 1.3. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 9 Додатку № 2 «Перелік документів та інформації, які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі шляхом зазначення відповідної інформації в електронній системі закупівель» до тендерної документації: На підтвердження розробленої та діючої на підприємстві, системи управління якістю, учасники повинні надати в складі пропозиції сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» за кодом ДКПП 41.20 – Будівництво житлових і нежитлових будівель, ISO 45001:2018, ISO 14001:2015, виданого акредитованими або нотифікованими органом сертифікації та звіт про проведення сертифікаційного аудиту. .Сертифікат має бути видано безпосередньо Учаснику закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» за кодом ДКПП 41.20 – Будівництво житлових і нежитлових будівель, що не відповідає умовам тендерної документації. 1.4. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог розділу «Загальні вимоги до монітору пацієнта» Додатку № 2 «Перелік документів та інформації, які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі шляхом зазначення відповідної інформації в електронній системі закупівель» до тендерної документації: У складі своєї тендерної документації Учасник повинен надати Оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав Гарантійний лист від 22.08.2024 року № 1 від ТОВ «Медичні індивідуально оптимальні технології» (офіційний дистриб’ютор компанії Philips в Україні), в якому надано гарантії щодо можливості поставки Учасником вищезазначеного Товару. Разом з тим, вищезазначений лист не містить гарантій щодо терміну гарантійного обслуговування монітору пацієнта, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Відсутнє документальне підтвердження наявності у власності чи оренді (копії договорів оренди, користування (з відповідними актами здачі приймання). 2.2. Відсутня копія повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма №20-ОПП) з відміткою про прийняття органами ДПС. 2.3. Відсутня Довідка, складена Учасником про виконання аналогічного/них договору/ів наступного вигляду (форма зазначена в п.1.3.1. Додатку 2 до тендерної документації). 2.4. Відсутній сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» за кодом ДКПП 41.20 – Будівництво житлових і нежитлових будівель. 2.5. Відсутній Оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування (Монітор пацієнта). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати акт/акти здачі приймання до договору оренди (майнового найму) нежитлового приміщення від 28.01.2023 року № 28/01/22. 3.2. Надати підтвердження про відмітку про прийняття органами ДПС повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма №20-ОПП). 3.3. Надати Довідку, складену Учасником про виконання аналогічного/них договору/ів наступного вигляду (форма зазначена в п.1.3.1. Додатку 2 до тендерної документації) з Посиланням на закупівлю в системі Prozorro, зокрема Договору підряду від 14.08.2019 року № 159. 3.4. Надати сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» за кодом ДКПП 41.20 – Будівництво житлових і нежитлових будівель. 3.5. Надати Оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування (Монітор пацієнта).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.