Закупівлю оголошено - 16-08-2024, 17:37. Дата останніх змін - 17-09-2024, 14:54

Капітальний ремонт частини підвального приміщення споруди подвійного призначення із захисними властивостями сховища чотириповерхової будівлі хірургічного корпусу КНП «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» СМР за адресою: м.Суми, вул. Марко Вовчок, 2. Коригування

Капітальний ремонт частини підвального приміщення споруди подвійного призначення із захисними властивостями сховища чотириповерхової будівлі хірургічн... Державна закупівля - UA-2024-08-16-010154-a Капітальний ремонт частини підвального приміщення споруди подвійного призначення із захисними властивостями сховища чотириповерхової будівлі хірургічного корпусу КНП «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» СМР за адресою: м.Суми, вул. Марко Вовчок, 2. Коригування від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 8/16/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-16-010154-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-08-16-011916-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-08-2024, 17:37
по 28-08-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-08-2024, 17:37
по 31-08-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 28-08-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
39951562.4
39 951 562,40 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:199 757,81 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01981498 Досьє YouControl
Контактна особа:Ковальчук В'ячеслав
Телефон:380991049266
E-mail:kovalchyk.vyacheslav@ukr.net
Місцезнаходження:
40007, Україна, Сумська область,Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт частини під ...
39 951 562,40 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт частини підвального приміщення споруди подвійного призначення із захисними властивостями сховища чотириповерхової будівлі хірургічного корпусу КНП «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» СМР за адресою: м.Суми, вул. Марко Вовчок, 2. Коригування

1
робота
40007 Україна Сумська область Суми вул.Марко Вовчок, будинок 2
по 31-12-2024
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЕЛЕКТРО ЛЕНД"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, місто Суми, ПРОСПЕКТ КУРСЬКИЙ, будинок 6-А, 40020, Андрій Біцак
Остаточна пропозиція:
31 966 233,61 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-09-2024, 13:51
Період подачі оскарження:
по 12-09-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-09-24, 17:46:52
24

1.1. Згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 1.1.3. Додатку № 2 «Перелік документів та інформації, які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі шляхом зазначення відповідної інформації в електронній системі закупівель» до тендерної документації: Учасник має надати документальне підтвердження наявності у власності чи оренді (копії договорів оренди, користування (з відповідними актами здачі приймання) або копії свідоцтва про право власності або інші документи, що підтверджують право власності) виробничої бази. Право власності(користування) повинно бути набутим раніше від дати публікації оголошення про проведення даної закупівлі. Якщо учасник орендує виробничі, складські або офісні приміщення чи будівлі, в складі пропозиції має бути подано копію повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма №20-ОПП) з відміткою про прийняття органами ДПС. Повідомлення має бути подане раніше від дати публікації оголошення про проведення даної закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасник надав копію Договору оренди (майнового найму) нежитлового приміщення від 28.01.2023 року № 28/01/22. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні акти здачі приймання нежитлового приміщення, яке є предметом вищезазначеного договору, що не відповідає умовам тендерної документації. Також, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав копію Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма №20-ОПП). Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня відмітка про прийняття органами ДПС вищезазначеного Повідолмення, що не відповідає умовам тендерної документації. 1.2. Згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 1.3.1. Додатку № 2 «Перелік документів та інформації, які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі шляхом зазначення відповідної інформації в електронній системі закупівель» до тендерної документації: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Довідку, складену Учасником про виконання аналогічного/них договору/ів наступного вигляду (форма зазначена в п.1.3.1. Додатку 2 до тендерної документації). У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав Лист від 22.08.2024 року № 03, відповідно до якого відсутня інформація щодо Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності), зокрема Договору підряду від 14.08.2019 року № 159, що не відповідає умовам тендерної документації. 1.3. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 9 Додатку № 2 «Перелік документів та інформації, які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі шляхом зазначення відповідної інформації в електронній системі закупівель» до тендерної документації: На підтвердження розробленої та діючої на підприємстві, системи управління якістю, учасники повинні надати в складі пропозиції сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» за кодом ДКПП 41.20 – Будівництво житлових і нежитлових будівель, ISO 45001:2018, ISO 14001:2015, виданого акредитованими або нотифікованими органом сертифікації та звіт про проведення сертифікаційного аудиту. .Сертифікат має бути видано безпосередньо Учаснику закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» за кодом ДКПП 41.20 – Будівництво житлових і нежитлових будівель, що не відповідає умовам тендерної документації. 1.4. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог розділу «Загальні вимоги до монітору пацієнта» Додатку № 2 «Перелік документів та інформації, які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі шляхом зазначення відповідної інформації в електронній системі закупівель» до тендерної документації: У складі своєї тендерної документації Учасник повинен надати Оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав Гарантійний лист від 22.08.2024 року № 1 від ТОВ «Медичні індивідуально оптимальні технології» (офіційний дистриб’ютор компанії Philips в Україні), в якому надано гарантії щодо можливості поставки Учасником вищезазначеного Товару. Разом з тим, вищезазначений лист не містить гарантій щодо терміну гарантійного обслуговування монітору пацієнта, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Відсутнє документальне підтвердження наявності у власності чи оренді (копії договорів оренди, користування (з відповідними актами здачі приймання). 2.2. Відсутня копія повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма №20-ОПП) з відміткою про прийняття органами ДПС. 2.3. Відсутня Довідка, складена Учасником про виконання аналогічного/них договору/ів наступного вигляду (форма зазначена в п.1.3.1. Додатку 2 до тендерної документації). 2.4. Відсутній сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» за кодом ДКПП 41.20 – Будівництво житлових і нежитлових будівель. 2.5. Відсутній Оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування (Монітор пацієнта). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати акт/акти здачі приймання до договору оренди (майнового найму) нежитлового приміщення від 28.01.2023 року № 28/01/22. 3.2. Надати підтвердження про відмітку про прийняття органами ДПС повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма №20-ОПП). 3.3. Надати Довідку, складену Учасником про виконання аналогічного/них договору/ів наступного вигляду (форма зазначена в п.1.3.1. Додатку 2 до тендерної документації) з Посиланням на закупівлю в системі Prozorro, зокрема Договору підряду від 14.08.2019 року № 159. 3.4. Надати сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» за кодом ДКПП 41.20 – Будівництво житлових і нежитлових будівель. 3.5. Надати Оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування (Монітор пацієнта).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-09-24, 17:46:52
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-08-16-010154-a-b1
Номер договору:
381-П
Дата підписання договору:
16-09-2024, 10:00
Строк дії договору:
з 16-09-2024 по 31-12-2024
27 296 740,67 UAH
Ціна договору
24 913 054,63 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ЕЛЕКТРО ЛЕНД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
31 966 233,61 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1.1. Учасник має надати довідку у формі сканованого документа, яка повинна містити відомості про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Обов’язково в учасника/субпідрядника для транспортування та розвантаження матеріалів повиннні бути: - вантажопідіймальний автокран; - автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тн або автомобіль, обладнаний краном маніпулятором. 1.1.2. Інформація подана у довідці має бути документально підтверджена наступними документами: - у разі наявності власних машин та механізмів – - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні; - у разі оренди – копія договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, які орендуються; - у разі замовлення послуг – копія договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, якими будуть виконуватися послуги (роботи). 1.1.3. Учасник має надати документальне підтвердження наявності у власності чи оренді (копії договорів оренди, користування (з відповідними актами здачі приймання) або копії свідоцтва про право власності або інші документи, що підтверджують право власності) виробничої бази. Право власності(користування) повинно бути набутим раніше від дати публікації оголошення про проведення даної закупівлі. Якщо учасник орендує виробничі, складські або офісні приміщення чи будівлі, в складі пропозиції має бути подано копію повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма №20-ОПП) з відміткою про прийняття органами ДПС. Повідомлення має бути подане раніше від дати публікації оголошення про проведення даної закупівлі. Для підтвердження інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
1.2.1. Довідка про працівників/спеціалістів, у тому числі таких, що будуть залучатися на договірних підставах До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних та інших працівників, які мають бути залучені до виконання робіт та, відповідно відображені в таблиці, відносяться: Інженерно-технічні: - начальник дільниці/виконавець робіт, або інша особа, яка виконує такі функції. - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльності будівельної організації - сертифікований інженер з охорони праці. Учасник у складі тендерної пропозиціїї повинен надати копію чинного сертифікату інженера з охорони праці (будівництво), який виданий відповідно до вимог нормативно-правового акту «Мінімальні вимоги щодо безпеки і захисту здоров’я і захисту здоров’я на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках», затверджених наказом Мінсоцполітики України від 23.06.2017 № 1050. Інші: - не менше трьох працівників робітничих спеціальностей. 1.2.2. Посвідчення про навчання та перевірку знань, що підтверджують відповідність учасника випогам законодавства з питань охорони праці та пожежної безпеки. - для керівника – посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки); - для керівника або головного інженера або виконавця робіт: - посвідчення про допуск до роботи в електроустановках до 1000 В в якості адміністративно- технічного працівника з групою електробезпеки не нижче 4-ї та перевірки знань з технології робіт; - для виконроба: посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки); посвідчення про перевірку знань з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, НПАОП 0.00-1.15-07; посвідчення про перевірку знань з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, НПАОП 0.00-1.71-13. Для підтвердження інформації про наявність працівників/спеціалістів, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
1.3.1. Довідка, складена Учасником про виконання аналогічного/них договору/ів 1.3.2. Копія аналогічного/их договіру/ів із додатками та додатковими угодами (або зазначення у довідці посилання на такий договір, що прикріплений в електронній системі закупівель; 1.3.3. Копії акту/тів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідки/ок про ватрість виконаних робіт та витрати (КБ-3), що підтверджують факт повного виконання умов договору. !!! Аналогічним слід вважати договір з виконання робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту, що виконаний у повному обсязі, в період з 2018 року по 2024 рік. Вартість виконаного договору має бути не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі. Аналогічний договір (аналогічні договори сумарно) за обсягом виконання (один договір або сумарно) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 19 975 781 грн 20 коп. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено16-08-2024, 17:38:13
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-08-2024, 12:16:20
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічний Видалено16-08-2024, 17:35:31
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:22-08-2024, 12:10:27
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:22-08-2024, 12:12:07
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічний Видалено16-08-2024, 17:35:31
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:22-08-2024, 12:11:07
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник юридична особа підтверджує, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-08-2024, 17:37:44
                  Учасник фізична особа підтверджує, що
                  2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-08-2024, 17:37:44
                  2. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-08-2024, 17:37:44
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-08-2024, 17:37:44
                  Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-08-2024, 17:37:44
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-08-2024, 17:37:44
                  5. Порушення справ про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-08-2024, 17:37:44
                  6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-08-2024, 17:37:44
                  У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-08-2024, 17:37:44
                  7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Замовник підтверджує, що
                  1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-08-2024, 17:37:44
                  8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Замовник підтверджує, що
                  1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-08-2024, 17:37:44
                  1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-08-2024, 17:37:44
                  2. Забезпечення виконання договору
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт частини підвального приміщення споруди подвійного призначення із захисними властивостями сховища чотириповерхової будівлі хірургічного корпусу КНП «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» СМР за адресою: м.Суми, вул. Марко Вовчок, 2. Коригування
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Не вимагається
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-08-2024, 12:13:11
                  Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  РОЗМІР, ВИД, СТРОК ТА УМОВИ НАДАННЯ, ПОВЕРНЕННЯ ТА НЕПОВЕРНЕННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (завдаток), а саме: перераховує відповідну суму коштів на вказані нижче реквізити. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – завдаток. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення завдатку: Назва Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» Сумської міської ради Місцезнаходження Замовника: Україна, 40007, м. Суми, вул. Марко Вовчок, 2 Код ЄДРПОУ: 01981498 IBAN № UA553375460000026003055032398 в СФ АТ КБ «Приватбанк». У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення завдатку за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей у строк не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник повертає Підряднику Забезпечення виконання Договору (Завдаток): - після належного (без порушень) виконання Підрядником умов Договору; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у разі дострокового розірвання Договору Сторонами (за умови відсутності на дату розірвання Договору порушення виконання Підрядником з його вини зобов’язань за Договором); - у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» (на час правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування – у випадках п.21 Особливостей). Забезпечення виконання Договору (Завдаток) не повертається Підряднику в разі: - порушення переможцем строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю більш ніж на 1 (один) календарний день; - порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості матеріалів/робіт або не виправлення неякісно виконаних робіт впродовж більш ніж 2 (двох) календарних днів; - невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі - дострокового розірвання Підрядником Договору про закупівлю. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на завдаток, внесений Переможцем. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 16-08-2024, 17:37:44
                  Дата архівування: 22-08-2024, 12:13:11
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт частини підвального приміщення споруди подвійного призначення із захисними властивостями сховища чотириповерхової будівлі хірургічного корпусу КНП «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» СМР за адресою: м.Суми, вул. Марко Вовчок, 2. Коригування
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.1.1. Учасник має надати довідку у формі сканованого документа, яка повинна містити відомості про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Обов’язково в учасника/субпідрядника для транспортування та розвантаження матеріалів повиннні бути: - вантажопідіймальний автокран; - автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 тн або автомобіль, обладнаний краном маніпулятором. 1.1.2. Інформація подана у довідці має бути документально підтверджена наступними документами: - у разі наявності власних машин та механізмів – - копії свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби та\або машини, механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні; - у разі оренди – копія договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, які орендуються; - у разі замовлення послуг – копія договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, якими будуть виконуватися послуги (роботи). 1.1.3. Учасник має надати документальне підтвердження наявності у власності чи оренді (копії договорів оренди, користування (з відповідними актами здачі приймання) або копії свідоцтва про право власності або інші документи, що підтверджують право власності) виробничої бази. Право власності(користування) повинно бути набутим раніше від дати публікації оголошення про проведення даної закупівлі. Якщо учасник орендує виробничі, складські або офісні приміщення чи будівлі, в складі пропозиції має бути подано копію повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма №20-ОПП) з відміткою про прийняття органами ДПС. Повідомлення має бути подане раніше від дати публікації оголошення про проведення даної закупівлі. Для підтвердження інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-08-2024, 17:37:44
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт частини підвального приміщення споруди подвійного призначення із захисними властивостями сховища чотириповерхової будівлі хірургічного корпусу КНП «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» СМР за адресою: м.Суми, вул. Марко Вовчок, 2. Коригування
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.2.1. Довідка про працівників/спеціалістів, у тому числі таких, що будуть залучатися на договірних підставах До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних та інших працівників, які мають бути залучені до виконання робіт та, відповідно відображені в таблиці, відносяться: Інженерно-технічні: - начальник дільниці/виконавець робіт, або інша особа, яка виконує такі функції. - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльності будівельної організації - сертифікований інженер з охорони праці. Учасник у складі тендерної пропозиціїї повинен надати копію чинного сертифікату інженера з охорони праці (будівництво), який виданий відповідно до вимог нормативно-правового акту «Мінімальні вимоги щодо безпеки і захисту здоров’я і захисту здоров’я на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках», затверджених наказом Мінсоцполітики України від 23.06.2017 № 1050. Інші: - не менше трьох працівників робітничих спеціальностей. 1.2.2. Посвідчення про навчання та перевірку знань, що підтверджують відповідність учасника випогам законодавства з питань охорони праці та пожежної безпеки. - для керівника – посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки); - для керівника або головного інженера або виконавця робіт: - посвідчення про допуск до роботи в електроустановках до 1000 В в якості адміністративно- технічного працівника з групою електробезпеки не нижче 4-ї та перевірки знань з технології робіт; - для виконроба: посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки); посвідчення про перевірку знань з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, НПАОП 0.00-1.15-07; посвідчення про перевірку знань з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, НПАОП 0.00-1.71-13. Для підтвердження інформації про наявність працівників/спеціалістів, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-08-2024, 12:15:13
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1.2.1. Довідка про працівників/спеціалістів, у тому числі таких, що будуть залучатися на договірних підставах До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних та інших працівників, які мають бути залучені до виконання робіт та, відповідно відображені в таблиці, відносяться: Інженерно-технічні: - начальник дільниці/виконавець робіт, або інша особа, яка виконує такі функції. - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльності будівельної організації - сертифікований інженер з охорони праці. Учасник у складі тендерної пропозиціїї повинен надати копію чинного сертифікату інженера з охорони праці (будівництво), який виданий відповідно до вимог нормативно-правового акту «Мінімальні вимоги щодо безпеки і захисту здоров’я і захисту здоров’я на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках», затверджених наказом Мінсоцполітики України від 23.06.2017 № 1050. Інші: - не менше трьох працівників робітничих спеціальностей. 1.2.2. Посвідчення про навчання та перевірку знань, що підтверджують відповідність учасника випогам законодавства з питань охорони праці та пожежної безпеки. - для керівника – посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки); - для керівника або головного інженера або уповноваженої особи: - посвідчення про допуск до роботи в електроустановках до 1000 В в якості адміністративно- технічного працівника з групою електробезпеки не нижче 4-ї та перевірки знань з технології робіт; - для виконроба: посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки); посвідчення про перевірку знань з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, НПАОП 0.00-1.15-07; посвідчення про перевірку знань з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, НПАОП 0.00-1.71-13. Для підтвердження інформації про наявність працівників/спеціалістів, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників.
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 16-08-2024, 17:37:44
                  Дата архівування: 22-08-2024, 12:15:13
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт частини підвального приміщення споруди подвійного призначення із захисними властивостями сховища чотириповерхової будівлі хірургічного корпусу КНП «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» СМР за адресою: м.Суми, вул. Марко Вовчок, 2. Коригування
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.3.1. Довідка, складена Учасником про виконання аналогічного/них договору/ів 1.3.2. Копія аналогічного/их договіру/ів із додатками та додатковими угодами (або зазначення у довідці посилання на такий договір, що прикріплений в електронній системі закупівель; 1.3.3. Копії акту/тів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідки/ок про ватрість виконаних робіт та витрати (КБ-3), що підтверджують факт повного виконання умов договору. !!! Аналогічним слід вважати договір з виконання робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту, що виконаний у повному обсязі, в період з 2018 року по 2024 рік. Вартість виконаного договору має бути не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі. Аналогічний договір (аналогічні договори сумарно) за обсягом виконання (один договір або сумарно) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 19 975 781 грн 20 коп. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 22-08-2024, 12:14:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1.3.1. Довідка, складена Учасником про виконання аналогічного/них договору/ів 1.3.2. Копія аналогічного/их договіру/ів із додатками та додатковими угодами (або зазначення у довідці посилання на такий договір, що прикріплений в електронній системі закупівель; 1.3.3. Копії акту/тів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідки/ок про ватрість виконаних робіт та витрати (КБ-3), що підтверджують факт повного виконання умов договору. 1.3.4. Для підтвердження інформації про клас наслідків (відповідальності) аналогічного об'єкта, зазначеного учасником у довідці щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів, надається копія позитивного експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво цього об'єкта або зазначається посилання у ЄДЕССБ на дозвільний документ, сертифікат ДІАМ (ДАБІ), акт готовності об'єкта до експлуатації чи інший документ, що містить інформацію про клас наслідків (відповідальності). !!! Аналогічним слід вважати договір з виконання робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту об’єкта класу наслідків (відповідальності) СС3, що виконаний у повному обсязі, в період з 2018 року по 2024 рік. Вартість виконаного договору має бути не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 16-08-2024, 17:37:44
                  Дата архівування: 22-08-2024, 12:14:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ