Закупівлю оголошено - 16-08-2024, 15:35. Дата останніх змін - 16-08-2024, 15:36

Капітальний ремонт частини вхідних груп та пандусів будівлі «літ. А-2» Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня № 5» Харківської міської ради, розташованої за адресою: м. Харків, вул. Каденюка, буд. 43 (код ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)

Державна закупівля - UA-2024-08-16-008391-a Капітальний ремонт частини вхідних груп та пандусів будівлі «літ. А-2» Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня № 5» Харківської міської ради, розташованої за адресою: м. Харків, вул. Каденюка, буд. 43 (код ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради від 8/16/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-16-008391-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-08-14-009254-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-08-2024, 15:35
по 30-08-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-08-2024, 15:35
по 02-09-2024, 13:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 30-08-2024, 00:00

Умови закупівлі викладені в тендерній документації з додатками

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2308452
2 308 452,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:11 542,26 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:11 500,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради
ЄДРПОУ:02003528 Досьє YouControl
Контактна особа:Шаповалова Наталя
Телефон:380577250688
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
61099, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Каденюка, будинок 43
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт частини вхі ...
2 308 452,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт частини вхідних груп та пандусів будівлі «літ. А-2» Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня № 5» Харківської міської ради, розташованої за адресою: м. Харків, вул. Каденюка, буд. 43 (код ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)

1
робота
61099 Україна Харківська область Харків вул. Каденюка, б. 43
по 30-09-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-08-2024, 15:36:29
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-08-2024, 15:17:12
Експортовано:16-08-2024, 15:17:12
Експортовано:16-08-2024, 15:17:12
Експортовано:16-08-2024, 15:17:12
Експортовано:16-08-2024, 15:17:12
Експортовано:16-08-2024, 15:17:12
Експортовано:16-08-2024, 15:17:12
Експортовано:16-08-2024, 15:17:12
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 15:35:08
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 15:35:08
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 15:35:08
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 15:35:08
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 15:35:08
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 15:35:08
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 15:35:08
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 15:35:08
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 15:35:08
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 15:35:08
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 15:35:08
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 15:35:08
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт частини вхідних груп та пандусів будівлі «літ. А-2» Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня №5» Харківської міської ради, розташованої за адресою: м. Харків, вул. Каденюка, буд. 43 (код ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Під час здійснення цієї процедури закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Замовником встановлюється вимога щодо надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). У випадку, якщо підписантом гарантії не є кеpiвник банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку, іншої фінансової установи чи страхової організації тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку або іншої фінансової установи, або страхової організації (доручення, тощо). Гарантія не може бути відкликана банком або іншою фінансовою установою, чи страховою організацією. Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасники не повинні відступати від Форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 11 500,00 грн (одинадцять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія, видана в електронній формі банком або іншою фінансовою установою, або страховою організацією. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2.3. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897), із змінами (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції; Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі – Вимоги). Реквізити гарантії, визначені у формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, є обов’язковими для складання гарантії (пункт 3 Вимог, затверджених наказом № 2628). 2.4. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції учасника: 1. Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (із змінами) у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи: Комунальне некомерційне підприємство «Міська дитяча лікарня № 5» Харківської міської ради; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 02003528, юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; адреса місцезнаходження: 61099, Україна, Харківська обл., Харків, вулиця Каденюка, будинок 43; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 2.5. Гарантія повинна бути надана під забезпечення повним грошовим покриттям, яке розміщене учасником у банку або іншій фінансовій установі, чи страховій організації на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії учасником у складі документів тендерної пропозиції надається довідка банку-гаранта або іншої фінансової установи, або страхової організації, що підтверджує розміщення повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником у відповідності до підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Розмір тендерного забезпечення - 11 500,00 грн.
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 15:35:08
Способи підтвердження:
Документ
, Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт частини вхідних груп та пандусів будівлі «літ. А-2» Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня №5» Харківської міської ради, розташованої за адресою: м. Харків, вул. Каденюка, буд. 43 (код ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою 1 (у третій графі таблиці форми 1 зазначаються лише ті обладнання, машини і механізми, які будуть використовуватися при виконанні робіт, що є предметом закупівлі). У разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій субпідрядника, про це зазначається у довідці згідно форми 1. учасником у другій графі таблиці форми 1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції документ (документи), що підтверджує (підтверджують) право власності учасника або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями): витягу про реєстрацію права власності/свідоцтва про право власності або договору оренди/суборенди, який повинен бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції, тощо. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних учасником у третій графі таблиці форми 1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди/суборенди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо (вказані договори оренди/суборенди/ користування/про співпрацю/надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції). У разі надання документу (договору), що підтверджує право оренди/суборенди (чи залучення) на відповідне обладнання, машину чи механізм, зазначений договір має містити конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель.
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 15:35:08
Способи підтвердження:
Документ
, Довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою 1 (у третій графі таблиці форми 1 зазначаються лише ті обладнання, машини і механізми, які будуть використовуватися при виконанні робіт, що є предметом закупівлі). У разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій субпідрядника, про це зазначається у довідці згідно форми 1. учасником у другій графі таблиці форми 1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції документ (документи), що підтверджує (підтверджують) право власності учасника або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями): витягу про реєстрацію права власності/свідоцтва про право власності або договору оренди/суборенди, який повинен бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції, тощо. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних учасником у третій графі таблиці форми 1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди/суборенди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо (вказані договори оренди/суборенди/ користування/про співпрацю/надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції). У разі надання документу (договору), що підтверджує право оренди/суборенди (чи залучення) на відповідне обладнання, машину чи механізм, зазначений договір має містити конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт частини вхідних груп та пандусів будівлі «літ. А-2» Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня №5» Харківської міської ради, розташованої за адресою: м. Харків, вул. Каденюка, буд. 43 (код ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою 2. Довідка повинна містити інформацію про керівний склад учасника, працівників робочих професій, (для учасника - юридичної особи), про наявність фахівців інженерно-технічної кваліфікації, у тому числі обов’язкова наявність: головного інженера, виконавця робіт та сертифікованого інженера-проектувальника, який згідно із законодавством одержав кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує спроможність виконання робіт: інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації (інформація про професійну атестацію вказаного учасником інженера-проектувальника повинна міститися у відомостях з реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва; замовник самостійно перевіряє наявність дійсного кваліфікаційного сертифікату вказаного інженера-проектувальника за відповідним видом робіт на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва; учасник може надати у складі документів тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відповідною інформацією про наявність дійсного кваліфікаційного сертифіката інженера-проектувальника, свідоцтва про підвищення кваліфікації (у разі наявності) та/або може надати дійсний кваліфікаційний сертифікат вказаного інженера-проектувальника, що підтверджує спроможність виконання робіт: інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації, свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямом (у разі, якщо термін видачі кваліфікаційного сертифіката становить 5 (п’ять) і більше років від дати видачі (у разі підвищення кваліфікації декілька разів, учасник може надати останнє свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямом)). Розпорядчий (розпорядчі) документ (документи) про призначення на посаду працівників учасника та/або документи/ витяги з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником, у відповідності до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у таблиці за формою 2. Оригінали або копії посвідчень навчання з питань охорони праці посадових осіб підприємства учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (із змінами), у відповідності до інформації, наведеної учасником у таблиці за формою 2 (не менше трьох). Оригінали або копії посвідчень навчання з питань охорони праці посадових осіб підприємства учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (із змінами), у відповідності до інформації, наведеної учасником у таблиці за формою 2 (не менше трьох).
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 15:35:08
Способи підтвердження:
Документ
, Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою 2. Довідка повинна містити інформацію про керівний склад учасника, працівників робочих професій, (для учасника - юридичної особи), про наявність фахівців інженерно-технічної кваліфікації, у тому числі обов’язкова наявність: головного інженера, виконавця робіт та сертифікованого інженера-проектувальника, який згідно із законодавством одержав кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує спроможність виконання робіт: інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації (інформація про професійну атестацію вказаного учасником інженера-проектувальника повинна міститися у відомостях з реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва; замовник самостійно перевіряє наявність дійсного кваліфікаційного сертифікату вказаного інженера-проектувальника за відповідним видом робіт на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва; учасник може надати у складі документів тендерної пропозиції довідку в довільній формі з відповідною інформацією про наявність дійсного кваліфікаційного сертифіката інженера-проектувальника, свідоцтва про підвищення кваліфікації (у разі наявності) та/або може надати дійсний кваліфікаційний сертифікат вказаного інженера-проектувальника, що підтверджує спроможність виконання робіт: інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації, свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямом (у разі, якщо термін видачі кваліфікаційного сертифіката становить 5 (п’ять) і більше років від дати видачі (у разі підвищення кваліфікації декілька разів, учасник може надати останнє свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямом)). Розпорядчий (розпорядчі) документ (документи) про призначення на посаду працівників учасника та/або документи/ витяги з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником, у відповідності до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у таблиці за формою 2. Оригінали або копії посвідчень навчання з питань охорони праці посадових осіб підприємства учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (із змінами), у відповідності до інформації, наведеної учасником у таблиці за формою 2 (не менше трьох). Оригінали або копії посвідчень навчання з питань охорони праці посадових осіб підприємства учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (із змінами), у відповідності до інформації, наведеної учасником у таблиці за формою 2 (не менше трьох).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт частини вхідних груп та пандусів будівлі «літ. А-2» Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня №5» Харківської міської ради, розташованої за адресою: м. Харків, вул. Каденюка, буд. 43 (код ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Довідка про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за формою 3. У довідці вказується інформація про не менше двох аналогічних договорів, виконаних в повному обсязі. Договори (оригінали або копії), зазначені в довідці про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. До аналогічного договору Учасник додає акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2 та довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або інші аналогічні документи, передбачені чинним законодавством України та які підтверджують виконання договорів у повному обсязі. Оригінали позитивних відгуків до договорів, зазначених у довідці про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. У відгуку повинно бути зазначено номер та дата укладеного договору, предмет договору, інформація про виконання договору та, за необхідності - інша інформація на розсуд Замовника.
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 15:35:08
Способи підтвердження:
Документ
, Довідка про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за формою 3. У довідці вказується інформація про не менше двох аналогічних договорів, виконаних в повному обсязі. Договори (оригінали або копії), зазначені в довідці про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. До аналогічного договору Учасник додає акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2 та довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або інші аналогічні документи, передбачені чинним законодавством України та які підтверджують виконання договорів у повному обсязі. Оригінали позитивних відгуків до договорів, зазначених у довідці про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. У відгуку повинно бути зазначено номер та дата укладеного договору, предмет договору, інформація про виконання договору та, за необхідності - інша інформація на розсуд Замовника.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ