Закупівлю оголошено - 16-08-2024, 11:42. Дата останніх змін - 16-08-2024, 11:43

Послуги з поточного ремонту покриття під’їзду до кладовища в с. Лаврів Луцького району Волинської області (45233142-6) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Державна закупівля - UA-2024-08-16-004127-a Послуги з поточного ремонту покриття під’їзду до кладовища в с. Лаврів Луцького району Волинської області (45233142-6) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від замовника БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА від 8/16/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-16-004127-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-08-16-004842-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-08-2024, 11:42
по 23-08-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-08-2024, 11:42
по 26-08-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 23-08-2024, 00:00

Строк надання послуг: до 30 вересня 2024 року. Більш детально викладено у файлах "45230000- 6 _ Тендерна документація _ під'їзд до кладовища с. Лаврів.pdf.p7s.zip" та "45230000- 6 _ Проект договору про закупівлю _ під'їзд до кладовища с. Лаврів.pdf.p7s.zip". Обсяг послуг, що становить предмет закупівлі, визначено у Додатку №2 до Тендерної документації.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
365082.8
365 082,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 650,83 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЄДРПОУ:04332207 Досьє YouControl
Сайт:https://boratyn.silrada.org/
Контактна особа:Олена Василівна Савчук
Телефон:+380968171767
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
45605, Україна, Волинська область,Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з поточного ремонту по ...
365 082,80 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту покриття під’їзду до кладовища в с. Лаврів Луцького району Волинської області (45233142-6)

1
послуга
45663 Україна Волинська область Луцький район, с. Лаврів під'їзд до кладовища
по 30-09-2024
45230000-8
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Проект договору
Тип документа: Тендерна документація
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-08-2024, 11:43:56
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 11:42:39
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 11:42:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 11:42:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 11:42:39
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 11:42:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 11:42:39
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 11:42:39
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 11:42:39
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 11:42:39
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 11:42:39
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 16-08-2024, 11:42:39
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 11:42:39
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 11:42:39
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з поточного ремонту покриття під’їзду до кладовища в с. Лаврів Луцького району Волинської області (45233142-6) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 11:42:39
Способи підтвердження:
Документ
Учасник повинен документально підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що перебуває у власності та/або господарському віданні учасника та буде використовуватися під час виконання договору про закупівлю. Для підтвердження своєї відповідності цьому критерію учасник може залучати потужності інших суб’єктів господарювання, серед яких: субпідрядники та/або співвиконавці. , Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази у складі пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: (a) інформаційна довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника необхідної матеріально-технічної бази, з обов’язковим зазначенням щодо кожної одиниці: (a.1) назви типу, моделі обладнання та матеріально-технічної бази (відповідно до його технічної документації); (a.2) кількісних характеристик; (a.3) інформації про те, на яких законних підставах учасник володіє обладнанням (на праві власності, іншому речовому праві), а також зазначається номер та дата документу, які учасник надає як підтверджуючий приналежності; (b) копії документів, які підтверджують набуття учасником речових прав (підтверджують приналежність) на кожну одиницю обладнання, яке зазначене ним в інформаційній довідці згідно з підпунктом (a) цього пункту, а саме: копії накладних або актів приймання-передачі, або товарних чеків, або актів введення в експлуатацію обладнання, або свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності учасника (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з поточного ремонту покриття під’їзду до кладовища в с. Лаврів Луцького району Волинської області (45233142-6) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 11:42:39
Способи підтвердження:
Документ
Учасник повинен документально підтвердити наявність працівників (виконавців робіт) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та відповідають. , Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: (a) інформаційна довідка про наявність працівників, передбачених пунктом 2.2, у довільній формі з обов’язковим зазначенням щодо кожного працівника наступних відомостей: (a.1) найменування посади; (a.2) прізвища, імені, по батькові (за наявності); (a.3) форми працевлаштування (основне місце роботи / сумісництво/ суміщення професій, посад (виконання обов’язків тощо)/трудова угода та загального трудового стажу; (b) копії розпорядчих рішень (наказів, розпоряджень) про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників та/або копії письмових трудових договорів (контрактів) та/або трудових угод з працівниками, які зазначені учасником в інформаційній довідці згідно з підпунктом «а» цього пункту; (с) підтвердження перевірки знань не менше 2-х працівників учасника, зазначених в інформаційній довідці на виконання підпункту «а» цього пункту, із загального курсу охорони праці (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення), КЗПП, ППБУ, ЗУДСС, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з поточного ремонту покриття під’їзду до кладовища в с. Лаврів Луцького району Волинської області (45233142-6) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 11:42:39
Способи підтвердження:
Документ
Учасник повинен документально підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. , Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: (a) інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів у довільній формі з обов’язковим зазначенням щодо кожного з них наступної інформації: (a.1) номер аналогічного договору і дата його укладення; (a.2) найменування та місцезнаходження контрагента (замовника) за аналогічним договором, а також засоби зв’язку; (a.3) найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором, ціни договору та суму, на яку виконані роботи, строк виконання кожного зазначеного договору; (b) копія аналогічного договору, що зазначений учасником в інформаційній довідці, та копії підписаних сторонами актів виконаних робіт, що підтверджують виконання учасником аналогічного договору; (c) копія рекомендаційного листа (відгуку, позитивного експертного звіту, іншого документа) контрагента (замовника) за аналогічними договорами, що зазначені учасником в інформаційній довідці, який обов’язково повинен містити номер і дату виконаного аналогічного договору та інформацію про його належне виконання учасником. У разі, коли інформація, передбачена пунктом 3.2, оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних аналогічного договору у складі тендерної пропозиції учасника повинна бути надана інформаційна довідка у довільній формі, з обов’язковим зазначенням (посиланням) на відповідне джерело отримання такої інформації (перехід за посиланням повинен уможливити вільний доступ замовника до такої інформації з врахуванням вимог та/або обмежень, встановлених чинним законодавством України).
4. Наявність фінансової спроможності
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з поточного ремонту покриття під’їзду до кладовища в с. Лаврів Луцького району Волинської області (45233142-6) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Фінансова спроможність учасника.
Статус: Активна
Дата створення: 16-08-2024, 11:42:39
Способи підтвердження:
Документ
Надання документів згідно визначеного переліку. , Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання 2023 рік, який має становити не менше 100% очікуваної вартості закупівлі. - Баланс форма № 1 (Звіт прo фінансовий стан); - Звіт прo фінансові результати форма № 2; Або Фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва y складі; 01 - Балансу (ф. № 1-м); 02 - Звіту про фінансові результaти (ф. № 2-м) Або Спрощений фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва: 01 - Баланс (форма № 1-мс); 02 - Звіт про фінансові резyльтати (ф. № 2-мс); Звітність подається за останній звітний період Учасники фізичні особи-підприємці подають податкову декларацію.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ