Період оскарження умов закупівлі - по 27-08-2024, 00:00
категорія Замовника - орган місцевого самоврядування, місцезнаходження Замовника - вул. Героїв-рятувальників, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна, 51931, закупівля робіт відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 105 159 273 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 051 592,73 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 300 000 UAH |
| Замовник: | Депаpтамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34827358 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кірсік Анна Вадимівна |
| Телефон: | +380569554061 |
| E-mail: | annan08@meta.ua |
| Місцезнаходження: | 51931, Україна, Дніпропетровська область,Кам'янське, вулиця Героїв-рятувальників, будинок 14 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 06.09.2024 року «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту комунального закладу «Ліцей №22» Кам’янської міської ради за адресою: вул. Сержанта Коновалова, 21, м. Кам’янське, Дніпропетровська область» (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45210000-2 — Будівництво будівель) А) відповідно до частини 1 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій та п. 10 Додатку 7 до тендерної документації «У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірну ціну), який (а) складається з: - договірної ціни та пояснювальної записки, - локального кошторису (локальних кошторисів) - розрахунку загальновиробничих витрат (розрахунків загальновиробничих витрат) - тощо. Розрахунок ціни тендерної пропозиції не повинен суперечити Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 та іншим чинним нормативно-правовим актам, повине бути підписаний керівником Учасника та сертифікованим інженером-проектувальником (який є працівником Учасника або працівником субпідрядника/співвиконавця) в частині кошторисної документації, завірені печатками (у разі наявності) Учасника та інженера-кошторисника. Також надати копію (або сканований оригінал), чинного на дату подання тендерної пропозиції, кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника. Окрім цього надати інформаційну модель договірної ціни для програмного комплексу АВК у форматі .imd, або інформаційний блок даних, сумісний з кошторисним програмним комплексом АВК у форматі .idc Розрахунок ціни пропозиції повинен бути виконаний/розрахований на види, обсяги встановлені у Додатку 3 до тендерної документації.» Учасником: подано Договірну ціна, яка суперечить формі затвердженої Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281, а саме відсутне зазаначення «визначена згідно з…..», та Розрахунок ціни тендерної пропозиції підписаний сертифікованим інженером-проектувальником (який НЕ Є працівником Учасника або працівником субпідрядника/співвиконавця) в частині кошторисної документації, Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: Договірну ціну, яка НЕ суперечить формі затвердженої Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281, а саме заповнено зазначення «визначена згідно з…..», та Розрахунок ціни тендерної пропозиції підписаний сертифікованим інженером-проектувальником (який Є працівником Учасника або працівником субпідрядника/співвиконавця) в частині кошторисної документації, завірений печатками (у разі наявності) Учасника та інженера-кошторисника. Також надати копію (або сканований оригінал), чинного на дату подання тендерної пропозиції, кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Б) відповідно до п. 23 Додатку 7, частини 3 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю, Додатку 5 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації заповнюється, підписується учасником та подається у повному обсязі у складі тендерної пропозиції». Учасником: ПОДАНО проєкт договору в якому НЕ ЗАПОВНЕНО Додаток 4 до проєкту договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно повторно надати заповнений та підписаний проєкт договору, в тому числі із заповненим Додатком 4 до проєкту договору. В) відповідно до Додаток 3 до тендерної документації та п. 29 Додатку 7 до тендерної документації «У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6–1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, учасником надається гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації такого товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару).» Учасником: надано Калькуляцію на локалізований товар (насосну установку) в якій зазначено (ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару), але гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації такого товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару) – ВІДСУТНІЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: гарантійний лист на насосну установку, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації такого товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару). Г) відповідно до Додатку 1 та п. 33 Додатку 7 до тендерної документації «Довідка, складена за Формою 1, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність працівників для виконання робіт, які знаходяться у трудових відносинах з учасником. На підтвердження трудових відносинах між учасником та працівниками зазначених у довідці Учаснику необхідно надати: - Копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подаєзаповнену довідку по формі 1 в якій «учасник» замінюється на «субпідрядник/ співвиконавець» та підтвердження трудових відносинах між субпідрядником/ співвиконавецем та працівниками зазначених у довідці необхідно надати: Копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.» Учасником: надана довідка №02/29-08/483 від 29.08.2024 в якій зазначено два штатні працівника (та накази) і 7 осіб за Цивільно-правовими угодами (та договори ЦПХ). Але особи за Цивільно-правовими угодами не є працівниками, які знаходяться у трудових відносинах з учасником або субпідрядником. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: • Довідку, складена за Формою 1, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність працівників для виконання робіт, які знаходяться у трудових відносинах з учасником. На підтвердження трудових відносинах між учасником та працівниками зазначених у довідці Учаснику необхідно надати: • Копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подає заповнену довідку по формі 1 в якій «учасник» замінюється на «субпідрядник/ співвиконавець» та підтвердження трудових відносинах між субпідрядником/ співвиконавцем та працівниками зазначених у довідці необхідно надати: Копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. Д) відповідно до Додатку 1 та п. 34 Додатку 7 до тендерної документації «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: 1) Довідку складену за Формою 1, яка міститься в Додатку 1 до тендерної документації, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).» Учасником: надана довідка №02/29-08/484 від 29.08.2024 в колонці 4 якої не зазначено сума виконання за договором. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: оновлену довідку №02/29-08/484 в колонці 4 якої також буде зазначено сума виконання за договором. Е) відповідно до Додатку 1 та п. 35 Додатку 7 до тендерної документації «На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: 2) Сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо актів виконаних робіт по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт із зазначенням номеру та суми кожного акту).» Учасником: в довідці №02/29-08/484 від 29.08.2024 зазначена сума виконання аналогічного договору 118 532 761,90 грн. при цьому надано тільки акт №18 на суму 7 761 920,58 грн., акт №9/10а на суму 786 936,80 грн., довідка в довільній формі, в якій зазначено перелік актів виконаних робіт із зазначенням номеру та суми кожного акту – відсутня. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: акти приймання виконаних робіт за аналогічним договором, що зазначений у довідці №02/29-08/484 від 29.08.2024 на суму 118 532 761,90 грн. Надати перелік актів виконаних робіт із зазначенням номеру та суми кожного акту. Ж) відповідно до Додатку 1 та п. 36 Додатку 7 до тендерної документації «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у Додатку 3 до тендерної документації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / оренди/ користування тощо відповідним майном. Для підтвердження наявності технологій надати Учаснику у складі тендерної пропозиції: Скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги». Організація що видала зазначений вище сертифікат повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджмента, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021-1:2015), ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 та містити дійсний атестат акредитації, згідно чого учасник у складі тендерної документації надає підтверджуючі документи. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт обов’язково повинна містити наступні машини, механізми, обладнання для виконання робіт: 1) Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т 2) Електростанції пересувні, потужність 4 кВт 3) Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А 4) Установка для зварювання ручного дугового 5) Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів 6)Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, продуктивність 2,2 м3/хв 7)Компресори пересувні з електродвигуном, продуктивність 0,5 м3/хв 8)Агрегати електронасосні з регулюванням подачі вручну для будівельних розчинів 9) Розчинонасос, продуктивність 1 м3/год 10) Автогрейдери середнього типу 11) Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т 12)Віброущільнювачі [віброплити] з бензиновим двигуном легкі, маса до 100 кг 13) Машини поливально-мийні, місткість 6000 л 14) Асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600 т/год 15)Агрегати наповнювально-обпресовувальні, продуктивність до 70 м3/год 16) Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм 17) Машини свердлильні електричні 18) Верстат трубозгинальний гідравлічний 19) Прес-ножиці комбіновані 20) Молотки відбійні електричні 21) Верстати свердлильні 22) Прес-ножиці комбіновані 23) Молотки відбійні електричні легкі 24) Верстати свердлильні 25) Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель 26)Екскаватор-навантажувач марки JCB, місткість ковша 0,04-0,48/1-1,3 м3 27) Міксер електричний, об'єм 4 м3 28) Гайковерт пневматичний 29) Пістолет монтажний 30)Трансформатори зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А 31) Бадді, місткість 2 м3 32) Машини шліфувальні електричні 33) Машини шліфувальні кутові 34) Трамбівки пневматичні при роботі від компресора 35) Пилка дискова електрична 36) Апарат для газового зварювання і різання 37) Бензопилка 38) Котли бітумні пересувні 39) Дрилі електричні 40) Вібратори поверхневі 41) Вібратори глибинні 42) Шуруповерти 43) Машини мозаїчно-шліфувальні 44) Ручний зварювальний апарат 45) Фарборозпилювачі ручні 46) Перфоратори електричні 47) Насос гідравлічний ручний 48) Бункер 49) Прес ручний 50) Гребки тракторні 51) Пилосос промисловий 52) Котки ручні, 30-40 кг 53) Станок для різання керамічної плитки 54) Апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужність 1,5 кВт Учасник також у довідці зазначає чи є машини та механізми, обладнання власними, чи знаходяться у користуванні/оренді/тощо і на підставі яких документів. Учасник надає у складі пропозиції Гарантійного листа про те, що зазначене в довідці обладнання, матеріально-технічна база, машини, механізми не перебувають в заставі або іншому обтяженні. У разі залучення до виконання робіт субпідрядників/ співвиконавців такого гарантійного листа також надають субпідрядники/ співвиконавці. Учасником: подано: • Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт від 29.08.2024 №02/29-08/501, • Довідка від 28.08.2024 про необоротні матеріальні активи товариства, • Договір про надання послуг №01/02/2024-у від 01.05.2024, • Договір про надання послуг №01/12/23-П від 01.12.2023, • Договір про надання послуг № 69/23 від 16.11.2023 від 16.11.2023, • Договір про надання послуг №01/01-24/3 від 01.01.2024, • Сертифікат ISO 9001:2015, атестат акредитації, тощо. Також Учасником не надано підтверджуючої інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці від 29.08.2024 №02/29-08/501 (в пунктах 4, 39,42), учасник не надано документи/документ на підтвердження права власності / володіння / оренди/ користування майном зазначеним в довідці від 29.08.2024 №02/29-08/501 (в пункті 19). Також вимогами тендерної документації передбачено, що довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт обов’язково повинна містити наступні машини, механізми, обладнання для виконання робіт і в позиціях 1-3, 5-8, 10-17, 20, 21, 23-25, 30, 32-34, 38-43, 45, 46, 50, 52 машини, механізми, обладнання зазначені в множині, тобто їх повинно бути більше одного. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: документи/документ на підтвердження права власності / володіння / оренди/ користування майном зазначеним в довідці від 29.08.2024 №02/29-08/501 (в пункті 19). Також оновити довідку від 29.08.2024 №02/29-08/501 в позиціях 1-3, 5-8, 10-17, 20, 21, 23-25, 30, 32-34, 38-43, 45, 46, 50, 52, тобто зазначити машини, механізми, обладнання більше одного і надати на додану кількість документи/документ на підтвердження права власності / володіння / оренди/ користування майном. З) відповідно до п.8, п. 9 Додатку 7 до тендерної документації, частини 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, частини 7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Додатку 2 до тендерної документації «Довідка із зазначенням інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення в обсязі 20 відсотків і більше субпідрядника / співвиконавця. У разі залучення субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів), в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступне: 1) довідку, у якій має бути зазначено інформацію про найменування кожної субпідрядної організації/ співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть надаватися субпідрядною організацією/ співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника; 2) лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця (з документальним підтвердженням її повноважень щодо підпису документів) про готовність виконати роботи, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування та обсягу робіт, які будуть виконані субпідрядною організацією/співвиконавцем. 3) Гарантійний лист щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями, далі – Особливості), затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за формою встановленою в Додатку 2 до тендерної документації» Учасником надано: • довідку № 02/29-08/490 від 29.08.2024 про не залучення субпідрядника в обсязі більше 20 % від вартості договору про закупівлю, • лист від ТОВ «Файертек» № 26-1/08 від 26.08.2024 про готовність виконати роботи на суму 60 385 440 грн. (що становить більше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю, документальне підтвердження повноважень щодо підпису документів ТОВ «Файертек» (статут, протокол, наказ) але даний лист не містить найменування та обсяг робіт, • наказ Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ТОВ «Файертек» тощо, • гарантійний лист № 02/29-08/491 від 29.08.2024 Довідка, у якій має бути зазначено інформацію про найменування кожної субпідрядної організації/ співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть надаватися субпідрядною організацією/ співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника – ВІДСУТНЯ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: оновлений лист від ТОВ «Файертек» № 26-1/08 про готовність виконати роботи на суму ХХХХХХХ грн. (що становить ХХХ % від вартості договору про закупівлю) із зазначенням найменування та обсяг робіт. Також надати довідку, у якій зазначено інформацію про найменування кожної субпідрядної організації/ співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть надаватися субпідрядною організацією/ співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника; Уповноважена особа _____________ Анна КІРСІК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.