Закупівлю оголошено - 15-08-2024, 23:14. Дата останніх змін - 19-09-2024, 19:32

«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту комунального закладу «Ліцей №22» Кам’янської міської ради за адресою: вул. Сержанта Коновалова, 21, м. Кам’янське, Дніпропетровська область» (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45210000-2 — Будівництво будівель)

«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту комунального закладу «Ліцей №22» Кам’янської міської ради за адресою: вул. Сержанта Коновалова, ... Державна закупівля - UA-2024-08-15-011657-a «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту комунального закладу «Ліцей №22» Кам’янської міської ради за адресою: вул. Сержанта Коновалова, 21, м. Кам’янське, Дніпропетровська область» (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45210000-2 — Будівництво будівель) від замовника Депаpтамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради від 8/15/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-15-011657-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-08-15-013869-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-08-2024, 23:14
по 27-08-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-08-2024, 23:14
по 30-08-2024, 11:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 27-08-2024, 00:00

категорія Замовника - орган місцевого самоврядування, місцезнаходження Замовника - вул. Героїв-рятувальників, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна, 51931, закупівля робіт відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
105159273
105 159 273 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:1 051 592,73 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:300 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Депаpтамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
ЄДРПОУ:34827358 Досьє YouControl
Контактна особа:Кірсік Анна Вадимівна
Телефон:+380569554061
E-mail:annan08@meta.ua
Місцезнаходження:
51931, Україна, Дніпропетровська область,Кам'янське, вулиця Героїв-рятувальників, будинок 14
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Нове будівництво захисної спо ...
105 159 273 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту комунального закладу «Ліцей №22» Кам’янської міської ради за адресою: вул. Сержанта Коновалова, 21, м. Кам’янське, Дніпропетровська область» (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45210000-2 — Будівництво будівель)

1
робота
51900 Україна Дніпропетровська область м. Камʼянське, вул. Сержанта Коновалова, 21
по 31-12-2025
45210000-2
Будівництво будівель


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Волинська область, Луцьк, пр. Президента Грушевського, будинок 30, кабінет 521, 43005, Пушкарська Альона
Остаточна пропозиція:
105 156 878,29 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
07-09-2024, 22:57
Період подачі оскарження:
по 13-09-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-09-24, 16:02:05
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 06.09.2024 року «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту комунального закладу «Ліцей №22» Кам’янської міської ради за адресою: вул. Сержанта Коновалова, 21, м. Кам’янське, Дніпропетровська область» (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45210000-2 — Будівництво будівель) А) відповідно до частини 1 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій та п. 10 Додатку 7 до тендерної документації «У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірну ціну), який (а) складається з: - договірної ціни та пояснювальної записки, - локального кошторису (локальних кошторисів) - розрахунку загальновиробничих витрат (розрахунків загальновиробничих витрат) - тощо. Розрахунок ціни тендерної пропозиції не повинен суперечити Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 та іншим чинним нормативно-правовим актам, повине бути підписаний керівником Учасника та сертифікованим інженером-проектувальником (який є працівником Учасника або працівником субпідрядника/співвиконавця) в частині кошторисної документації, завірені печатками (у разі наявності) Учасника та інженера-кошторисника. Також надати копію (або сканований оригінал), чинного на дату подання тендерної пропозиції, кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника. Окрім цього надати інформаційну модель договірної ціни для програмного комплексу АВК у форматі .imd, або інформаційний блок даних, сумісний з кошторисним програмним комплексом АВК у форматі .idc Розрахунок ціни пропозиції повинен бути виконаний/розрахований на види, обсяги встановлені у Додатку 3 до тендерної документації.» Учасником: подано Договірну ціна, яка суперечить формі затвердженої Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281, а саме відсутне зазаначення «визначена згідно з…..», та Розрахунок ціни тендерної пропозиції підписаний сертифікованим інженером-проектувальником (який НЕ Є працівником Учасника або працівником субпідрядника/співвиконавця) в частині кошторисної документації, Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: Договірну ціну, яка НЕ суперечить формі затвердженої Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281, а саме заповнено зазначення «визначена згідно з…..», та Розрахунок ціни тендерної пропозиції підписаний сертифікованим інженером-проектувальником (який Є працівником Учасника або працівником субпідрядника/співвиконавця) в частині кошторисної документації, завірений печатками (у разі наявності) Учасника та інженера-кошторисника. Також надати копію (або сканований оригінал), чинного на дату подання тендерної пропозиції, кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Б) відповідно до п. 23 Додатку 7, частини 3 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю, Додатку 5 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації заповнюється, підписується учасником та подається у повному обсязі у складі тендерної пропозиції». Учасником: ПОДАНО проєкт договору в якому НЕ ЗАПОВНЕНО Додаток 4 до проєкту договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно повторно надати заповнений та підписаний проєкт договору, в тому числі із заповненим Додатком 4 до проєкту договору. В) відповідно до Додаток 3 до тендерної документації та п. 29 Додатку 7 до тендерної документації «У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6–1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, учасником надається гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації такого товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару).» Учасником: надано Калькуляцію на локалізований товар (насосну установку) в якій зазначено (ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару), але гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації такого товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару) – ВІДСУТНІЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: гарантійний лист на насосну установку, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації такого товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару). Г) відповідно до Додатку 1 та п. 33 Додатку 7 до тендерної документації «Довідка, складена за Формою 1, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність працівників для виконання робіт, які знаходяться у трудових відносинах з учасником. На підтвердження трудових відносинах між учасником та працівниками зазначених у довідці Учаснику необхідно надати: - Копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подаєзаповнену довідку по формі 1 в якій «учасник» замінюється на «субпідрядник/ співвиконавець» та підтвердження трудових відносинах між субпідрядником/ співвиконавецем та працівниками зазначених у довідці необхідно надати: Копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.» Учасником: надана довідка №02/29-08/483 від 29.08.2024 в якій зазначено два штатні працівника (та накази) і 7 осіб за Цивільно-правовими угодами (та договори ЦПХ). Але особи за Цивільно-правовими угодами не є працівниками, які знаходяться у трудових відносинах з учасником або субпідрядником. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: • Довідку, складена за Формою 1, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність працівників для виконання робіт, які знаходяться у трудових відносинах з учасником. На підтвердження трудових відносинах між учасником та працівниками зазначених у довідці Учаснику необхідно надати: • Копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подає заповнену довідку по формі 1 в якій «учасник» замінюється на «субпідрядник/ співвиконавець» та підтвердження трудових відносинах між субпідрядником/ співвиконавцем та працівниками зазначених у довідці необхідно надати: Копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. Д) відповідно до Додатку 1 та п. 34 Додатку 7 до тендерної документації «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: 1) Довідку складену за Формою 1, яка міститься в Додатку 1 до тендерної документації, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).» Учасником: надана довідка №02/29-08/484 від 29.08.2024 в колонці 4 якої не зазначено сума виконання за договором. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: оновлену довідку №02/29-08/484 в колонці 4 якої також буде зазначено сума виконання за договором. Е) відповідно до Додатку 1 та п. 35 Додатку 7 до тендерної документації «На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: 2) Сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо актів виконаних робіт по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт із зазначенням номеру та суми кожного акту).» Учасником: в довідці №02/29-08/484 від 29.08.2024 зазначена сума виконання аналогічного договору 118 532 761,90 грн. при цьому надано тільки акт №18 на суму 7 761 920,58 грн., акт №9/10а на суму 786 936,80 грн., довідка в довільній формі, в якій зазначено перелік актів виконаних робіт із зазначенням номеру та суми кожного акту – відсутня. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: акти приймання виконаних робіт за аналогічним договором, що зазначений у довідці №02/29-08/484 від 29.08.2024 на суму 118 532 761,90 грн. Надати перелік актів виконаних робіт із зазначенням номеру та суми кожного акту. Ж) відповідно до Додатку 1 та п. 36 Додатку 7 до тендерної документації «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у Додатку 3 до тендерної документації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / оренди/ користування тощо відповідним майном. Для підтвердження наявності технологій надати Учаснику у складі тендерної пропозиції: Скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги». Організація що видала зазначений вище сертифікат повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджмента, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021-1:2015), ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 та містити дійсний атестат акредитації, згідно чого учасник у складі тендерної документації надає підтверджуючі документи. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт обов’язково повинна містити наступні машини, механізми, обладнання для виконання робіт: 1) Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т 2) Електростанції пересувні, потужність 4 кВт 3) Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А 4) Установка для зварювання ручного дугового 5) Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів 6)Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, продуктивність 2,2 м3/хв 7)Компресори пересувні з електродвигуном, продуктивність 0,5 м3/хв 8)Агрегати електронасосні з регулюванням подачі вручну для будівельних розчинів 9) Розчинонасос, продуктивність 1 м3/год 10) Автогрейдери середнього типу 11) Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т 12)Віброущільнювачі [віброплити] з бензиновим двигуном легкі, маса до 100 кг 13) Машини поливально-мийні, місткість 6000 л 14) Асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600 т/год 15)Агрегати наповнювально-обпресовувальні, продуктивність до 70 м3/год 16) Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм 17) Машини свердлильні електричні 18) Верстат трубозгинальний гідравлічний 19) Прес-ножиці комбіновані 20) Молотки відбійні електричні 21) Верстати свердлильні 22) Прес-ножиці комбіновані 23) Молотки відбійні електричні легкі 24) Верстати свердлильні 25) Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель 26)Екскаватор-навантажувач марки JCB, місткість ковша 0,04-0,48/1-1,3 м3 27) Міксер електричний, об'єм 4 м3 28) Гайковерт пневматичний 29) Пістолет монтажний 30)Трансформатори зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А 31) Бадді, місткість 2 м3 32) Машини шліфувальні електричні 33) Машини шліфувальні кутові 34) Трамбівки пневматичні при роботі від компресора 35) Пилка дискова електрична 36) Апарат для газового зварювання і різання 37) Бензопилка 38) Котли бітумні пересувні 39) Дрилі електричні 40) Вібратори поверхневі 41) Вібратори глибинні 42) Шуруповерти 43) Машини мозаїчно-шліфувальні 44) Ручний зварювальний апарат 45) Фарборозпилювачі ручні 46) Перфоратори електричні 47) Насос гідравлічний ручний 48) Бункер 49) Прес ручний 50) Гребки тракторні 51) Пилосос промисловий 52) Котки ручні, 30-40 кг 53) Станок для різання керамічної плитки 54) Апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужність 1,5 кВт Учасник також у довідці зазначає чи є машини та механізми, обладнання власними, чи знаходяться у користуванні/оренді/тощо і на підставі яких документів. Учасник надає у складі пропозиції Гарантійного листа про те, що зазначене в довідці обладнання, матеріально-технічна база, машини, механізми не перебувають в заставі або іншому обтяженні. У разі залучення до виконання робіт субпідрядників/ співвиконавців такого гарантійного листа також надають субпідрядники/ співвиконавці. Учасником: подано: • Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт від 29.08.2024 №02/29-08/501, • Довідка від 28.08.2024 про необоротні матеріальні активи товариства, • Договір про надання послуг №01/02/2024-у від 01.05.2024, • Договір про надання послуг №01/12/23-П від 01.12.2023, • Договір про надання послуг № 69/23 від 16.11.2023 від 16.11.2023, • Договір про надання послуг №01/01-24/3 від 01.01.2024, • Сертифікат ISO 9001:2015, атестат акредитації, тощо. Також Учасником не надано підтверджуючої інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці від 29.08.2024 №02/29-08/501 (в пунктах 4, 39,42), учасник не надано документи/документ на підтвердження права власності / володіння / оренди/ користування майном зазначеним в довідці від 29.08.2024 №02/29-08/501 (в пункті 19). Також вимогами тендерної документації передбачено, що довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт обов’язково повинна містити наступні машини, механізми, обладнання для виконання робіт і в позиціях 1-3, 5-8, 10-17, 20, 21, 23-25, 30, 32-34, 38-43, 45, 46, 50, 52 машини, механізми, обладнання зазначені в множині, тобто їх повинно бути більше одного. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: документи/документ на підтвердження права власності / володіння / оренди/ користування майном зазначеним в довідці від 29.08.2024 №02/29-08/501 (в пункті 19). Також оновити довідку від 29.08.2024 №02/29-08/501 в позиціях 1-3, 5-8, 10-17, 20, 21, 23-25, 30, 32-34, 38-43, 45, 46, 50, 52, тобто зазначити машини, механізми, обладнання більше одного і надати на додану кількість документи/документ на підтвердження права власності / володіння / оренди/ користування майном. З) відповідно до п.8, п. 9 Додатку 7 до тендерної документації, частини 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, частини 7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Додатку 2 до тендерної документації «Довідка із зазначенням інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення в обсязі 20 відсотків і більше субпідрядника / співвиконавця. У разі залучення субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів), в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступне: 1) довідку, у якій має бути зазначено інформацію про найменування кожної субпідрядної організації/ співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть надаватися субпідрядною організацією/ співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника; 2) лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця (з документальним підтвердженням її повноважень щодо підпису документів) про готовність виконати роботи, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування та обсягу робіт, які будуть виконані субпідрядною організацією/співвиконавцем. 3) Гарантійний лист щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями, далі – Особливості), затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за формою встановленою в Додатку 2 до тендерної документації» Учасником надано: • довідку № 02/29-08/490 від 29.08.2024 про не залучення субпідрядника в обсязі більше 20 % від вартості договору про закупівлю, • лист від ТОВ «Файертек» № 26-1/08 від 26.08.2024 про готовність виконати роботи на суму 60 385 440 грн. (що становить більше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю, документальне підтвердження повноважень щодо підпису документів ТОВ «Файертек» (статут, протокол, наказ) але даний лист не містить найменування та обсяг робіт, • наказ Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ТОВ «Файертек» тощо, • гарантійний лист № 02/29-08/491 від 29.08.2024 Довідка, у якій має бути зазначено інформацію про найменування кожної субпідрядної організації/ співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть надаватися субпідрядною організацією/ співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника – ВІДСУТНЯ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: оновлений лист від ТОВ «Файертек» № 26-1/08 про готовність виконати роботи на суму ХХХХХХХ грн. (що становить ХХХ % від вартості договору про закупівлю) із зазначенням найменування та обсяг робіт. Також надати довідку, у якій зазначено інформацію про найменування кожної субпідрядної організації/ співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть надаватися субпідрядною організацією/ співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника; Уповноважена особа _____________ Анна КІРСІК

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-09-24, 16:02:05
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-08-15-011657-a-c1
Номер договору:
178-24
Дата підписання договору:
16-09-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 16-09-2024 по 31-12-2025
102 068 157,17 UAH
Ціна договору
85 056 797,64 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
105 156 878,29 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Субпідрядники залучаються менше 20 відсотків
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтвреджується, що
учасник відповідає вищезазначеному критерію
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтвреджується, що
учасник відповідає вищезазначеному критерію
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтвреджується, що
учасник відповідає вищезазначеному критерію

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:15-08-2024, 23:14:38
    Інший
    публічнийЕкспортовано:15-08-2024, 23:14:38
    Інший
    публічнийЕкспортовано:15-08-2024, 23:14:38
    Інший
    публічнийЕкспортовано:15-08-2024, 23:14:38
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:15-08-2024, 23:18:02
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-08-2024, 23:14:35
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-08-2024, 23:14:35
          2. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-08-2024, 23:14:35
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-08-2024, 23:14:35
          Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-08-2024, 23:14:35
          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-08-2024, 23:14:35
          5. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-08-2024, 23:14:35
          6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-08-2024, 23:14:35
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-08-2024, 23:14:35
          7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-08-2024, 23:14:35
          8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-08-2024, 23:14:35
          1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-08-2024, 23:14:35
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту комунального закладу «Ліцей №22» Кам’янської міської ради за адресою: вул. Сержанта Коновалова, 21, м. Кам’янське, Дніпропетровська область» (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45210000-2 — Будівництво будівель)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 300 000 гривень (триста тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія (електронна). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: повинно перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), та Закону України «Про страхування», а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант) 2. Терміни, зазначені в Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі - форма), затвердженій наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5), Закону України «Про страхування». 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: o дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; o назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності та клас страхування; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції подається у формі гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Гарантія (електронна) повинна бути підписана захищеним кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банківської установи/ фінансової установи /страхової компанії (у разі її використання). Для можливості здійснення перевірки кваліфікованого електронного підпису особи уповноваженої на підписання та електронної печатки банківської установи/ фінансової установи /страхової компанії (у разі її використання) в гарантії (електронній) обов’язково повинний бути зазначений програмний комплекс та його версія, яким накладено такий підпис та печатку (у разі її використання). Форма гарантії повинна відповідати формі, яка наведена в Додатку 6 до тендерної документації. Гарантія повинна відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції зазначених у наказі Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням пункту 3 Особливостей (Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей). У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в банку, який має довгостроковий кредитний рейтинг за Національною рейтинговою шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА». Разом з електронною банківською гарантією учасником надається: 1. Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії; 2. Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; 3. Документ, що підтверджує довгостроковий кредитний рейтинг за Національною рейтинговою шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА». У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної страхової гарантії, то така страхова гарантія повинна бути видана страховою організацією (гарантом), яка здійснює свою діяльність не менше ніж три роки та протягом останніх двох звітних періодів (тобто останніх двох календарних років) має чистий прибуток не менше ніж п’ятсот тисяч гривень за кожний звітний період. В підтвердження зазначеного учасник надає лист від страхової організації (гаранта) з даною інформацією та скріншотом з інтернет джерел, тощо про чистий прибуток або скріншотом з фінансової звітності страхової організації (гаранта) з інформацією про чистий прибуток). Разом з електронною страховою гарантією учасником надається: 1. Ліцензія на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків, яка видана уповноваженим на це органом. Якщо страховою організацією (гарантом), на виконання Постанови НБУ від 29.12.2023 року №199, переоформлено чинну ліцензію, то замість ліцензії на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків надається Витяг із Державного реєстру фінансових установ на діяльність із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) в якому обов’язково зазначено клас 16 – страхування інших фінансових ризиків. 2. Свідоцтво про реєстрацію фінансової установи. 3. Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником (принципалом/учасникам) вимог тендерної документації/ оголошення про проведення закупівлі (або оголошення про проведення відбору/оголошення про проведення спрощеної закупівлі/ відкритих торгів з особливостями тощо), яка повинна бути затверджена керівником фінансової установи (головою правління або іншою уповноваженою на це особою), мати дату затвердження та обов’язково містити: страхові ризики, які також передбачають застереження/умови відповідно до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей (де визначення учасник/ переможець може бути замінено на принципал). 4. Лист (адресований на ім’я бенефіціара (вигодонабувача /замовника) в довільній формі від фінансової установи (страхової компанії), яка видала страхову гарантію, про наявність розроблених та затверджених керівником фінансової установи (або уповноваженою на це особою) Правил добровільного страхування фінансових ризиків із наданням: копії або оригіналу Правил добровільного страхування фінансових ризиків; Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані захищеним кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку/ фінансової установи/ страхової компанії (у разі її використання). Документ підписаний кваліфікованим електронним підписом є оригінальним документом. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Здійснення страхового платежу згідно договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції призводять до відхилення такого учасника у відповідності до підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: Назва Замовника: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради Місцезнаходження Замовника: 51931, Україна, Дніпропетровська обл., м.Кам`янське, вул. Героїв -рятувальників, 14, тел. 0569-55-40-61 Код ЄДРПОУ: 34827358, МФО 820172 р/р UA138201720355129051027035312 Банк Замовника: в ДКСУ м. Київ. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі (застереження щодо не повернення тендерного забезпечення): 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-08-2024, 23:14:35
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту комунального закладу «Ліцей №22» Кам’янської міської ради за адресою: вул. Сержанта Коновалова, 21, м. Кам’янське, Дніпропетровська область» (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45210000-2 — Будівництво будівель)
          Законодавство:
          Підтвреджується, що
          1 - учасник відповідає вищезазначеному критерію
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-08-2024, 23:14:35
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту комунального закладу «Ліцей №22» Кам’янської міської ради за адресою: вул. Сержанта Коновалова, 21, м. Кам’янське, Дніпропетровська область» (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45210000-2 — Будівництво будівель)
          Законодавство:
          Підтвреджується, що
          1 - учасник відповідає вищезазначеному критерію
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-08-2024, 23:14:35
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту комунального закладу «Ліцей №22» Кам’янської міської ради за адресою: вул. Сержанта Коновалова, 21, м. Кам’янське, Дніпропетровська область» (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45210000-2 — Будівництво будівель)
          Законодавство:
          Підтвреджується, що
          1 - учасник відповідає вищезазначеному критерію
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-08-2024, 23:14:35
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ