Період оскарження умов закупівлі - по 31-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 127 793 968,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 277 939,69 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 500 000 UAH |
| Замовник: | НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 24288081 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://natalynska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Галина Прохватило |
| Телефон: | +30996066106 |
| E-mail: | prohvatilo89@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 63343, Україна, Харківська область,Красноградський район, с. Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89 |
2 |
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 15.08.2024 № 43 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-08-15-011065-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"; 2) КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН". Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Відповідно підпункту 3.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, зазначається що, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів) з реконструкції будівель, споруд або будівництво/ нове будівництво будівель, споруд, або капітальний ремонт до довідки додаються: - сканкопія договору відповідно до довідки; - сканкопії «Акта(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) відповідно до наданого договору; - сканкопії «Довідки (ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) відповідно до наданого договору; - відгук від замовника про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом керівника замовника). Учасником КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" в складі своєї пропозиції надано лист-відгук за № 0246 від 27.01.2022 який містить підпис Проректора з навчально-науково – виробничих питань і адміністративно – господарської діяльності Іщенко Валерій Васильович. Проте, керівником на дату видачі листа- відгука є Ректор Ніколаєнко Станіслав Миколайович. Враховуючи наведене, у складі пропозиції учасника відсутній лист-відгук від замовника про належне виконання учасником договору, завірений підписом саме керівника замовника. 2. Відповідно пункту 3.4. Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що пунктом 3 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено: «Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону». Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі: здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. Враховуючи викладене вище, у разі якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, а також відповідно до п.13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що затверджений Постановою Кабінету МіністрівУкраїни від 2 серпня 2022 р. № 861, Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності щодо товарів, що передаються замовнику та вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Додаток 3 Документації містить підсумкову відомість ресурсів, де за позицією 897 міститься інформацію про «Каналізаційна насосна станція «Vodaland». Додаток 4 до Документації містить ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 49. Копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності щодо товарів, що передаються замовнику та вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. У складі пропозиції Учасника міститься підсумкова відомість ресурсів (стор. 270 файл кошторис Наталино), в якій за позицією 897 зазначено: Каналізаційна насосна станція «Vodaland»; 865 100,61 всього, грн (Поточна ціна за одиницю, грн); 832 411,80 всього, грн (Відпускна ціна за одиницю, грн); у тому числі витрати підрядника на устаткування, що монтується 1 шт 865 100,61 всього, грн (Поточна ціна за одиницю, грн); 832 411,80 всього, грн (Відпускна ціна за одиницю, грн); Відповідно до пунктом 6-1 розділу X Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: 1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2022 році – 10 відсотків; у 2023 році – 15 відсотків; у 2024 році – 20 відсотків; у 2025 році – 25 відсотків; у 2026 році – 30 відсотків; у 2027 році – 35 відсотків; з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків. 2) особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема: насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; відцентрові насоси. Враховуючи наведене, у тому числі надану учасником у складі пропозиції підсумкову відомість ресурсів, де за позицією 897 міститься інформація про каналізаційну насосну станцію «Vodaland», вартість якої перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у складі Пропозиції відсутня копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, зокрема, щодо «Каналізаційна насосна станція «Vodaland». Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН".
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 15.08.2024 № 43 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-08-15-011065-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"; 2) КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН". Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Відповідно підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник надає заповнену довідка за формою, викладеній у Таблиці 2, що містять інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" надає Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, в якій позиція «49» Навантажувач фронтальний L34 має кількість наявних одиниць –«2», проте згідно Договору №02/01-2023 від 09.01.2023 «Навантажувач фронтальний L34» - один. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 2 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12.09.2024 року. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 10.09.2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН".
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.