Період оскарження умов закупівлі - по 19-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 685 626 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 3 428,13 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 02142299 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Танасієнко Ірина Олександрівна |
Телефон: | 380564920390 |
E-mail: | itanasienko@ukr.net |
Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, площа Молодіжна, будинок 1 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей (посилання на вимогу (вимоги) Тендерної Документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності). З метою усунення невідповідностей – інформація та/або документи, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасником закупівлі у складі пропозиції не надано скановану довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру (реєстраційного номеру облікової картки платника податків) – для учасників – фізичних осіб-підприємців.(п.4 розділу Б Додатку 3 до Тендерної Документації). З метою усунення невідповідностей надати скановану довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру (реєстраційного номеру облікової картки платника податків) – для учасників – фізичних осіб-підприємців. 2. Учасником закупівлі у складі пропозиції надано розрахунок договірної ціни, локальний кошторис, відомість ресурсів до нього та розрахунок загальновиробничих витрат у форматі *.pdf (п.18 розділу Б Додатку 3 до Тендерної Документації). З метою усунення невідповідностей надати розрахунок договірної ціни, локальний кошторис, відомість ресурсів до нього та розрахунок загальновиробничих витрат, що сформовані в програмі Microsoft Excel або Microsoft Word.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.