Період оскарження умов закупівлі - по 18-08-2024, 00:00
Термін надання послуги зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 61 502,40 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 615,02 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент патрульної поліції |
ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Віталій Надєєв |
Телефон: | +380676391456 |
E-mail: | v.nadieiev@patrol.police.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ТОВ "ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА": - відповідно до пункту 4 Додатку № 1 до Документації учасник надає проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Виконавець (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника). Учасник ТОВ "ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА" не надав вказаний вище проект договору Враховуючи зазначене вище, ТОВ "ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА" потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: - проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Виконавець (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.