Період оскарження умов закупівлі - по 25-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 12 487 707,29 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 62 438,54 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 37573094 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Надія Шевцова |
Телефон: | +380617086970 |
E-mail: | tender_uon@ukr.net |
Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
3 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності матеріально-технічної бази надана відповідна довідка, проте: - містить найменування, які не відповідають вимогам тендерної документації та містять скорочення; - не зазначена модель вантажного самоскиду ЗИЛ. 2. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності матеріально-технічної бази не надані документи щодо підтвердження права власності або договір (и) оренди (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2024) на зазначені в довідці транспортні засоби. 3. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності матеріально-технічної бази надані копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, проте копії не завірені належним чином відповідно до вимог тендерної документації. 4. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надана відповідна довідка, проте відсутня інформація про директора, також не зазначені розряди працівників робітничих професій. 5. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду: - наданий аналогічний договір, проте відсутні додатки до нього; - надані акти приймання виконаних робіт КБ-2 та довідка КБ-3 не відповідають сумі, зазначеній у наданому договорі. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки щодо наявності матеріально-технічної бази; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання документів щодо підтвердження права власності або договору (ів) оренди (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2024) на зазначені в довідці транспортні засоби; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання завірених належним чином копій або оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.