Період оскарження умов закупівлі - по 25-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 6 923 127 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 34 615,64 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 37573094 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Надія Шевцова |
Телефон: | +380617086970 |
E-mail: | tender_uon@ukr.net |
Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
3 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору наданий лист-відгук, який за датою складання перевищує десятиденну давнину відносно дати подання пропозиції учасником, що не відповідає вимогам пункту 2 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленого листа-відгуку згідно пункту 2 таблиці 1 додатку 2 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.