Період оскарження умов закупівлі - по 28-08-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 875 407,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 754,08 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Косоньська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04348993 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Горват Єва Андріївна |
| Телефон: | +380962797080 |
| E-mail: | kaszony@i.ua |
| Місцезнаходження: | 90223, Україна, Закарпатська область,село Косонь, Вул. Бочкая, 5 |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
09-11-2024, 00:00
Період оскарження:
з 29-10-2024, 18:05 по 09-11-2024, 00:00
Документи:
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ щодо учасника закупівлі: ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " АРТЕМБУД" за предметом закупівлі: UA-2024-08-13-011392-a, «Капітальний ремонт ділянки вулиці Шевченка в с.Шом Берегівського району. Коригування (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (далі – Повідомлення) Перелік виявлених невідповідностей (згідно п. 1 ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»), що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: 1. Відсутній Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з інформацією про учасника, виданий у поточному році, із внесенням до нього даних про хронологію реєстраційних дій. 2. В довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази відсутня інформація, що вимагалась згідно Зразку А, а саме в частині надання інформації про технічні характеристики обладнання щодо позицій/обладнання під номером 10, 11, 12, також відсутні технічні характеристики для позицій/обладнання 1,3,4,7,8,9 і 13. 3. Наданий відгук від замовника щодо результатів виконання аналогічного договору не відповідає вимогам тендерної документації в частині дати видання документу. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Пункт 1.1. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та шляхом завантаження сканованих документів та/або електронних документів, а саме: - - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з інформацією про учасника, виданий у поточному році, із внесенням до нього даних про хронологію реєстраційних дій; Додаток № 2 до тендерної документації: Кваліфікаційні критерії до учасників. Документи для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям Підпункт 1.1. Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника за формою Зразок А, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Підпункт 3.3. Позитивний лист-відгук від колишнього замовника роботи/послуги щодо Учасника, які стосуються результатів виконання Учасником вказаного договору, де обов’язково зазначається: дата його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, сума договору, сума виконаних робiт, посилання на номер тендеру в системі публічних закупівель за результатами якого укладений договір, а також iнформацiя про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданим не раніше дати оголошення цієї закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник для усунення зазначених в цьому Повідомленні невідповідностей у строк та порядок встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» повинен надати: 1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з інформацією про учасника, виданий у поточному році, із внесенням до нього даних про хронологію реєстраційних дій. 2. Виправлену довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази згідно Зразку А, включивши інформацію про технічні характеристики обладнання щодо позицій/обладнання під номером 1,3,4,7,8,9,10, 11, 12 і 13. 3. Позитивний лист-відгук від колишнього замовника роботи/послуги щодо Учасника, які стосуються результатів виконання Учасником наданого аналогічного договору, де обов’язково зазначається: дата його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, сума договору, сума виконаних робiт, посилання на номер тендеру в системі публічних закупівель за результатами якого укладений договір, а також iнформацiя про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданим не раніше дати оголошення цієї закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.