Період оскарження умов закупівлі - по 26-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 784 325 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 43 922 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 40 000 UAH |
| Замовник: | КУ Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40216423 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Самуник Олег Васильович |
| Телефон: | +380971599786 |
| E-mail: | oleg_samunik@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 32400, Україна, Хмельницька область,Дунаївці, вул.Мистецька, 16 |
2 |
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку і їдальні Дунаєвецького ліцею №3 Дунаєвецької міської ради за адресою: вул. Шевченка, 109 А, м. Дунаївці, Дунаєвецька територіальна громада, Кам’янець-Подільський район, Хмельницька область» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛСЕДЕС"; Відповідно до ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛСЕДЕС", яка визначена найбільш економічно вигідною пропозицією. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛСЕДЕС" в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку і їдальні Дунаєвецького ліцею №3 Дунаєвецької міської ради за адресою: вул. Шевченка, 109 А, м. Дунаївці, Дунаєвецька територіальна громада, Кам’янець-Подільський район, Хмельницька область» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 40 000,00 грн. (сорок тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення: не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена згідно вимог тендерної документації та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради Хмельницької області, р/р UA 468201720355229025000093508 в ГУ ДКСУ м.Київ, ЄДРПОУ 40216423, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті п.п. 3.3.4. п. 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених п.п. 3.3.4. п. 3 Розділу III цієї тендерної документації. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом платіжної інструкції та/або платіжного доручення, щодо сплати грошового забезпечення посвідченого банком та оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (що надається у складі тендерної пропозиції), щодо строку грошового забезпечення гарантії та її реквізитів завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта з наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Учасником надано в складі тендерної пропозиції електронну банківську гарантію на суму 40000,00 грн., оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, а також оригінал довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (що надається у складі тендерної пропозиції), щодо строку грошового забезпечення гарантії та її реквізитів завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, однак в листі (довідці про грошове покриття) визначено в абз. 2, що грошове покриття в розмірі 40000,00 грн. перераховано ТОВ «СТАЛЬ МЕЙД», який не є Учасником процедури закупівлі. Крім того, в складі тендерної пропозиції надано виписку по особовим рахункам за 26.08.2024 року, однак не надано оригіналу платіжної інструкції та/або платіжного доручення, щодо сплати грошового забезпечення посвідченого банком. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. П 3.2.7. п. 2 розділу ІІІ ТД - Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених п.п. 3.3.4. п. 3 Розділу III цієї тендерної документації. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом платіжної інструкції та/або платіжного доручення, щодо сплати грошового забезпечення посвідченого банком та оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (що надається у складі тендерної пропозиції), щодо строку грошового забезпечення гарантії та її реквізитів завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта з наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оригінал платіжної інструкції та/або платіжного доручення, щодо сплати грошового забезпечення посвідченого банком та оригінал довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (що надається у складі тендерної пропозиції), щодо строку грошового забезпечення гарантії та її реквізитів завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.