Період оскарження умов закупівлі - по 24-08-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 3 350 289,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 751,44 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 15 000 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Сервісний центр" |
| ЄДРПОУ: | 33313609 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мнацаканян Артавазд Місакович |
| Телефон: | 380487054380 |
| E-mail: | kpsc@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65045, Україна, Одеська область,Одеса, вулиця ПРЕОБРАЖЕНСЬКА, будинок 52 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ФОП ГІНДА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 20.08.2024 № 20-11 вих. яка всупереч вимогам ч.2 п.2.2. Розділу 2 тендерної документації не містить інформацію про досвід роботи працівників Учасника. 1.2. У складі тендерної пропозиції учасником не надано копії чинної ліцензії, отриманої учасником та/або субпідрядником, інформація щодо залучення якого зазначається учасником згідно п. 1.1. розділу 2 тендерної документації, п. 2.2.2. та/або ч. 17 розділу 2 тендерної документації, та щодо виду господарської діяльності, передбаченого згідно п. 13 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», у відповідності до видів робіт, що входять до складу предмету цієї закупівлі. 1.3. У складі тендерної пропозиції учасником не надано копії виданого на ім’я учасника діючого сертифікату на відповідність системи управління охороною здоров’я та безпекою праці такого учасника вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», та згідно видів діяльності, що стосуються будівництва, що суперечить вимогам п.12 Додатку № 3 тендерної документації 2) З урахуванням викладеного, у Замовника виникла необхідність в оприлюдненні повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель з урахуванням вимог пункту 43 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Учаснику закупівлі необхідно виправити невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: - надати інформацію у вільній формі про досвід роботи працівників, які зазначені у тендерній пропозиції Учасника відповідно до вимог ч.2 п.2.2. Розділу 2 тендерної документації - надати копію чинної ліцензії, отриманої учасником та/або субпідрядником щодо виду господарської діяльності, передбаченого згідно п. 13 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», у відповідності до видів робіт, що входять до складу предмету цієї закупівлі. У випадку надання копії вказаної ліцензії, отриманої субпідрядником – надати супутні документи та інформацію, що вимагаються тендерною документацією у випадку залучення учасником до виконання робіт субпідрядника - надати копію виданого на ім’я учасника діючого сертифікату на відповідність системи управління охороною здоров’я та безпекою праці такого учасника вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», та згідно видів діяльності, що стосуються будівництва відповідно до вимог п.12 Додатку № 3 тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.