Період оскарження умов закупівлі - по 24-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 20 743 842,92 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 103 719,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 103 719,22 UAH |
| Замовник: | Департамент культури і туризму Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37573471 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мороз Альона Олександрівна |
| Телефон: | +380617077001 |
| E-mail: | uprkult_zptender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69035, Україна, Запорізька область,Місто Запоріжжя, Вознесенівський р-н, вул.Незалежної України, буд. 68а |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "САЙН ІНДАСТРІЗ" в процедурі відкритих торгів з особливостями "Капітальний ремонт приміщення, укриття (підвалу) філії ЦКП за адресою: пр.Інженера Преображенського, буд. 15 у м. Запоріжжя" (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи) UA-2024-08-12-011090-a виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції 1) перелік виявлених невідповідностей: - учасник не надав перелік/список документів, які подаються ним у складі пропозиції з зазначенням кількості завантажених сторінок таких документів; - учасник надав повний пакет розрахунків на виконання вимог «Технічного завдання», але не надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), (Додаток № 4); - учасник не надав документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; -учасником завантажено файл «5 Аналог догов.pdf.asice» та Файл 5 Аналог догов.pdf для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, замовнику не зрозуміло який з цих файлів є вірним; -учасником завантажено файл « 23 Довидка про наяв антикоруп прогами.pdf» для документального підтвердження наявності необхідно надати антикорупційну програму або наказ про уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, у зв’язку з тим, що вартість предмета закупівлі перевищує 20 млн. гривень. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: -згідно п.1 Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додаток 8 до ТД - п.2 Додатку 2 до ТД, Додаток 8 до ТД - п.1 Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 2.3. Додатку 3 до ТД, Додаток 8 до ТД 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати: - перелік/список документів, які подаються учасником у складі пропозиції з зазначенням кількості завантажених сторінок таких документів; - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), (Додаток № 4); - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - завантажити вірний файл для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору; - завантажити антикорупційну програму або наказ про уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.