Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 628 271 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 282,71 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 6 300 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 23357437 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://miskautopark.dp.ua/ |
| Контактна особа: | Олексій Лавров |
| Телефон: | +380635351245 |
| E-mail: | ol.kptim@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49003, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вулиця 128-ї Бригади Тероборони (Курчатова), будинок 8 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Скановані документи і документи в електронній формі у складі тендерної пропозиції учасника не містять накладеного КЕП учасника Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. 1. П. 1 Розділу 3 Тендерної документації: «В разі якщо пропозиція Учасника містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.» Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Скановані документи і документи в електронній формі, які містять КЕП учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.