Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 133 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 670 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44013254 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dniprorada.gov.ua |
| Контактна особа: | Інна Ігорівна Бусирєва |
| Телефон: | +0986688212 |
| E-mail: | soborna.tenders@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49027, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пл.Шевченка, будинок 7 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Враховуючи службову записку начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності – головного бухгалтера від 03.09.2024 № 7/332 щодо відсутності кошторисних призначень та відповідно до п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі зміна
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-09-2024, 00:00
Період оскарження:
з 03-09-2024, 12:11 по 14-09-2024, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.