Період оскарження умов закупівлі - по 22-08-2024, 00:00
Терміни виконання робіт в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов виконання робіт визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Кошторисні норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 908 153,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 54 540,77 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Павлушкова Ірина Віталіївна |
| Телефон: | 380501602636 |
| E-mail: | pavlushkova1-iv@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
6 |
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЗАЛЬ ТОВ" (надалі – Учасник) на закупівлю Капітальний ремонт складського комплексу для організації сортувального центру АТ «Укрпошта» за адресою: 61040, м. Харків, вулиця Беркоса, 27, код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-09-010857-a. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: «1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних)** за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; загальної вартості виконаних робіт за договором; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). **Під аналогічним (аналогічними) за предметом закупівлі договором (договорами) слід розуміти виконаний/частково виконаний договір (договори) у 2023 та/або 2024 році (не більше 3-х договорів), за умовами якого (яких) виконані роботи з будівництва та/або капітального ремонту та/або реконструкції об’єкту (об’єктів) (житлових або не житлових будівель та/або споруд та/або будинків та/або частин будівель) загальною вартістю виконаних робіт окремо за договором або сукупно за договорами не менше ніж 5 000 000,00 грн. 1.1.2. Позитивний лист-відгук (листи –відгуки) від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) у довідці, у довільній формі, зміст якого (яких) підтверджує якісне виконання договору (договорів), із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (договорів). 1.1.3. Копія (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), зазначеного (зазначених) у довідці (можна без додатків). 1.1.4. Копії документів, що підтверджують виконання/часткове виконання аналогічного договору (договорів), зазначеного (зазначених) у довідці, а саме акт (акти) форми КБ-2в, на суму виконаних робіт не менще ніж 5 000 000,00 грн.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано: довідку №2 від 23.08.2023 р. (файл «Довідки_ТОВ МАЗАЛЬ ТОВ.pdf»), копію договору №121 від 24.10.2023 року, лист-відгук від Гуманітарного відділу (освіти, культури, молоді, фізичної культури та спорту) Шевченківської селищної ради, копії актів Форми КБ-2в (файл «Аналогічний договір_121_Калінка.pdf»), копію договору №136 від 11.09.2023 року, лист-відгук від Савинської селищної Ради Ізюмського району Харківської області, копії актів Форми КБ-2в (файл «Аналогічний договір 136 Савинська с.р..pdf»). Актами форми КБ-2в за договором №121 від 24.10.2023 року, укладеного між Учасником та Гуманітарним відділом (освіти, культури, молоді, фізичної культури та спорту) Шевченківської селищної ради прийнято виконання будівельних робіт на суму 4050563,20 грн. (відповідно інформації, зазначеної у довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 загальна сума витрат складає 4500000,00 грн. з урахуванням вартості устаткування, меблів, інвентарю – 449436,80 грн.). Актами форми КБ-2в за договором №136 від 11.09.2023 року, укладеного між Учасником та Савинською селищною Радою Ізюмського району Харківської області прийнято виконання будівельних робіт на суму 933114,00 грн. Таким чином Учасником підтверджено виконання будівельних робіт за договорами №121 від 24.10.2023 року та №136 від 11.09.2023 року, саме за актами форми КБ-2в, на загальну суму 49832677,20 грн., що не відповідає вимогам п.1.1.4 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: уточнену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; загальної вартості виконаних робіт за договором; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); позитивний лист-відгук (листи –відгуки) від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) у довідці, у довільній формі, зміст якого (яких) підтверджує якісне виконання договору (договорів), із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (договорів); копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), зазначеного (зазначених) у довідці (можна без додатків); копії документів, що підтверджують виконання/часткове виконання аналогічного договору (договорів), зазначеного (зазначених) у довідці, а саме акт (акти) форми КБ-2в, на суму виконаних робіт не менще ніж 5 000 000,00 грн.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.