Період оскарження умов закупівлі - по 23-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 499 528 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 995,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 12 497 UAH |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коваль Людмила |
| Телефон: | 380978579998 |
| E-mail: | kkeu-tender2@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
7 |
Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ДП «Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління «Ліфт-3» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт ліфтового обладнання будівлі № ** військового містечка № ** в м. Києві) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п 1 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначено інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка), підстави використання такого майна, наявну кількість, відомості про технічний стан та термін використання. У разі, якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки. Договір повинен бути чинним не менше ніж до кінця поточного року. Учасником в довідці про наявність матеріально-технічної бази зазначено орендоване приміщення на вул. Котельникова, 23 та надано договір від 31.12.2021 № 01-12/21, термін дії якого не відповідає вимогам тендерної документації замовника. 2) Відповідно до п 2 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій (чисельністю не менше п’яти осіб, що знаходяться у штаті учасника), їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Додатково учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції сканкопію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами), за останній звітний період, оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом. Учасником у складі пропозиції не надано повну форму відповідної звітності. 3) Відповідно до пункту 9 частини 1 розділу 3 тендерної документації документи, створені безпосередньо учасником (довідки, листи, сертифікати, паспорти, інструкції та ін.), завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових сканкопій з оригіналів документів, або завірених учасником копій, або у формі електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника. Документи, створені не самим учасником, а видані іншими органами, установами, підприємствами, організаціями (довідки, листи, сертифікати, паспорти, інструкції та ін.), завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових сканкопій з оригіналів документів, або завірених учасником копій, або у формі електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи установи, що їх видала. У разі завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканкопій довідок у вигляді роздрукованого електронного документу, такі довідки на паперовому або електронному носії повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код, № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів. Учасником надано довідку вих. № 031-3-031-3-031-3/322/Б/Т від 22.08.2024 про відсутність кредитної заборгованості, виданої АТ «ОТP банк» що є чорно-білою сканкопією не завіреною учасником та не відповідає вимогам пункту 9 частини 1 розділу 3 тендерної документації замовника. 4) Відповідно Додатку 5 тендерної документації замовником вимагається подання розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) Учасником/Переможцем за формою договірної ціни, визначеної згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Накозом Мінрегіону від 28.11.2021 № 281 (відповідно до переліку робіт, зазначеному у додатку № 3 цієї тендерної документації та доповнення до нього у вигляді локальних кошторисів, підсумкових відомостей ресурсів, розрахунків загальновиробничих витрат, розрахунків адміністративних витрат, розрахунків кошторисного прибутку), а також інформаційну модель кошторисної документації у форматі imd, створеної за допомогою програмного комплексу АВК-5 та/або інформаційного блоку даних, розробленого в іншому сертифікованому програмному комплексі. Учасником не надано інформаційну модель кошторисної документації у форматі imd, створеної за допомогою програмного комплексу АВК-5 та/або інформаційного блоку даних, розробленого в іншому сертифікованому програмному комплексі. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику ДП «Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління «Ліфт-3» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - договір на орендоване приміщення по вул. Котельникова, 23, термін дії якого відповідає вимогам тендерної документації або додаткову угоду про продовження терміну оренди; - сканкопію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску у повному обсязі, оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом; - довідку вих. № 031-3-031-3-031-3/322/Б/Т від 22.08.2024 про відсутність кредитної заборгованості, виданої АТ «ОТP банк», що відповідає вимогам тендерної документації; - інформаційну модель кошторисної документації у форматі imd, створеної за допомогою програмного комплексу АВК-5 та/або інформаційного блоку даних, розробленого в іншому сертифікованому програмному комплексі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.