Період оскарження умов закупівлі - по 14-08-2024, 00:00
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 4 до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 645 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 225 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай" |
ЄДРПОУ: | 30950099 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бондаренко Ірина Анатоліївна |
Телефон: | 380978327164 |
E-mail: | irina18_60@ukr.net |
Місцезнаходження: | 50057, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, майдан Праці, 1 |
2 |
На виконання вимог пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) та тендерної документації, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника ФОП Заєць Іван Сергійович, поданих у складі тендерної пропозиції , наступного змісту: Вимога про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник процедури закупівлі ФОП Заєць Іван Сергійович надав у складі тендерної документації документ “16-08-20 Довідка з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі працівників.pdf” від 16 серпня 2024 року вих.№ 16/08-20 для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В довідці повинно бути не менше трьох працівників за кваліфікацією — бетоняр, з підтвердженням відповідними документами спеціальності (посвідченнями). Натомість, заявлений в довідці лише один бетоняр — Кузнєцов Дмитро Олександрович, відсутнє відповідне посвідчення, або інший документ на підтвердження даної кваліфікації. Також, Учасник був повинен надати відповідні документи, які підтверджують факт працевлаштування у Учасника на момент подання пропозиції на кожного заявленого в довідці працівника. На виконання цієї вимоги, Учасник надав документ “Розпорядження, свідоцтво, посвідчення Кошеленко П.М., повідомлення про прийняття.pdf” на робітника з будівельних та ремонтно-будівельних робіт - Кошеленко Петра Михайловича, якій згідно довідки працює у Учасника 1 рік, тоді як згідно пред'явленому документу (Розпорядження № 1 від 15 березня 2024 року про прийняття на роботу) прийнятий на роботу з 18.03.2024р., тобто працює тільки пів року, що не відповідає заявленій в довідці інформації. На решту працівників із загального списку, які працюють у учасника, згідно довідки кожен по 2 роки за договором ЦПХ, не пред’явлено жодного документа. 1.2. Учасник процедури закупівлі ФОП Заєць Іван Сергійович надав у складі тендерної документації документ (16-08-14 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.pdf) від 16 серпня 2024 року вих.№ 16/08-14 для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якому номенклатурний перелік інструментів та обладнання не у повній мірі відповідає номенклатурному переліку у документі “Відомість ресурсів до локального кошторису №4” (Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни.pdf). 1.3. Учасник процедури закупівлі ФОП Заєць Іван Сергійович надав у складі тендерної документації документ “Форма №1а “Відомість ресурсів до локального кошториса №4”” (Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни.pdf)) в якому в розділі IV “Будівельні матеріали, вироби та конструкції” у пункті 11 заявлені “Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8х60мм” — 0,012 т., яких не має в розрахунках “Специфікація (згідно дефектного акту) з технічними складовими предмету закупівлі”, які учасник підтверджував відповідними документами: “Довідка з інформацію про технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі” вих.№ 16/08-4 від 16.08.2024р.(16-08-4 Довідка з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf), “Гарантійний лист, щодо згоди технічною специфікацією ” вих.№ 16/08-16 від 16.08.2024р.(16-08-16 Гарантійний лист, щодо згоди з технічною специфікацією.pdf) та документ “ Щодо матеріалів які будуть використовуватися” вих.№ 16/08-7 від 16.08.2024р.(16-08-7 Лист про використання матеріалів виконавця.pdf). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності (відповідно до переліку виявлених невідповідностей): 2.1. Пункт 2 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційному(-им) критерію(-ям), визначеному(-им) у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” ДОДАТКУ 2 до тендерної документації та пункт 11 частини 3 Додатку 2 (“3. Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відповідно до законодавства) до тендерної документації. 2.2. Підпукт 2 пункту 13 таблиці “Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відповідно до законодавства” ДОДАТОКУ 2 до тендерної документації ; Додаток 4 до ТД (“Технічна специфікація”). 2.3. Підпукт 2 пункту 13 таблиці “Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відповідно до законодавства” ДОДАТОКУ 2 до тендерної документації ; Додаток 4 до ТД (“Технічна специфікація”). 3) Учасник процедури закупівлі ФОП Заєць Іван Сергійович для усунення виявлених невідповідностей, шляхом завантаження документів та інформації через електронну систему закупівель має надати: 3.1. Оновлений документ «Довідка з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» з відповідними підтверджуючими кваліфікаційними документами (посвідченнями) та документами про працевлаштування у учасника на кожного заявленого працівника, згідно з п.1.1. цієї вимоги. 3.2. Оновлений документ “Локальний кошторис” та/або у разі необхідності “Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” приведені до відповідності з пунктом 1.2 цієї вимоги. 3.3. Оновлений документ “Локальний кошторис” приведений до відповідності з пунктом 1.3 цієї вимоги та перерахований за результатами завершеного аукціону. Документи/інформацію для усунення невідповідностей необхідно надати з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 за № 1178 (зі змінами), а саме врахувати, що виправлення помилок не повинні призводити до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
На виконання вимог пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) та тендерної документації, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника ФОП Бєлуха Віктор Леонідович, поданих у складі тендерної пропозиції , наступного змісту: Вимога про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник процедури закупівлі ФОП Бєлуха Віктор Леонідович надав у складі тендерної документації документ “Довідка _машини..pdf” від 15 серпня 2024 року для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційному(-им) критерію(-ям), визначеному(-им) у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. В переліку в довідці відсутня кількість обладнання та устаткування що має Учасник використовувати для виконання робіт. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності (відповідно до переліку виявлених невідповідностей): 2.1. Пункт 3 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційному(-им) критерію(-ям), визначеному(-им) у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” ДОДАТКУ 2 до тендерної документації та пункт 11 частини 3 Додатку 2 (“3. Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відповідно до законодавства) до тендерної документації. 3) Учасник процедури закупівлі ФОП Бєлуха Віктор Леонідович для усунення виявлених невідповідностей, шляхом завантаження документів та інформації через електронну систему закупівель має надати: 3.1. Оновлену довідку або інший документ щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з п.1.1. цієї вимоги. Документи/інформацію для усунення невідповідностей необхідно надати з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 за № 1178 (зі змінами), а саме врахувати, що виправлення помилок не повинні призводити до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.