Період оскарження умов закупівлі - по 23-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 106 987 966 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 1 069 879,66 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 500 000 UAH |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
ЄДРПОУ: | 42698149 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Шкода |
Телефон: | 380972100950 |
E-mail: | dpmdzo-tdv@ukr.net |
Місцезнаходження: | 69095, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції учасника ТОВ "МЕЛСІТІ" (далі - Учасник) щодо закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізького академічного ліцею № 46 Запорізької міської ради - м. Запоріжжя, вул. Павлокічкаська, 29» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель (UA-2024-08-09-000580-a) 1. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції. 1.1. Стосовно підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. 1.1.1. Учасник надав оригінал довідки від 21.08.2024 № 21.08-14 (далі – Довідка*). Довідка* надана не в повному обсязі, відсутні номерні знаки машин. 1.2. Стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 1.2.1. Учасник надав довідку від 21.08.2024 № 21.08-20, де вказав працівників, зокрема: Максименко Світлану Іванівну – інженер з проектно-кошторисної роботи. Учасник не надав по працівнику Максименко Світлані Іванівні документи на підтвердження навчання і перевірки знань з питань охорони праці, за програмами: - НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС); НПАОП 40.1-1.07-01 «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); - НПАОП 40.1-1.07-01 «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); - НПАОП 0.00-1.80-18 "Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання"; - НПАОП 0.00-1.71-13 "Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями”; - НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009). 1.3. Стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.3.1. Учасник надав оригінал довідки від 21.08.2024 № 21.08-6 (далі – Довідка**) та договір від 22.04.2024 № 6 Р/21 (далі – Договір). Вказане найменування контрагента в Довідці** не відповідає найменуванню контрагента в Договорі. 1.3.2. Учасник надав лист-відгук від 22.08.2024 № 85/02-05/86 (далі – Лист*). Вказана інформація в Листі* не відповідає наявній інформації в Договорі, в Довідці** та в наданих документах, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, а саме – копію(-ї) Довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3, КБ-2в), підписаної(-их) сторонами. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Підпункт 1.1.1. пункту 1.1. розділу 1 до тендерної документації. 2.2. Пункт 1.3. розділу 1 додатка 1 до тендерної документації. 2.3. Пункт 1.2. розділу 1 додатка 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. На підтвердження наявності матеріально-технічної бази за предметом закупівлі Учасник має надати оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. Подається у наведеному, згідно з підпунктом 1.1.1. пункту 1.1. розділу 1 додатка 1 до тендерної документації вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)Учасник не повинен відступати від даної форми. 3.2. Усунути невідповідність, шляхом завантаження/оновлення документів та/або додаткової інформації (пояснень) на підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до вимог пункту 1.3. розділу 1 додатка 1 до тендерної документації. 3.3. Усунути невідповідність, шляхом завантаження/оновлення документів та/або додаткової інформації (пояснень) на підтвердження наявності у Учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору відповідно до пункту 1.2. розділу 1 додатка 1 до тендерної документації.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції учасника ТОВ "АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО" (далі - Учасник) щодо закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізького академічного ліцею № 46 Запорізької міської ради - м. Запоріжжя, вул. Павлокічкаська, 29» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель (UA-2024-08-09-000580-a) 1. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції. 1.1. Стосовно підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. 1.1.1. Учасник надав оригінал довідки від 23.08.2024 №24/1677 (далі – Довідка*). Зазначений в Довідці* договір від 01.09.2023 №01/2023/60/В надано не в повному обсязі. 1.2. Стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 1.2.1. Учасник надав довідку від 23.08.2024 № 24/1677/2 (далі – Довідка**) де вказав працівників, зокрема: Яковлев Максим Анатолійович – начальник дільниці (виконує функції виконавця робіт), Тимошенко Сергій Сергійович – водій самоскида, Нікологорський Деніс Геннадійович – електрогазозварник. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують наявність трудових відносин з даними працівниками. 1.2.2. На підтвердження навчання і перевірки знань з питань охорони праці працівників, вказаних в Довідці**, Учасник не надав документи: - по працівнику Лебедєв Олексій Сергійович відсутні документи по – НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС); НПАОП 40.1-1.07-01 «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); НПАОП 0.00-1.80-18 "Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання"; НПАОП 0.00-1.71-13 "Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями”; НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009); - по працівнику Мірошниченко Павло Олександрович відсутні документи по – НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС); НПАОП 40.1-1.07-01 «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); - по працівнику Вавіло Володимир Вікторович відсутні документи по – НПАОП 40.1-1.07-01 «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); - по працівнику Ісаєва Юлія Владиславівна відсутні документи по – НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС); НПАОП 40.1-1.07-01 «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); - по працівнику Горб Андрій Георгійович відсутні документи по – НПАОП 40.1-1.07-01 «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); - по всім іншим працівникам, а саме в кількості 76 людини, які вказані в Довідці**, Учасник не надав жодних документів на підтвердження навчання і перевірки знань з питань охорони, за програмою: 1) НПАОП 40.1-1.21-98 «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС); 2) НПАОП 40.1-1.07-01 «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); 3) НПАОП 0.00-1.80-18 "Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання"; 4) НПАОП 0.00-1.71-13 "Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями”; 5) НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009). 1.2.3. На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, які містяться в Довідці**, надано зокрема: підтверджуючий наказ (розпорядження) про прийняття Ісаєвої Юлії Владиславівни на роботу (від 01.07.2024 №8-К-0009), в якому не зазначена дата ознайомлення працівника з наказом (розпорядженням) у відповідному полі документа; підтверджуючий наказ (розпорядження) про прийняття Овчинникова Євгена Володимировича на роботу (від 02.07.2024 №10-К-0014), в якому не зазначена дата ознайомлення працівника з наказом (розпорядженням) у відповідному полі документа; підтверджуючий наказ (розпорядження) про прийняття Луценка Андрія Володимировича на роботу (від 14.07.2024 №16-К-0037), в якому не зазначена дата ознайомлення працівника з наказом (розпорядженням) у відповідному полі документа; підтверджуючий наказ (розпорядження) про прийняття Зайковського Валерія Вікторовича на роботу (від 01.10.2020 №52-К-0072), в якому не зазначена дата ознайомлення працівника з наказом (розпорядженням) у відповідному полі документа; підтверджуючий наказ (розпорядження) про прийняття Донця Дмитра Валентиновича на роботу (від 01.10.2020 №52-К-0070), в якому не зазначена дата ознайомлення працівника з наказом (розпорядженням) у відповідному полі документа; підтверджуючий наказ (розпорядження) про прийняття Борзенкова Сергія Миколайовича на роботу (від 27.12.2023 №92-К-0246), в якому не зазначені дата та підпис ознайомлення працівника з наказом (розпорядженням) у відповідних полях документа; підтверджуючий наказ (розпорядження) про прийняття Бондаренко Тетяни Володимирівни на роботу (від 17.07.2024 №54-К-0276), в якому не зазначені дата та підпис ознайомлення працівника з наказом (розпорядженням) у відповідних полях документа. 1.3. На підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 1.3.1. Всупереч вимогам підпункту 1.4.1 пункту 1.1 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації Учасником не надано підтвердження, що його фінансова спроможність є такою, що відповідає критерію, середньорічний доходу за останні 4 календарні роки повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 1.3.2. В тендерній пропозиції Учасника відсутні копії звітів про рух грошових коштів за звітний період та чотири попередні календарні роки. 1.3.3. В тендерній пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження, що фінансова звітність прийнята до органів Державної податкової служби України за 2021 рік. 1.4. На підтвердження забезпечення тендерної пропозиції. 1.4.1. Учасник, відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження забезпечення тендерної пропозиції, надав банківську гарантію від 22.08.2024 № 4660-24. Надана Учасником банківська гарантія має невідповідність, не вірно зазначена інформація щодо тендерної документації, а саме – номер та дата рішення уповноваженої особи, яким затверджено тендерну документацію зі змінами. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 1.1. розділу 1 додатка 1 до тендерної документації. 2.2. Пункт 1.3. розділу 1 додатка 1 до тендерної документації. 2.3. Пункт 1.4. розділу 1 додатка 1 до тендерної документації. 2.4. Пункт 5.1. розділу 5 додатка 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. На підтвердження наявності матеріально-технічної бази за предметом закупівлі Учасник має надати, стосовно машин та механізмів, що відображені учасником в довідці, які орендовані та/або знаходяться в лізингу, та/або залучаються для виконання робіт, тощо – документальне підтвердження, а саме чинні договори оренди/лізингу/ виконання робіт тощо (скановані оригінали або копії, завірені згідно з чинним законодавством). 3.2. Усунути невідповідність, шляхом завантаження/оновлення документів та/або додаткової інформації (пояснень) на підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до вимог тендерної документації, а саме пункту 1.3. розділу 1 додатка 1 до тендерної документації. 3.3. Учасник повинен надати підтвердження, що його фінансова спроможність є такою, що відповідає критерію, за умови: – середньорічний дохід за останні 4 календарні роки повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів. Підтверджуючими документами є: - Копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та чотири попередні календарні роки *. *У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.2 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та чотири попередні календарні роки. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та чотири попередні календарні роки.** **Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та чотири попередні календарні роки. Копія звіту про рух грошових коштів за звітний період та чотири попередні календарні роки. Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства. Учасник має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята відповідним державним органом (для підтвердження надати квитанцію № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. 3.4. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно відповідно до пункту 2 та пункту 3 розділу 3 тендерної документації надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 500 000,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.