Період оскарження умов закупівлі - по 20-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 19 762 916 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 98 814,58 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БЕРЕЗАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 42501854 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://berezanska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Степанець Тетяна |
| Телефон: | +380665138668 |
| E-mail: | osvita.berezanka.otg@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 57401, Україна, Миколаївська область,с.м.т. Березанка, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА буд. 33 |
9 |
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА БУД БІЗНЕС» виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Не надано довідку що містить інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу, яку учасник буде використовувати при виконанні робіт та документів на підтвердження такої інформації 2. Не надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та документальне підтвердження трудових відносин з зазначеними в ній особами 3. Не надано скановану копію, виготовлену з оригіналу чинного на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату учасника процедури закупівлі на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий органом з сертифифікації, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством 4. В складі тендерної пропозиції учасником на дано файл «Довідка право підпису.docx». Вказаний файл містить в собі довідку адресовану «Уповноваженій особі» під №01/07 датовану 05.07.2024 з таким змістом «ТОВ «АЛЬФА БУД БІЗНЕС» повідомляє, що директора Тополова Олександра Володимировича уповноважено на укладення договору про закупівлю та уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах та зобов’язується надати у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю». Зазначена довідка не містить підпису директора учасника. Замість підпису зазначено абревіатуру КЕП. Довідка не містить зразку підпису особи та терміну дії її повноважень. Не надано скановані копії з оригіналу паспорту (усіх сторінок) уповноваженої особи або іншого документу, який передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI (із змінами). Окрім того в супереч вимогам графи 7.8. Додатка 1 до тендерної документації довідка надана в форматі «docx», а не «pdf». 5. Не надано повний Витяг щодо учасника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, виданого відповідно до діючого на дату отримання витягу Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого відповідним наказом Міністерства юстиції України (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців). Натомість надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, видану 11.03.2024 6. Не надано довідку складеною у довільній формі, яка містить відомості про учасника: - повне найменування учасника (ПІБ учасника – для учасника-фізичної особи, фізичної особи-підприємця); - код ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків – для учасника-фізичної особи, фізичної особи-підприємця); - реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон для контактів, e-mail); - керівництво, уповноважене підписувати договір (посада, прізвище, ім'я, по батькові) - для юридичних осіб; - реквізити банку (назва, МФО), в якому обслуговується Учасник та номер розрахункового рахунку 7. Не надано довідку довільної форми про те, чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку, якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується 8. Не надано - довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника, ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, посиланням на відповідний товар, заявку про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації та калькуляцію собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) від виробника товару або документальне підтвердження того факту, що на учасника не поширюється правило підтвердження ступеню локалізації пропонованого ним обладнання та устаткування (разом із таким документальним підтвердженням надається пояснення того факту, що на учасника не поширюється правило підтвердження локалізації пропонованого ним обладнання та устаткування). - копію оригіналу сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується для підтвердження локалізації обладнання/устаткування таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. 9. Не надано довідку у довільній формі про поінформованість про кримінальну відповідальність за підроблення документів згідно зі ст.. 358 Кримінального кодексу України 10. Не надано гарантійний лист про підтвердження не включення витрат, пов'язаних з підготовкою та поданням тендерної пропозиції в ціну тендерної пропозиції 11. Не надано лист щодо ознайомлення та розуміння інформації, зазначеної у Проєкті договору, який викладений в Додатку № 4 до цієї тендерної документації 12. Не надано гарантійний лист від виробника збірних залізобетонних модулів про те, що виробник гарантує присутність інженерної підтримки перед проведенням монтажних робіт по влаштуванню модулів укриття із зазначенням найменування закупівлі робіт 13. Не надано скановану копію оригіналу сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), скановану копію оригіналу сертифіката на систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT), скановану копію оригіналу сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), скановану копію оригіналу сертифіката відповідності (ДСТУ Б В. 2.6.-2009 «Конструкції будинків і споруд. Конструкції бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови». п.п. 4.3.2; 4.4.1; 4.4.7; 4.5.1; 4.6.2, скановану копію оригіналу сертифіката відповідності (ДСТУ 9195:2022 "Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Основні положення" п.п. 5.1; 5.2; 5.3; 5.4; 5.8; 6.1.2; 6.1.5; 6.1.9; 6.1.17; 6.1.20; 6.1.23; ДБН В.2.2-5:2023 "Захисні споруди цивільного захисту" п.п. 5.1; 5.2; 5.9; 6.4; 7.1.7; 7.1.8; 7.1.9; 7.3.2) щодо виробника збірних залізобетонних модулів, або національних стандартів, якими їх замінено 14. Не надано Гарантійний лист щодо виконання зобов’язань, яким Учасник гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт 15. Не надано скановані копії документу(-ів), що підтверджують право на використання програмного забезпечення (програмного комплексу) АВК-5 або програмного забезпечення (програмного комплексу) сумісного з АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, виданого на ім’я учасника (договір, ліцензія, тощо). 16. Не надано акт обстеження будівельний майданчик, підписаний Учасником та Замовником, подається у складі тендерної пропозиції Учасника. В акті обов'язково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата складання та підписання цього акту 17. Не надано гарантійний лист з копією підтверджуючих документів на право власності/користування щодо можливості використовувати власні/орендовані генератори у разі екстренного відключення електроенергії, щоб не зривати та не затримувати строки виконання робіт. 18. Не надано дозвіл (дозволи)/декларації/інші дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, виданих Учаснику уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком: - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я. Протягом 24 годин товариству з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА БУД БІЗНЕС» необхідно 1. Надати довідку що містить інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу, яку учасник буде використовувати при виконанні робіт та документи на підтвердження такої інформації 2. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та документальне підтвердження трудових відносин з зазначеними в ній особами 3. Надати скановану копію, виготовлену з оригіналу чинного на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату учасника процедури закупівлі на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий органом з сертифифікації, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством 4. Надати довідку у довільній формі з переліком осіб (особи), уповноважених(-ої) на підписання документів тендерної пропозиції учасника, представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі та підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі у разі визначення учасника переможцем, із зазначенням ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії з наданням сканованої копії з оригіналу паспорту (усіх сторінок) уповноваженої особи або іншого документу, який передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI (із змінами) 5. Надати повний Витяг щодо учасника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, виданого відповідно до діючого на дату отримання витягу Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого відповідним наказом Міністерства юстиції України (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців). Витяг повинен бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. 6. Надати довідку складеною у довільній формі, яка містить відомості про учасника: - повне найменування учасника (ПІБ учасника – для учасника-фізичної особи, фізичної особи-підприємця); - код ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків – для учасника-фізичної особи, фізичної особи-підприємця); - реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон для контактів, e-mail); - керівництво, уповноважене підписувати договір (посада, прізвище, ім'я, по батькові) - для юридичних осіб; - реквізити банку (назва, МФО), в якому обслуговується Учасник та номер розрахункового рахунку 6. Надати довідку довільної форми про те, чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку, якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується 8. Надати - довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника, ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, посиланням на відповідний товар, заявку про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації та калькуляцію собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) від виробника товару або документальне підтвердження того факту, що на учасника не поширюється правило підтвердження ступеню локалізації пропонованого ним обладнання та устаткування (разом із таким документальним підтвердженням надається пояснення того факту, що на учасника не поширюється правило підтвердження локалізації пропонованого ним обладнання та устаткування). - копію оригіналу сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується для підтвердження локалізації обладнання/устаткування таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. 9. Надати довідку у довільній формі про поінформованість про кримінальну відповідальність за підроблення документів згідно зі ст.. 358 Кримінального кодексу України 10. Надати гарантійний лист про підтвердження не включення витрат, пов'язаних з підготовкою та поданням тендерної пропозиції в ціну тендерної пропозиції 11. Надати лист щодо ознайомлення та розуміння інформації, зазначеної у Проєкті договору, який викладений в Додатку № 4 до цієї тендерної документації 12. Надати гарантійний лист від виробника збірних залізобетонних модулів про те, що виробник гарантує присутність інженерної підтримки перед проведенням монтажних робіт по влаштуванню модулів укриття із зазначенням найменування закупівлі робіт 13. Надати скановану копію оригіналу сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), скановану копію оригіналу сертифіката на систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT), скановану копію оригіналу сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), скановану копію оригіналу сертифіката відповідності (ДСТУ Б В. 2.6.-2009 «Конструкції будинків і споруд. Конструкції бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови». п.п. 4.3.2; 4.4.1; 4.4.7; 4.5.1; 4.6.2, скановану копію оригіналу сертифіката відповідності (ДСТУ 9195:2022 "Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Основні положення" п.п. 5.1; 5.2; 5.3; 5.4; 5.8; 6.1.2; 6.1.5; 6.1.9; 6.1.17; 6.1.20; 6.1.23; ДБН В.2.2-5:2023 "Захисні споруди цивільного захисту" п.п. 5.1; 5.2; 5.9; 6.4; 7.1.7; 7.1.8; 7.1.9; 7.3.2) щодо виробника збірних залізобетонних модулів, або національних стандартів, якими їх замінено 14. Надати Гарантійний лист щодо виконання зобов’язань, яким Учасник гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт 15. Надати скановані копії документу(-ів), що підтверджують право на використання програмного забезпечення (програмного комплексу) АВК-5 або програмного забезпечення (програмного комплексу) сумісного з АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, виданого на ім’я учасника (договір, ліцензія, тощо). 16. Надати акт обстеження будівельного майданчику, підписаний Учасником та Замовником, який подається у складі тендерної пропозиції Учасника. В акті обов'язково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата складання та підписання цього акту 17. Надати гарантійний лист з копією підтверджуючих документів на право власності/користування щодо можливості використовувати власні/орендовані генератори у разі екстренного відключення електроенергії, щоб не зривати та не затримувати строки виконання робіт. 18. Надати дозвіл (дозволи)/декларації/інші дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, виданих Учаснику уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком: - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.