Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 865 639,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 4 328,20 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 4 328,00 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОСНІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЧЕРВОНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 43260585 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Картузова |
Телефон: | +380961719679 |
E-mail: | sosnivskamltender@ukr.net |
Місцезнаходження: | 80193, Україна, Львівська область,Червоноградський р-н, місто Соснівка, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 36 |
0 |
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ТРАНСЧЕРБУД» виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно Додаток № 1 до ТД п. 15 Інша інформація Учасник повинен надати - Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. У складі пропозиції учасника дана інформація відсутня. 1.2. Згідно Додатку №2 до ТД п.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Учасником надана Довідка яка не відповідає Формі 1. 1.3. Згідно Додатку №2 до ТД п.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. У складі пропозиції відсутні підтверджуючі документи. 1.4. Згідно Додатку №2 до ТД п. 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Учасником надана Довідка яка не відповідає Формі 2. 1.5. Згідно Додатку №2 до ТД п. 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. У складі пропозиції відсутні підтверджуючі документи. 1.6. Згідно Додатку №2 до ТД п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Учасником надана Довідка яка не відповідає Формі 3. 1.7. Згідно Додатку №2 до ТД п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Підтвердження виконання Договору відсутнє. 1.8. Згідно Додатку №4 ч.2 до ТД - Кошторисна документація: Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5. Додатково надати файли в електронному вигляді та у сканованому варіанті роздрукованих документів, які повинні бути перед скануванням пропечатані та підписані учасником у складі: - договірної ціни; - зведеного кошторисного розрахунка вартості ремонту. Сума зведеного кошторисного розрахунку повинна бути не вище очікуваної вартості закупівлі; локального кошторису; - об`єктного кошторису; пояснювальної записки; підсумкової відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; відомість трудомісткості та заробітної плати. Відсутні файли в електронному вигляді. 1.9. Згідно Додатку №4 ч.2 до ТД - Кошторисна документація: Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5. Додатково надати файли в електронному вигляді та у сканованому варіанті роздрукованих документів, які повинні бути перед скануванням пропечатані та підписані учасником у складі: - договірної ціни; - зведеного кошторисного розрахунка вартості ремонту. Сума зведеного кошторисного розрахунку повинна бути не вище очікуваної вартості закупівлі; локального кошторису; - об`єктного кошторису; пояснювальної записки; підсумкової відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; відомість трудомісткості та заробітної плати. Відсутні файли в електронному вигляді. У складі пропозиції Учасника відсутні: - об`єктний кошторис; - пояснювальна записка. 1.10. Згідно Додатку №4 ч.2 до ТД - Для виконання робіт повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосовуватися інші необхідні заходи із захисту довкілля. Способом документального підтвердження Учасником застосовування зазначених вище заходів із захисту довкілля під час надання послуг є довідка, складена Учасником у довільній формі, в якій Учасник гарантує застосування цих заходів. У складі пропозиції Учасника відсутня дана Довідка. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1 Довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. 2.2. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі надати довідку за формою 1. 2.3. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. 2.4. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі надати довідку за формою 2. 2.5. Для підтвердження інформації наведеної у довідці за формою 2 учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. 2.6. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. 2.7. Для підтвердження інформації наведеної у довідці за формою 3 учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. 2.8. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5. Додатково надати файли в електронному вигляді: - договірної ціни; - зведеного кошторисного розрахунка вартості ремонту. Сума зведеного кошторисного розрахунку повинна бути не вище очікуваної вартості закупівлі; локального кошторису; - об`єктного кошторису; пояснювальної записки; підсумкової відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; відомість трудомісткості та заробітної плати. Відсутні файли в електронному вигляді. 2.9. Надати Кошторисну документацію: - об`єктний кошторис; - пояснювальну записку. 2.10. Надати довідку, складена Учасником у довільній формі, в якій Учасник гарантує – «Для виконання робіт повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосовуватися інші необхідні заходи із захисту довкілля» Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.