Період оскарження умов закупівлі - по 20-08-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 7 407 072 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 37 035,36 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 03364234 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шевельова Оксана Олександрівна |
Телефон: | +380564930920 |
E-mail: | shevelevatender@ukr.net |
Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: пункт 1 розділу 3 тендерної документації, пункт 2 Додатку 3 тендерної документації містять наступну вимогу: «Усі документи, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій, придатних для машинозчитування (якщо надання копій вимагається ТД) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі *.pdf. та/або jpg., та/або bmp., та/або doc., та/або docx., та/або інші, а також містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (із зазначенням посади та ПІБ/прізвища та ініціалів підписанта/прізвища та ім’я підписанта), посвідчений відбитком печатки (у разі використання)». Також згідно пункту 6 розділу 3 тендерної документації: «Замовником, відповідно до статті 16 Закону установлено кваліфікаційні критерії, з урахуванням положень Особливостей:…наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям надаються документи та інформація вказані в Додатку 3 тендерної документації». Відповідно до п.9.2. Додатку 3 тендерної документації: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасники подають як частину пропозиції довідку в довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка містить прізвище та ініціали та/або ПІБ працівника, посаду, інформацію про освіту (вища, середня, тощо) та досвід (вказати загальний стаж роботи, стаж роботи працівників у Учасника та/або *термін дії договору цивільно правового характеру). *У разі залучення працівників за договором цивільно-правового характеру… Також на підтвердження інформації, вказаної у довідці Учасник повинен надати:.. копії/скановані оригінали документів (посвідчення та/або свідоцтва та/або інші документи), що підтверджують фах та/або кваліфікацію:.. водія навантажувача або машиніста екскаватора або машиніста екскаватора – навантажувача не менше 1 особи». Учасником в складі тендерної пропозиції надано копію посвідчення тракториста-машиніста на працівника Жданова Дмитра Юрійовича, яке не придатне для машинозчитування та з інформації якого неможливо встановити фах та/або кваліфікацію машиніста екскаватора. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції копію/сканований оригінал документів (посвідчення та/або свідоцтва та/або інші документи), що підтверджують фах та/або кваліфікацію водія навантажувача або машиніста екскаватора або машиніста екскаватора – навантажувача не менше 1 особи, з урахуванням вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації, пункту 2 Додатку 3 тендерної документації. Пункт 2 розділу 5 тендерної документації містить наступну вимогу: «Інші документи, які необхідно надати учаснику зазначені у додатку 3 тендерної документації. Відповідно до пункту 23 Додатку 3 тендерної документації: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ… Договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; локальні кошторисні розрахунки на будівельні роботи; відомості ресурсів до локальних кошторисів; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; розрахунок кошторисного прибутку; розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій з обов’язковим дотриманням видів і обсягів робіт, зазначених в Додатку 1 тендерної документації». Учасником в складі тендерної пропозиції надано локальні кошторисні розрахунки на будівельні роботи без дотримання видів робіт, зазначених в Додатку 1 тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати оновлену договірну ціну; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; локальні кошторисні розрахунки на будівельні роботи; відомості ресурсів до локальних кошторисів; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; розрахунок кошторисного прибутку; розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій з обов’язковим дотриманням видів і обсягів робіт, зазначених в Додатку 1 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.