Закупівлю оголошено - 07-08-2024, 11:52. Дата останніх змін - 07-08-2024, 11:55

" Завершальні будівельні роботи, згідно державного класифікатора продукції та послуг ДК 021:2015); КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» - ( послуги з поточного ремонту вхідної групи будівлі №*** (***) ***)) *** Номер будівлі зазначається на етапі укладення договору "

Закупівля: UA-2024-08-07-004206-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-08-07-005284-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-08-2024, 11:52
по 12-08-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-08-2024, 11:52
по 15-08-2024, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:1 643 241,76 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:16 432,42 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:16 432,42 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Національний університет оборони України
ЄДРПОУ:07834530 Досьє YouControl
Контактна особа:Купрін Володимир Володимирович
Телефон:380442710753
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Завершальні будівельні роботи
1 643 241,76 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

послуги з поточного ремонту вхідної групи будівлі №*** (***) ***))

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 30-11-2024
45400000-1
Завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:07-08-2024, 11:53:26
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:07-08-2024, 11:42:56
Експортовано:07-08-2024, 11:42:56
Експортовано:07-08-2024, 11:42:56
Експортовано:07-08-2024, 11:42:56
Експортовано:07-08-2024, 11:42:56
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:07-08-2024, 11:42:56
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:07-08-2024, 11:42:56
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 07-08-2024, 11:52:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 07-08-2024, 11:52:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 07-08-2024, 11:52:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 07-08-2024, 11:52:51
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 07-08-2024, 11:52:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 07-08-2024, 11:52:51
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 07-08-2024, 11:52:51
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 07-08-2024, 11:52:51
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 07-08-2024, 11:52:51
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 07-08-2024, 11:52:51
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 07-08-2024, 11:52:51
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 07-08-2024, 11:52:51
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Завершальні будівельні роботи
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Забезпечення тендерної пропозиції вимагається. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1% очікуваної вартості 16 432,42 гривень (шістнадцять тисяч чотириста тридцять дві гривень 42 копійки). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Національний університет оборони України Місцезнаходження Замовника: Україна, місто Київ, (згідно п. 27 особливостей адреса не зазначається та буде конкретизована на етапі укладення договору) Код ЄДРПОУ: 07834530 IBAN UA448201720355129001000007210 в Державна казначейська служба України у м. Києві, МФО 820172
Статус: Активна
Дата створення: 07-08-2024, 11:52:51
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Завершальні будівельні роботи
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Національний університет оборони України Місцезнаходження Замовника: Україна, місто Київ, (згідно п. 27 особливостей адреса не зазначається та буде конкретизована на етапі укладення договору) Код ЄДРПОУ: 07834530 IBAN № UA448201720355129001000007210 в Державна казначейська служба України у м. Києві МФО 820172 Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна відповідати таким вимогам: Банківська гарантія повинна діяти з дати її видачі, але не пізніше дати укладення Договору та протягом всього строку дії цього Договору; Дата закінчення дії Банківської гарантії: має дорівнювати або перевищувати строк дії Договору; Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний та безвідкличний обов’язок банку-гаранта сплатити на користь Замовника повну суму банківської гарантії, яка визначена Договором, за вимогою Замовника, у разі порушення Учасником умов договору щодо строків надання послуг, порушення Учасником умов договору щодо якості надання послуг, невиконання (часткового виконання) умов договору Учасником. У разі продовження строку дії Договору дія банківської гарантії повинна продовжуватись на відповідний строк. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Якщо банк-гарант Учасника буде віднесено до категорії неплатоспроможних банків або виникнуть інші обставини, які негативно впливають на можливість виконання банком-гарантом зобов’язань по наданій банківській гарантії, Учасник зобов’язаний надати Замовнику банківську гарантію іншого банку на умовах, визначених цим Договором, у строк, що не перевищує 5 (п’яти) робочих днів з дня прийняття рішення Національним банком України щодо віднесення банку-гаранта до категорії неплатоспроможних або виникнення інших обставин, які негативно впливають на можливість виконання банком-гарантом зобов’язань по наданій банківській гарантії. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Банківська гарантія як забезпечення виконання цього Договору не повертається Замовником Учаснику у разі порушення Учасником умов договору щодо строків надання послуг, порушення Учасником умов договору щодо якості надання послуг, невиконання (часткового виконання) умов договору Учасником. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету/на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення Учасником. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією
Статус: Активна
Дата створення: 07-08-2024, 11:52:51
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Завершальні будівельні роботи
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - учасник має належне обладнання, матеріально-технічну бази та технології для якісного та своєчасного надання послуги
Статус: Активна
Дата створення: 07-08-2024, 11:52:51
Способи підтвердження:
Документ
Інформаційна довідка , 1.1. Інформаційна довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Зазначена довідка має містити інформацію щодо наявності обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг за предметом закупівлі. 1.2. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, то такі учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. 1.3. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, Учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Завершальні будівельні роботи
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - учасник має певних працівників відповідної кваліфікації для якісного та своєчасного надання послуги
Статус: Активна
Дата створення: 07-08-2024, 11:52:51
Способи підтвердження:
Документ
довідка , 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація/посада Працівник учасника/*** працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника). Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід Учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують освіту та досвід роботи наступних працівників: 2.2.1. Щонайменше 1 інженерно-технічний працівник (обов'язково надаються дипломи про отримання вищої освіти); 2.2.2. Інженер-проектувальник (надається копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кваліфікаційний сертифікат інженера – проектувальника в частині кошторисної документації повинний бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції учасника). У разі, якщо з дня видачі вказаного кваліфікаційного сертифікату пройшло п’ять років, то необхідно також надати копію свідоцтва про підвищення кваліфікації); 2.3. Надаються документи які підтверджують трудові відносини (накази та/або перша та остання сторінка трудової книжки / штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Завершальні будівельні роботи
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - учасник спроможний виконати умови договору та мав вже укладені аналогічні договори
Статус: Активна
Дата створення: 07-08-2024, 11:52:51
Способи підтвердження:
Документ
довідка або лист-відгук , 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за період 2022-2024 років. Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі. 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Аналогічний договір надається з усіма додатками до нього.
4. Наявність фінансової спроможності
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Завершальні будівельні роботи
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - учасник фінансовоспроможній за власні кошти без авансу надати якісні послуги
Статус: Активна
Дата створення: 07-08-2024, 11:52:51
Способи підтвердження:
Документ
Копія “Балансу” та копія “Звіту про фінансові результати” (для юридичних осіб) або “Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва” або “Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва” (для суб’єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за 2023 рік). , 4.1. Копія “Балансу” та копія “Звіту про фінансові результати” (для юридичних осіб) або “Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва” або “Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва” (для суб’єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за 2023 рік). Фінансова спроможність учасника закупівлі: обсяг річного доходу (виручка) за рік має бути не менше 60% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ