Закупівлю оголошено - 05-08-2024, 19:54. Дата останніх змін - 05-08-2024, 19:55

Капітальний ремонт пошкодженого Головного навчального корпусу ХНУМГ ім. О.М.Бекетова (літ. «Б1-6»), розташованого за адресою: м. Харків, вул. Маршала Бажанова, 171

Закупівля: UA-2024-08-05-011504-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-08-05-014043-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-08-2024, 19:54
по 17-08-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-08-2024, 19:54
по 20-08-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:121 249 850,40 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:606 249,25 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:606 249,25 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
ЄДРПОУ:02071151 Досьє YouControl
Контактна особа:Товстокорий Євген
Телефон:380577073282
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
61002, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Маршала Бажанова, будинок 17
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт пошкодженог ...
121 249 850,40 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт пошкодженого Головного навчального корпусу ХНУМГ ім. О.М.Бекетова (літ. «Б1-6»), розташованого за адресою: м. Харків, вул. Маршала Бажанова, 171

1
робота
61002 Україна Харківська область Харків вулиця Маршала Бажанова, будинок 17
по 05-12-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-08-2024, 19:55:15
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-08-2024, 19:44:56
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 05-08-2024, 19:54:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 05-08-2024, 19:54:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 05-08-2024, 19:54:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 05-08-2024, 19:54:34
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 05-08-2024, 19:54:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 05-08-2024, 19:54:34
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 05-08-2024, 19:54:34
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 05-08-2024, 19:54:34
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 05-08-2024, 19:54:34
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 05-08-2024, 19:54:34
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 05-08-2024, 19:54:34
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 05-08-2024, 19:54:34
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт пошкодженого Головного навчального корпусу ХНУМГ ім. О.М.Бекетова (літ. «Б1-6»), розташованого за адресою: м. Харків, вул. Маршала Бажанова, 171
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
1. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі складає 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, що становить – 606 249,25 (шістсот шість тисяч двісті сорок дев’ять гривень 25 коп.). 2. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше строку дії тендерної пропозиції. 3. Вимоги до банківської гарантії: - вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону з урахуванням Особливостей; - терміни вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5); - банківська гарантія: безвідклична, повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. - банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в пункті 2 цього розділу. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - адреса місцезнаходження. 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: «Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 61002, м. Харків, вул. Маршала Бажанова, 17, код ЄДРПОУ 02071151, рахунок UA458201720313241002202001001 в ДКС України». 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. 5. У разі якщо учасником обрано надавачем гарантії страхову організацію, він повинен з ОБОВ’ЯЗКОВИМ дотримання умов пункту 4 цього розділу щодо всіх вимог та реквізитів до такої гарантії, ДОДАТКОВО окремою довідкою (з додаванням належно завірених копій) зазначити: - назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору (з додаванням належним чином завіреної сканкопії його оригіналу); - ліцензії на здійснення страхової діяльності цієї організації.
Статус: Активна
Дата створення: 05-08-2024, 19:54:34
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт пошкодженого Головного навчального корпусу ХНУМГ ім. О.М.Бекетова (літ. «Б1-6»), розташованого за адресою: м. Харків, вул. Маршала Бажанова, 171
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Вимоги до банківської гарантії, яку повинен надати учасник-переможець процедури закупівлі щодо внесення ним забезпечення виконання договору: 2.1. Оформлюється на п/р Замовника: «Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 61002, м. Харків, вул. Маршала Бажанова, 17, код ЄДРПОУ 02071151, рахунок UA458201720313241002202001001 в ДКС України» у розмірі 5% вартості договору*. * - «Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю» (частина 3 статті 27 Закону). 2.2. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії Договору про закупівлю. У разі продовження строку дії Договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору повинен бути продовжений на відповідний строк. 2.3. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». 2.4. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом згідно чинного законодавства. 2.5. До банківської гарантії додаються копії банківських документів, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації.
Статус: Активна
Дата створення: 05-08-2024, 19:54:34
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт пошкодженого Головного навчального корпусу ХНУМГ ім. О.М.Бекетова (літ. «Б1-6»), розташованого за адресою: м. Харків, вул. Маршала Бажанова, 171
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, в якій зазначається інформація про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі за формою: Довідка про наявність у Учасника торгів обладнання/ техніки, необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі. № п/п Найменування* механізму, обладнання та транспортного засобу Марка механізму, обладнання та транспортного засобу (у разі наявності) Кількість (шт.) 1. Власна техніка 2. Орендована техніка 3. Техніка субпідрядних організацій* * - Учасник обов’язково підтверджує наявність такої спеціальної техніки та обладнання: 1. Кран баштовий КБ-408 – не менше 1 од. 2. Автобетонозмішувач – не менше 1 од. 3. Автомобіль бортовий МАЗ – не менше 2 од. 4. Автосамоскид, вантажопідйомність 7т – не менше 2 од. 5. Баддя для бетону, містк. 1м3 – не менше 2 од. 6. Компресор – не менше 1 од. 7. Апарат для дугового зварювання – не менше 2 од. 8. Бетонозмішувач – не менше 1 од 9. Вібратор глибинний – не менше 1 од. 10. Вібратор поверхневий – не менше 1 од. 11. Агрегат фарбувальний – не менше 1 од. 12. Автоматичний зварювальний апарат гарячого повітря (комплект) - не менше 1 од. 13. Шурупокрут – не менше 3 од. 14. Перфоратор – не менше 3 од 15. Дриль – не менше 3 од 16. Електропила дискова – не менше 1 од. 17. Підвісні платформи – не менше 4 од. ______________________________ _______________ ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис) 1.2. На підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази, складських приміщень та технологій учасник надає: 1.2.1. - оборотно-сальдову відомість за підписом керівника / уповноваженої особи. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (копії договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально–технічною базою). У разі залучення машин та механізмів субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням сканкопії оригінала належним чином оформленого листа-підтвердження про готовність до співпраці від субпідрядної організації з підтвердженням даних, зазначених в довідці (пункт 1.1.). 1.2.2. – заповнену довідку про наявність у Учасника торгів матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі за наступною формою: Матеріально-технічна база (виробничі потужності, складські приміщення тощо) №№ з/п Найменування Адреса Потужність/ Площа м 2 Підстава використання* (власне/ орендоване/ залучене) 1 2 3 4 5 * - В разі, якщо технічні засоби та/або обладнання використовується учасником на підставі договору оренди, лізингу, користування, також потрібно зазначити номер та дату укладення такого договору. Якщо учасник володіє відповідним ресурсом на праві власності, то в даній графі потрібно зазначити «власне». На підтвердження всіх відомостей, зазначених в підпункті 1.2.2. щодо обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надає копії документів про право власності або право користування (договори оренди, надання послуг тощо) відповідними ресурсами. Термін закінчення дії документів, які підтверджують право користування (договори оренди, надання послуг тощо) відповідними ресурсами, має бути не раніше ніж 31 грудня 2024 року. Звертаємо увагу: у разі відсутності такого терміну в змісті відповідних договорів у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, користування тощо, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем тощо та учасником.
Статус: Активна
Дата створення: 05-08-2024, 19:54:34
Способи підтвердження:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт пошкодженого Головного навчального корпусу ХНУМГ ім. О.М.Бекетова (літ. «Б1-6»), розташованого за адресою: м. Харків, вул. Маршала Бажанова, 171
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учаснику необхідно надати: 2.1. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання всіх робіт за предметом закупівлі, у необхідній кількості з урахуванням строків, об’ємів та видів виконання робіт, у табличному вигляді, складену та заповнену за нижченаведеною формою: Довідка* про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника. Посада або спеціальність, розряд (за необхідністю) Стаж роботи за спеціальністю Штатні працівники Працівники, що працюють (планується залучити**) на підставі цивільно-правових угод Працівники субпідрядних організацій** * - у даній довідці повинна бути надана інформація щодо наявності в учасника інженерно-технічного персоналу та робітників, які обов’язкові для учасника, серед яких: - виконавець робіт - не менше 1 особи, - головний інженер або інженер з охорони праці - не менше 1 особи; працівники робочих професій - не менше 15 осіб. Серед працівників робочих професій учасник обов’язково підтверджує наявність кваліфікованих робітників наступних професій: 1. Бетоняр - не менше 1-ї особи 2. Маляр - не менше 2-х осіб 3. Муляр - не менше 1-ї особи 4. Столяр - не менше 2-х осіб 5. Покрівельник - не менше 2-х осіб 6. Штукатур - не менше 1-ї особи 7. Електрогазозварник або електрозварник - не менше 2-х осіб 8. Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування або слюсар-сантехнік - не менше 2-х осіб 9. Лицювальник –плиточник - не менше 2-х осіб. ** - Інформація щодо ПІБ та стажу роботи може не зазначатись. _____________________________ _______________ ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис) 2.2. У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає сканкопію оригіналу штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та/або сканкопії оригіналів цивільно-правових угод. У разі залучення працівників субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням сканкопії оригінала листа-підтвердженням про готовність до співпраці від субпідрядної організації. 2.3. Додатково учасники надають сканкопії оригіналів/належним чином завірені копії чинних посвідчень директора, головного інженера та виконавця робіт (виконроба): - про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві ДБН А.3.2-2-2009»; - про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»; - про проходження навчання відповідно до законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки; - сканкопію протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці, виданого уповноваженим на це органом та/або юридичною особою, яка має відповідне свідоцтво або Декларацію встановленого законодавством взірця щодо навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання. 2.4. Обов'язковою умовою є наявність у учасника інженера з проектно-кошторисної роботи, на підтвердження чого він повинен надати: - оригінал або сканкопію наказу про призначення та/або сканкопію сторінок трудової книжки з підтвердженням особи та факту такого призначення (якщо на засадах сумісництва/суміщення – сканкопії відповідних наказів тощо); - сканкопію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (у разі, якщо сертифікат виданий раніше п’ятирічної давнини відносно кінцевого строку подання тендерної пропозицій, надати документи, які підтверджують ним проходження підвищення кваліфікації). 2.5. Документ (документи), що підтверджують отримання працівником учасника, відповідального за здійснення будівельних робіт по даному об’єкту, вищої освіти за кваліфікацією інженера-будівельника.
Статус: Активна
Дата створення: 05-08-2024, 19:54:34
Способи підтвердження:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт пошкодженого Головного навчального корпусу ХНУМГ ім. О.М.Бекетова (літ. «Б1-6»), розташованого за адресою: м. Харків, вул. Маршала Бажанова, 171
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 3.1. Довідка в довільній формі з інформацією про досвід виконання не менше 2 (двох) повністю виконаних аналогічних* договорів (укладених в період з 2019 року по цей час) із зазначенням дати укладення договорів, предмету закупівлі за договорами, назви та адреси замовників за формою: Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника Номер, дата та предмет укладення договору ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2 _______________________________ _______________ ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис) * - аналогічними є договір на виконання робіт з капітального ремонту. 3.2. Для документального підтвердження цієї інформації учасники повинні надати: 3.2.1. сканкопії оригіналів з усіма додатками перелічених в довідці (підпункт 3.1. цього пункту) договорів (за необхідністю цінові показники можливо бути закресленими); 3.2.2. сканкопії оригіналів документів на підтвердження виконання перелічених в довідці (підпункт 3.1. цього пункту) договорів*; 3.2.3. сканкопії оригіналів позитивних листів-відгуків** з обов’язковим посиланням на № та дату договору/ів від замовника/ів про досвід роботи з учасником. * - учасники, які в якості аналогічних зазначають договори, укладені із Замовником, документальне підтвердження досвіду їх виконання можуть не надавати. ** - листи-відгуків повинні бути оформлені на фірмовому бланку підприємства, організації замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, із зазначенням номеру та дати договору, вказаних у Довідці.
Статус: Активна
Дата створення: 05-08-2024, 19:54:34
Способи підтвердження:
Документ
4. Наявність фінансової спроможності
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт пошкодженого Головного навчального корпусу ХНУМГ ім. О.М.Бекетова (літ. «Б1-6»), розташованого за адресою: м. Харків, вул. Маршала Бажанова, 171
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - 4.1. Учасник підтверджує свою фінансову спроможність в цій закупівлі за умови, якщо його середньорічний дохід**** протягом 5 останніх календарних років становитиме не менше ніж 30 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної в оголошенні на неї. 4.2. Наявність фінансової спроможності відповідно до підпункту 4.1. цього пункту документально підтверджується (у разі, якщо учасник торгів є юридичною чи фізичною особою, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені в цьому підпункті, він повинен подати у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього): - копією балансу* Учасника (форма № 1) за останні 5 календарних років (2019 - 2023 рр.); * - у разі, якщо учасник є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені в цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. - для суб’єктів малого підприємництва – копією фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за останні 5 календарних років (2019 - 2023 рр); - для Учасників торгів – юридичної особи — копією звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останні 5 календарних років (2019 -2023 рр).** ** - для суб’єктів малого підприємництва – копією фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останні 5 календарних років (2019 -2023 рр). - копією звіту про рух грошових коштів за останні 5 календарних років (2019 -2023 рр); завіреними печаткою учасника (за наявністю) та підписом уповноваженої посадової особи учасника. 4.3. Учасник підтверджує***, що фінансова звітність була прийнята відповідним державним органом (для підтвердження надати квитанцію № 2). *** - якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. 4.4. Під річним оборотом (тотожним обсягу річного доходу) розуміються всі доходи учасника протягом року: - для учасника юридичної особи: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; - для учасника фізичної особи-підприємця: обсяг доходу за звітний податковий період (рік). **** - учасник торгів розраховує розмір середньорічного доходу як середнє арифметичне значення річних оборотів (де річний оборот це сума всіх надходжень протягом календарного року згідно рядків 3000, 3005, 3010 і 3095 згідно звіту про рух грошових коштів за формою 3 (або його аналога для суб’єктів господарювання, які не повинні складати такий звіт згідно з законодавством) за відповідні мінімум 4 календарні роки з 5 можливих останніх календарних років. Отриманий показник середньорічного доходу повинен бути не меншим 30 % від розміру очікуваної вартості закупівлі, в іншому разі – тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню.
Статус: Активна
Дата створення: 05-08-2024, 19:54:34
Способи підтвердження:
Документ
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ