Закупівлю оголошено - 05-08-2024, 18:12. Дата останніх змін - 06-09-2024, 16:24

Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі поліклініки, переходу та дитячого відділення комунального некомерційного підприємства «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради по вул. Нескучанська, 7 в м. Тростянець Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі поліклініки, переходу та дитячого відділення комунального некомерційного підприємства «Тростянецька міс... Державна закупівля - UA-2024-08-05-011318-a Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі поліклініки, переходу та дитячого відділення комунального некомерційного підприємства «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради по вул. Нескучанська, 7 в м. Тростянець Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” від замовника СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 8/5/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-05-011318-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-07-30-009456-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-08-2024, 18:12
по 17-08-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-08-2024, 18:12
по 20-08-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-08-2024, 15:09
по 21-08-2024, 15:32

Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2024, 00:00

Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі поліклініки, переходу та дитячого відділення комунального некомерційного підприємства «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради по вул. Нескучанська, 7 в м. Тростянець Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
34282045
34 282 045 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:171 410,23 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:171 410,23 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:24014538 Досьє YouControl
Контактна особа:Ніколаєнко Ольга Василівна
Телефон:0542700479
E-mail:nikolaienko.ov@restoration.gov.ua
Місцезнаходження:
40002, Україна, Сумська область,Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт (термомодер ...
34 282 045 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-08-2024, 15:09
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі поліклініки, переходу та дитячого відділення комунального некомерційного підприємства «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради по вул. Нескучанська, 7 в м. Тростянець Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

1
робота
42600 Україна Сумська область Тростянець вул. Нескучанська, 7
по 31-12-2024
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, Суми, вул. Тополянська, 18/1, 40020, Марченко Алла Миколаївна
Остаточна пропозиція:
31 537 562,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
31 537 562,40 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-08-2024, 12:08
Період подачі оскарження:
по 03-09-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-08-24, 15:50:12
24

Пунктом 1, розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, та пунктом 2.12 Додатку №1 до тендерної документації визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (удосконалений електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються тендерною документацією. Учасником не виконано вказаної вимоги - не накладено електронного підпису на документи тендерної пропозиції, оскільки в складі тендерної пропозиції Учасника містися печатка ПП «ПРИВАТБУДСЕРВІС» без підпису. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно накласти на свою тендерну пропозицію, кваліфікований електронний підпис (удосконалений електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються тендерною документацією. Пунктом 5, розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, інформація та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям передбачені Додатком №1 до тендерної документації. В свою чергу пунктом 1 Додатку №1 до тендерної документації передбачено Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», на підтвердження якого Учасник має надати довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), що визначається в межах відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які враховані у відомості ресурсів згідно проектної документації із зазначенням її кількості та найменування. У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну таблицю з характеристиками та обґрунтування того, що запропонований «еквівалент» є кращими. Умовами пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, передбачено мінімальний перелік техніки її кількість та найменування, згідно якого необхідна наявність «навантажувача одноковшевого вантажопідйомністю не менше 2т». На виконання вказаної вимоги Учасник надав довідку про наявність механізмів, обладнання та устаткування від 15.08.2024р. №14-т, вказавши екскаватор - навантажувач JCB 3 CX SITEMASTER/вантажопідйомністю 3,169т. двічі і в якості екскаватора на пневмоколісному (гусеничному) ходу місткістю ковша не менше 0,25м3, і в якості навантажувача одноковшевого вантажопідйомністю не менше 2т, також згідно вимог вищевказаного пункту передбачена наявність «екскаватора на пневмоколісному (гусеничному) ходу місткістю ковша не менше 0,25м3», а відповідно до довідки про наявність механізмів, обладнання та устаткування від 15.08.2024р. №14-т, Учасник вказав відомості про вантажопідйомністю 3,169т. екскаватора - навантажувача JCB 3 CX SITEMASTER/вантажопідйомністю 3,169т., не зазначивши місткість ковша, чим не підтвердив мінімальний перелік необхідних механізмів, обладнання та устаткування, відповідно до вимог Замовника. Також відповідно до пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації у випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну таблицю з характеристиками та обґрунтування того, що запропонований «еквівалент» є кращими. Учасником не виконано вказаної вимоги та не надано порівняльну таблицю з характеристиками та обґрунтування того, що запропонований «еквівалент» є кращими. Враховуюче зазначене Учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій - наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Таким чином, пропонуємо виявлені невідповідності в наданих у пропозиції інформації та документах усунути шляхом надання інформації та підтверджуючих документів про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до вимог тендерної документації, якщо буде запропоновано «еквівалент» із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у вказаному додатку – додатково необхідно подати порівняльну таблицю з характеристиками та обґрунтування того, що запропонований «еквівалент» є кращими. Додатком №1 до тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційного критерію, як наявність в Учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: довідку про виконання Учасником аналогічного договору за формою, наведеною у Таблиці 2. На виконання вказаної вимоги Учасник надав довідку від 15.08.2024р. № 11-т про виконання аналогічного договору, зазначивши інформацію про договір №02-03/2 від 02 березня 2020р. та договір №25-05/2 від 25 травня 2021р., та вказавши дату завершення договору 29 жовтня 2021р., та 31 серпня 2022р. відповідно. Але при дослідженні договорів №02-03/2 від 02 березня 2020р. та №25-05/2 від 25 травня 2021р., встановлено що пунктом 13.1 Договору передбачено, що «цей договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє протягом 2 (двох) років з моменту укладення». Тобто Учасником в довідці від 15.08.2024р. № 11-т про виконання аналогічного договору, не вірно вказано дату завершення вищевказаних договорів. Також Додатком 1 до тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в Учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» передбачено, що на підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надається: довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) (останньої / підсумкової) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2). В разі виконаного договору це буде остання форма КБ-3. На виконання вказаної вимоги Учасник надав довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3, яка не підтверджує вартість виконаних будівельних робіт за договором №25-05/2 від 25 травня 2021р., оскільки відповідно до довідки про виконання аналогічного договору від 15.08.2022р. №11-т Учасником зазначена ціна договору в сумі 20 169 226,82 грн., сума виконання договору – 20 169 226,82 грн., а сума виконання за наданою формою КБ-3 становить 19 645 226,82 грн. Тобто Учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій в частині вимоги про документальне підтвердження досвіду виконання робіт. Враховуюче зазначене Учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Таким чином, пропонуємо виявлені невідповідності в наданих у пропозиції інформації та документах усунути шляхом надання інформації та підтверджуючих документів про наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), відповідно до вимог тендерної документації. Пунктом 2.13 Додатку №1 до тендерної документації передбачено, Учасник надає копію Статуту в повному обсязі в останній чинній редакції з відміткою державного реєстратора, у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) до 01.01.2016 (у разі якщо юридичну особу в процедурі закупівлі представляє відокремлений підрозділ (філія/представництво) надається також Положення про підрозділ). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) після 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити пошук чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в новій редакції) або інший установчий документ Учасника) (надається окремим PDF-файлом). У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту (для юридичних осіб); Учасником не виконано вказаної вимоги та не надано інформації стосовно коду доступу за яким можливо здійснити пошук чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в новій редакції). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити пошук чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в новій редакції).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-08-24, 15:50:12
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-08-05-011318-a-a1
Номер договору:
200К-2024
Дата підписання договору:
06-09-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 06-09-2024 по 31-12-2024
31 537 562,40 UAH
Ціна договору
26 281 302 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
31 537 562,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
31 537 562,40 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не планується залучати
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
довідка про наявність механізмів.pdf, Довідка, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), що визначається в межах відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які враховані у відомості ресурсів згідно проектної документації із зазначенням її кількості та найменування.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
довідка про кваліфікацію і досвід працівників робітничих професій.pdf, Довідку з інформацією про наявність працівників робітничих професій у кількості, необхідній для виконання робіт, що визначається відповідно до відомостей потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проекту організації будівництва.
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
довідка про кваліфікацію і досвід працівників ІТП.pdf, Інформаційна довідка з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерно-технічні працівники).
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
довідка про кваліфікацію і досвід працівників ІТП.pdf, Трудові книжки (сторінки, що містять інформацію) та/або накази про призначення на посаду та/або накази (в тому числі на умовах сумісництва), або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з працівниками, які наведені у Довідці про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, в залежності від правовідносин між учасником та працівником.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Підтвердження СС2 до договорів _02-03 та _25-05.pdf, Документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта за аналогічним договором (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкту до експлуатації тощо).
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
довідка про аналогічні договора.pdf, Довідка про виконання Учасником аналогічного договору за формою, наведеною у Таблиці 2.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Договора _02-03 та _25-05 з угодами_compressed.pdf, Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2).
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Виконання до договірів _02-03 та _25-05.pdf, Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) (останньої / підсумкової) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2). В разі виконаного договору це буде остання форма КБ-3.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності
Доказ:
Документ
фінансова звітність малого підприємництва.pdf, Копії фінансового звіту Учасника (форма № 2-м) за будь який з останніх 3 календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника).
Наявність фінансової спроможності
Доказ:
Документ
фінансова звітність малого підприємництва.pdf, Копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за будь який з останніх 3 календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ЕЛЕКТРО ЛЕНД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
34 195 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
34 195 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
01.Довідка про МТБ.pdf, Довідка, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), що визначається в межах відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які враховані у відомості ресурсів згідно проектної документації із зазначенням її кількості та найменування.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
02.Довідка про наявність працівників.pdf, Довідку з інформацією про наявність працівників робітничих професій у кількості, необхідній для виконання робіт, що визначається відповідно до відомостей потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проекту організації будівництва.
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
02.Довідка про наявність працівників.pdf, Інформаційна довідка з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерно-технічні працівники).
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
02.Довідка про наявність працівників.pdf, Трудові книжки (сторінки, що містять інформацію) та/або накази про призначення на посаду та/або накази (в тому числі на умовах сумісництва), або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з працівниками, які наведені у Довідці про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, в залежності від правовідносин між учасником та працівником.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
03.Довідка про виконання аналог договору.pdf, Документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта за аналогічним договором (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкту до експлуатації тощо).
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
03.Довідка про виконання аналог договору.pdf, Довідка про виконання Учасником аналогічного договору за формою, наведеною у Таблиці 2.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
03.1.Виконання аналогічних договорів.pdf, Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2).
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
03.2.Виконання аналогічних договорів (продовження).pdf, Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) (останньої / підсумкової) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2). В разі виконаного договору це буде остання форма КБ-3.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності
Доказ:
Документ
16 Фінансова звітність малого підприємства.pdf, Копії фінансового звіту Учасника (форма № 2-м) за будь який з останніх 3 календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника).
Наявність фінансової спроможності
Доказ:
Документ
16 Фінансова звітність малого підприємства.pdf, Копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за будь який з останніх 3 календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:05-08-2024, 18:12:57
    Інший
    публічнийЕкспортовано:05-08-2024, 18:12:57
    Інший
    публічнийЕкспортовано:05-08-2024, 18:12:57
    Інший
    публічнийЕкспортовано:05-08-2024, 18:12:57
    Інший
    публічнийЕкспортовано:05-08-2024, 18:12:57
    Інший
    публічнийЕкспортовано:05-08-2024, 18:12:57
    Інший
    публічнийЕкспортовано:05-08-2024, 18:12:57
    Інший
    публічнийЕкспортовано:05-08-2024, 18:12:57
    Інший
    публічнийЕкспортовано:05-08-2024, 18:12:57
    Інший
    публічнийЕкспортовано:05-08-2024, 18:12:57
    Інший
    публічнийЕкспортовано:05-08-2024, 18:12:57
    Інший
    публічнийЕкспортовано:05-08-2024, 18:12:57
    Інший
    публічнийЕкспортовано:05-08-2024, 18:12:57
    Інший
    публічнийЕкспортовано:05-08-2024, 18:12:57
    Інший
    публічнийЕкспортовано:05-08-2024, 18:12:57
    Інший
    публічнийЕкспортовано:05-08-2024, 18:12:57
    Інший
    публічнийЕкспортовано:05-08-2024, 18:12:57
    Інший
    публічнийЕкспортовано:05-08-2024, 18:12:57
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:05-08-2024, 18:13:09
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:05-08-2024, 18:12:57
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:05-08-2024, 18:12:57
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник юридична особа підтверджує, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  Учасник фізична особа підтверджує, що
                  2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  2. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  5. Порушення справ про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Замовник підтверджує, що
                  1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Замовник підтверджує, що
                  1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі поліклініки, переходу та дитячого відділення комунального некомерційного підприємства «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради по вул. Нескучанська, 7 в м. Тростянець Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та банківська гарантія, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення, відхиляються Замовником. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002 Код ЄДРПОУ 24014538 IBAN UA218201720355119008000007401 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі поліклініки, переходу та дитячого відділення комунального некомерційного підприємства «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради по вул. Нескучанська, 7 в м. Тростянець Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку №4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: вул. Роменська, 79/2, м. Суми, Сумська обл., 40002. Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% (п'ять відсотків) вiд Цiни Договору. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами); - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002 Код ЄДРПОУ 24014538 IBAN UA218201720355119008000007401 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі поліклініки, переходу та дитячого відділення комунального некомерційного підприємства «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради по вул. Нескучанська, 7 в м. Тростянець Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), що визначається в межах відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які враховані у відомості ресурсів згідно проектної документації із зазначенням її кількості та найменування. , Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати Довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), що визначається в межах відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які враховані у відомості ресурсів згідно проектної документації із зазначенням її кількості та найменування. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до виконання робіт. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** зазначається номер та дата документу приналежності відповідно до графи 5 Таблиці. У разі, якщо тендерна документація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, обладнання або механізмів, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». При цьому, технічні характеристики еквівалента мають бути не гіршими від технічних характеристик обладнання, передбаченого проектно-кошторисною документацією. У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну таблицю з характеристиками та обґрунтування того, що запропонований «еквівалент» є кращими.
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі поліклініки, переходу та дитячого відділення комунального некомерційного підприємства «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради по вул. Нескучанська, 7 в м. Тростянець Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідку з інформацією про наявність працівників робітничих професій у кількості, необхідній для виконання робіт, що визначається відповідно до відомостей потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проекту організації будівництва. , Довідку з інформацією про наявність працівників робітничих професій у кількості, необхідній для виконання робіт, що визначається відповідно до відомостей потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проекту організації будівництва. довідку з інформацією про наявність працівників робітничих професій у кількості, необхідній для виконання робіт, що визначається відповідно до відомостей потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проекту організації будівництва. На підтвердження інформації щодо наявності працівників (у разі залучення субпідрядної організації відповідно до п. 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації), учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку від субпідрядника за наведеною вище формою.
                  Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Трудові книжки (сторінки, що містять інформацію) та/або накази про призначення на посаду та/або накази (в тому числі на умовах сумісництва), або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з працівниками, які наведені у Довідці про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, в залежності від правовідносин між учасником та працівником. , Трудові книжки (сторінки, що містять інформацію) та/або накази про призначення на посаду та/або накази (в тому числі на умовах сумісництва), або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з працівниками, які наведені у Довідці про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, в залежності від правовідносин між учасником та працівником.
                  Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Інформаційна довідка з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерно-технічні працівники). , Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: 1) інформаційну довідку з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерно-технічні працівники). Мінімальний необхідний перелік працівників інженерно-технічних професій, яких повинен залучити учасник: - головний інженер або інша особу, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; - начальник дільниці /виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції. На підтвердження інформації щодо наявності працівників (у разі залучення субпідрядної організації відповідно до п. 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації), учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку від субпідрядника за наведеною вище формою.
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі поліклініки, переходу та дитячого відділення комунального некомерційного підприємства «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради по вул. Нескучанська, 7 в м. Тростянець Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта за аналогічним договором (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкту до експлуатації тощо). , Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта за аналогічним договором (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкту до експлуатації тощо).
                  Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) (останньої / підсумкової) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2). В разі виконаного договору це буде остання форма КБ-3. , Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) (останньої / підсумкової) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2). В разі виконаного договору це буде остання форма КБ-3.
                  Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2). , Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту будівель, споруд або їх частин, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкта будівництва (ремонту) СС2. Аналогічний договір (аналогічні договори сумарно) за обсягом виконання (один договір або сумарно) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 27 425 636,00 грн. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами
                  Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка про виконання Учасником аналогічного договору за формою, наведеною у Таблиці 2. , Довідка про виконання Учасником аналогічного договору за формою, наведеною у Таблиці 2.
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі поліклініки, переходу та дитячого відділення комунального некомерційного підприємства «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради по вул. Нескучанська, 7 в м. Тростянець Сумської області. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність фінансової спроможності
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Копії фінансового звіту Учасника (форма № 2-м) за будь який з останніх 3 календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника). , Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає:- Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника (форма № 2-м) за будь який з останніх 3 календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника). - Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 27 425 636,00 грн. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (Квитанція №2). Примітка: Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. У разі неподання одного або кількох зазначених документів, Учасником надається Лист-пояснення.
                  Наявність фінансової спроможності
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-08-2024, 18:12:57
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за будь який з останніх 3 календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника). , Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає: - Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за будь який з останніх 3 календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника). Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 27 425 636,00 грн. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (Квитанція №2). Примітка: Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. У разі неподання одного або кількох зазначених документів, Учасником надається Лист-пояснення.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ