Період оскарження умов закупівлі - по 19-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 12 267 302,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 122 673,02 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП ""Луцькводоканал"" |
| ЄДРПОУ: | 03339489 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://Vd.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Микола Фещук |
| Телефон: | +380332284063 |
| E-mail: | vdzakup@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 43010, Україна, Волинська область,місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
4 |
ПРОТОКОЛ №85 уповноваженої особи з публічних закупівель Час 10:00 год. 12.09.2024р. ПОРЯДОК ДЕННИЙ : 1. Про усунення невідповідностей в документах учасника ТОВ «Зеніт» по закупівлі: Водопровідні та санітарно-технічні роботи, 45330000-9 (роботи з реконструкції двох ділянок напірного колектору по вул. Цегельній у м. Луцьк, Волинської області) Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-08-05-006884-a На виконання норм ч.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості) було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «Зеніт» по закупівлі: Водопровідні та санітарно-технічні роботи, 45330000-9 (роботи з реконструкції двох ділянок напірного колектору по вул. Цегельній у м. Луцьк, Волинської області) на відповідність вимогам тендерної документації. При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Зеніт» по закупівлі: Водопровідні та санітарно-технічні роботи, 45330000-9 (роботи з реконструкції двох ділянок напірного колектору по вул. Цегельній у м. Луцьк, Волинської області) на відповідність вимогам тендерної документації та документів, які були завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції в електронну систему закупівель, було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника містить невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Так в пропозиції ТОВ «Зеніт» (надалі-Учасник) документи, передбачені тендерною документацією, надані учасником не в повному обсязі, зокрема: Вимоги тендерної документації 1. У Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю робіт серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати (шляхом завантаження необхідних документів) у складі тендерної пропозиції інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію закріплених ч. 2 ст. 16 Закону. Пунктом 1.1.1. (вищезазначеного Додатку) передбачається форма довідки з переліком мінімальної кількості обладнання, машин та механізмів наявність яких є обов’язковою для учасника, а саме : - Автомобіль бортовий, вантажопідйомність не менше 5т. Пунктом 1.1.2.1. (Додатку) на підтвердженням відомостей зазначених у довідці вимагається від Учасника копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності учасника (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо). У разі відсутності в реєстраційному документі або іншому документі чіткої інформації про технічні характеристики обладнання, машин та механізмів Учасник додатково надає цю інформацію у вигляді довідки у довільній формі. 1. Проаналізувавши документи, які були подані Учасником, було виявлено, що Учасник на підтвердження вищезазначених вимог Тендерної документації надав Довідку про наявність власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо) (№48/24 від 19.08.2024) у якій зазначив автомобіль вантажний, (самосвал) не менше 5т (САЗ-3507 1992 року випуску) та Автомобіль вантажний, (бортовий) не менше 10т (КАМАЗ-53202 1990 року випуску) і завантажив копії відповідних свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу зі змісту яких не зрозуміло, яка вантажопідйомність даних транспортних засобів. Таким чином, Учаснику необхідно додатково надати довідку у довільній формі, яка міститиме відомості про технічні характеристики відповідних машин. 2. У Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю робіт серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати (шляхом завантаження необхідних документів) у складі тендерної пропозиції інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію закріплених ч. 2 ст. 16 Закону. Пунктом 1.1.1. (вищезазначеного Додатку) передбачається форма довідки з переліком мінімальної кількості обладнання, машин та механізмів наявність яких є обов’язковою для учасника, а саме : - Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність не менше 10 т. Пунктом 1.1.2.1. (Додатку) на підтвердженням відомостей зазначених у довідці вимагається від Учасника копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності учасника (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо). У разі відсутності в реєстраційному документі або іншому документі чіткої інформації про технічні характеристики обладнання, машин та механізмів Учасник додатково надає цю інформацію у вигляді довідки у довільній формі. Пунктом 1.1.2.2. Якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником надається копія відповідних договорів 2. Проаналізувавши документи, які були подані Учасником, було виявлено, що Учасник на підтвердження вищезазначених вимог Тендерної документації надав Довідку про наявність власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо) (№48/24 від 19.08.2024) у якій зазначив кран самохідний (автокран) (Камаз 45144 2011 року випуску) і завантажив копію договору оренди №10 від 26.02.2024 року зі змісту якого не зрозуміло, яка вантажопідйомність даного крана. Таким чином, Учаснику необхідно додатково надати довідку у довільній формі, яка міститиме відомості про технічні характеристики крана самохідного (автокран). П. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, п. 43 Особливостей передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, вважаю за необхідне розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі вищезазначеного: ВИРІШИВ: 1) Керуючись п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «Зеніт». 2) Вимагати від ТОВ «Зеніт» надати протягом 24 годин з моменту розміщення цієї вимоги (п. 44 Особливостей): 2.1. Довідку у довільній формі, яка міститиме відомості про технічні характеристики відповідних машин, а саме: автомобіль вантажний, (самосвал) не менше 5т (САЗ-3507 1992 року випуску) та Автомобіль вантажний, (бортовий) не менше 10т (КАМАЗ-53202 1990 року випуску). 2.2. Довідку у довільній формі, яка міститиме відомості про технічні характеристики кран самохідний (автокран) (Камаз 45144 2011 року випуску). Уповноважена особа з публічних закупівель Микола ФЕЩУК
ПРОТОКОЛ №80 уповноваженої особи з публічних закупівель Час 15:00 год. 30.08.2024р. ПОРЯДОК ДЕННИЙ : 1. Про усунення невідповідностей в документах учасника ПП "МП Сантехмонтаж" по закупівлі: Водопровідні та санітарно-технічні роботи, 45330000-9 (роботи з реконструкції двох ділянок напірного колектору по вул. Цегельній у м. Луцьк, Волинської області) Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-08-05-006884-a На виконання норм ч.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості) було розглянуто тендерну пропозицію ПП "МП Сантехмонтаж" по закупівлі: Водопровідні та санітарно-технічні роботи, 45330000-9 (роботи з реконструкції двох ділянок напірного колектору по вул. Цегельній у м. Луцьк, Волинської області) на відповідність вимогам тендерної документації. При розгляді тендерної пропозиції учасника ПП "МП Сантехмонтаж" по закупівлі: Водопровідні та санітарно-технічні роботи, 45330000-9 (роботи з реконструкції двох ділянок напірного колектору по вул. Цегельній у м. Луцьк, Волинської області) на відповідність вимогам тендерної документації та документів, які були завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції в електронну систему закупівель, було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника містить невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Так в пропозиції ПП "МП Сантехмонтаж" (надалі-Учасник) документи, передбачені тендерною документацією, надані учасником не в повному обсязі та/або відсутні, зокрема: Вимоги тендерної документації 1. У Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю робіт серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати (шляхом завантаження необхідних документів) у складі тендерної пропозиції інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію закріплених ч. 2 ст. 16 Закону. Пунктом 1.1.1. (вищезазначеного Додатку) передбачається форма довідки з переліком мінімальної кількості обладнання, машин та механізмів наявність яких є обов’язковою для учасника, а саме : - Бульдозер. Пунктом 1.1.2.1. (Додатку) на підтвердженням відомостей зазначених у довідці вимагається від Учасника копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. У випадку якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності учасника (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо). Техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником подаються: копії договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю. 1. Проаналізувавши документи, які були подані Учасником, було виявлено, що Учасник на підтвердження вищезазначених вимог Тендерної документації надав Довідку про наявність будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування (№383 від 20.08.2024). Однак відомості, які зазначив в змісті поданої довідки не відповідають вимогам документації, зокрема: - Згідно даних поданої Учасником Довідки Бульдозер KOMATSU D61EX-15EO (33595 AC) має 2007 рік випуску, що підтверджується також і Свідоцтвом про реєстрацію машини. Документальним підтвердженням щодо можливості використання даної техніки Учасник надав Договір надання техніки в оренду б/н від 10.01.2023 року. Зі змісту Договору б/н від 10.01.2023 року було встановлено, що предметом цього договору є надання в оренду механізму Бульдозера KOMATSU D61EX-15EO 2008 року випуску, таким чином Учасник зазначив різні бульдозери, у зв’язку з чим документально не підтвердив відомості про можливість залучення Бульдозера 2007 року випуску на виконання вищезазначених робіт. 2. У Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю робіт серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати (шляхом завантаження необхідних документів) у складі тендерної пропозиції інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію закріплених ч. 2 ст. 16 Закону. Пунктом 1.1.1. (вищезазначеного Додатку) передбачається форма довідки з переліком мінімальної кількості обладнання, машин та механізмів наявність яких є обов’язковою для учасника, а саме : - Автомобіль бортовий, вантажопідйомністю не менше 5 т. 2. Проаналізувавши документи, які були подані Учасником, було виявлено, що Учасник на підтвердження вищезазначених вимог Тендерної документації надав Довідку про наявність будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування (№383 від 20.08.2024). Згідно інформацію поданої в Довідці на підтвердження наявності Автомобіля бортового Учасник зазначив 2 автомобіля: - Автомобіль загальний вантажний бортовий-тентовий MERCEDES-BENZ SPRINTER 413 CDI, (АС1301ВМ) та Автомобіль спеціальний вантажний ЗІЛ-130, (АС5349СА) з відповідними копіями Свідоцтв. З аналізу змісту інформації зазначеною у Свідоцтвах про реєстрацію транспортного засобу була встановлена наступна інформація , що MERCEDES-BENZ SPRINTER 413 CDI, (АС1301ВМ) має повну масу 4250 (масу без навантаження 2900) та ЗІЛ-130 (АС5349СА) має повну масу 10000 (маса без навантаження 5500). Таким чином, жоден з вищезазначених автомобілів не має технічної спроможності здійснювати перевезення вантажопідйомністю не менше 5 т., у зв’язку з чим Учасником не було підтверджено даного критерію кваліфікації. 3. У Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю робіт серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати (шляхом завантаження необхідних документів) у складі тендерної пропозиції інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію закріплених ч. 2 ст. 16 Закону. Пунктом 1.1.1. (вищезазначеного Додатку) передбачається форма довідки з переліком мінімальної кількості обладнання, машин та механізмів. Пунктом 1.1.2.1. (Додатку) на підтвердженням відомостей зазначених у довідці вимагається від Учасника копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. У випадку якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності учасника (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо). У разі відсутності в реєстраційному документі або іншому документі чіткої інформації про технічні характеристики обладнання, машин та механізмів Учасник додатково надає цю інформацію у вигляді довідки у довільній формі. 3. Проаналізувавши документи, які були подані Учасником, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасником було подано Довідку №383 від 20.08.2024 згідно якої Учасник надав перелік механізмів, які буде використовувати для виконання робіт, зокрема: - Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згоряння 2,2м/3/хв ; - Апарат стикового зварювання поліетиленових труб діаметр до 630 мм пот. 10,2 кВт; - Зварювальний апарат КкТ 400; - Зварювальний апарат Morelisse; - Зварювальний інвертор ВДІ-250Р Патон 220 В, 250А; - Агрегат наповнювально-обпресовувальний; - Електростанція пересувна 12 кВт; - Трамбівка пневматична Документом який підтверджує приналежність механізмів до підприємства зазначили Оборотно - сальдову відомість по рах.104 за 20.08.2024 року. Варто відзначити, що оборотно-сальдова відомість не містить чіткої інформації про технічні характеристики обладнання машин та механізмів, у зв’язку з чим Учасник повинен був надати довідки у довільні формі про характеристики вищезазначених механізмів. 4. У Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю робіт серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати (шляхом завантаження необхідних документів) у складі тендерної пропозиції інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію закріплених ч. 2 ст. 16 Закону. Пунктом 1.1.1. (вищезазначеного Додатку) передбачається форма довідки з переліком мінімальної кількості обладнання, машин та механізмів. Пунктом 1.1.2.1. (Додатку) на підтвердженням відомостей зазначених у довідці вимагається від Учасника копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. У випадку якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності учасника (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо). У разі відсутності в реєстраційному документі або іншому документі чіткої інформації про технічні характеристики обладнання, машин та механізмів Учасник додатково надає цю інформацію у вигляді довідки у довільній формі. 4. Проаналізувавши документи, які були подані Учасником, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасником було подано Довідку №383 від 20.08.2024 згідно якої Учасник надав перелік механізмів, які буде використовувати для виконання робіт, зокрема: - Апарат стикового зварювання поліетиленових труб діаметр до 630 мм пот. 10,2 кВт документ який підтверджує приналежність до підприємства оборотно - сальдову відомість по рах.104 за 20.08.2024 року. Вивчивши зміст інформації поданої у оборотно-сальдовій відомості по рах.104 за 20.08.2024 року було встановлено відсутність Апарату стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 630 мм пот. 10,2 кВт, натомість Учасником було подано Апарат стикового зварювання пол. труб. пот. 3,7 кВт. Таким чином Учасник не надав підтвердження перебування даного апарату на балансі підприємства або залучення його на іншій правовій підставі (договори оренди, лізингу, тощо). 5. У Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю робіт серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати (шляхом завантаження необхідних документів) у складі тендерної пропозиції інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію закріплених ч. 2 ст. 16 Закону Згідно пункту 2.1. цього Додатку Учасник повинен надати інформаційну у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних та робітників), які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, з долученням: копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника) або інші документи щодо правових відносин з працівниками 5. Проаналізувавши документи, які були подані Учасником, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасником було подано Довідку №384 від 20.08.2024 згідно якої Учасник повідомив про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Однак згідно інформації поданої на підтвердження трудових відносин Тарасюка Петра Петровича було подано Учасником не копію наказу про призначення/прийняття на роботу , а копію наказу на переведення на постійне місце роботи №1 від 02.01.2001 року. Таким чином Учасник не надав підтверджуючого документу про призначення/прийняття на роботу вищевказаного працівника. 6. У Додатку 7 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції ) міститься вимога, що при поданні тендерної пропозиції Учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи: 4) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: - для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або копія протоколу зборів засновників, копія наказу про призначення, та/або інший документом, що підтверджує повноваження керівника учасника. 6. Проаналізувавши документи, які були подані Учасником було виявлено наступне. Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи та особою яка може вчиняти дії від імені юридичної особи є Коптюк Анатолій Васильович. Згідно пункту 3.1. Статут Приватного підприємства «Малого підприємства Сантехмонтаж» (затвердженим рішенням власника №2 від 11 липня 2019 року) Засновником (надалі-власником) підприємства є громадянин України: - Коптюк Анатолій Васильович, паспорт АС №684525, виданий Нововолинським МС УДМС України Волинської області 13.05.2000р, адреса м. Нововолинськ вул. Павлова, 68 , індентифікаційний код 2118612052. У відповідності до пункту 5.1. Статут Вищим керівним органом Підприємства є рішення Власника. Власник уповноважений приймати рішення з будь-яких питань діяльності Підприємства. Нижче наведені питання належать до виключної компетенції Власника: - Обрання та звільнення Директора, керівників дочірніх підприємств, філій та представництв, а також встановлення розміру їх винагороди. Таким чином виключно Коптюк Анатолій Васильович (як власник підприємства) має право здійснювати обрання та звільнення Директора Приватного підприємства «Малого підприємства Сантехмонтаж». Натомість Учасником на підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції було надано: Рішення №1 від 09.01.2024 Приватного підприємства «Малого підприємства Сантехмонтаж» яке було прийняте Коптюк Сергій Анатолійович , який згідно даних зазначених в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є засновником підприємства, а не власником та Наказ №1 від 09.01.2024 року (по підприємству) згідно якого Коптюк Сергій Анатолійович призначає виконуючим обов’язки директора Мудрика Богдана Дмитровича. Таким чином Учасник не надав документів, які підтверджують повноваження посадової особи на підписання документів поданих у тендерній пропозиції. 7. У Додатку 7 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) міститься вимога, що при поданні тендерної пропозиції Учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи: 9) Заповнену форму “Тендерна пропозиція” згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації. 7. Згідно форми встановленої Замовником Учасник повинен був заповнити відомості що стосується найменування робіт, розрахункової кількості, ціни, загальної вартості закупівлі. Згідно розділу 4.3. Загальних положень Тендерної документації на закупівлю: Водопровідні та санітарно-технічні роботи, 45330000-9 (роботи з реконструкції двох ділянок напірного колектору по вул. Цегельній у м. Луцьк, Волинської області) кількість робіт становить – 1 робота. Однак Учасником було подано Тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам Тендерної документації, у зв’язку з чим учаснику необхідно привести у відповідність Тендерну пропозицію згідно Додатку 5 до тендерної документації, оскільки предметом закупівлі є одна робота, а не безліч робіт, які передбачені у технічному завданні Додатку 3 тендерної документації. 8. У Додатку 7 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) міститься вимога, що при поданні тендерної пропозиції Учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи: - довідку у довільній формі про наявність/відсутність статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншого установчого документу) органів управління учасника на укладання договорів та/або відповідно до Закону про “Товариства з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю” від 06.02.2018р. № 2275-VIII, відповідно до законодавства України, обов'язково надається копія рішення учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції (згоди на вчинення правочину) / рішення про вчинення значного правочину відповідно до ст.. 70 Закону України «Про акціонерні товариства» (ця вимога стосується учасника, який є акціонерним товариством). 8. Проаналізувавши подані документи було встановлену відсутність вищевказаної довідки П. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, п. 43 Особливостей передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, вважаю за необхідне розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі вищезазначеного: ВИРІШИВ: 1) Керуючись п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ПП "МП Сантехмонтаж" 2) Вимагати від ПП "МП Сантехмонтаж" надати протягом 24 годин з моменту розміщення цієї вимоги (п. 44 Особливостей): 2.1. Копію договору, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди або лізингу або надання послуг на бульдозер KOMATSU D61EX-15EO (33595 AC) 2007 року випуску (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт) ; 2.2. Довідку про наявність будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування яка міститиме відомості про Автомобіль бортовий, вантажопідйомністю не менше 5 тон та інформацію згідно пункту 1.1.2.1. Додатку 1 до тендерної документації (копія свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів або копії договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю).; 2.3. Довідку у довільній формі у відповідності до пункту 1.1.2.1. Додатку 1 до тендерної документації, яка містить інформацію про технічні характеристики обладнання, машин та механізмів, зокрема: - Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згоряння 2,2м/3/хв ; - Апарат стикового зварювання поліетиленових труб діаметр до 630 мм пот. 10,2 кВт; - Зварювальний апарат КкТ 400; - Зварювальний апарат Morelisse; - Зварювальний інвертор ВДІ-250Р Патон 220 В, 250А; - Агрегат наповнювально-обпресовувальний; - Електростанція пересувна 12 кВт; - Трамбівка пневматична. 2.4. Документ який підтверджує приналежність до підприємства Апарата стикового зварювання поліетиленових труб діаметр до 630 мм пот. 10,2 кВт у відповідності до пункту 1.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації. ; 2.5. Копію наказу про призначення/прийняття на роботу Тарасюка Петра Петровича.; 2.6. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: - виписка з протоколу зборів засновників або копія протоколу зборів засновників, копія наказу про призначення, або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника видана власником підприємства Коптюком Анатолій Васильович.; 2.7. Заповнену форму “Тендерна пропозиція” згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації.; 2.8. Довідку у довільній формі про наявність/відсутність статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. Уповноважена особа з публічних закупівель Микола ФЕЩУК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.