Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 336 633,04 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 13 366,33 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 34701476 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вікторія Фінк |
Телефон: | +380566341550 |
E-mail: | 34701476_2824711820@mail.gov.ua |
Місцезнаходження: | 52500, Україна, Дніпропетровська область,місто Синельникове, вулиця Довженка, будинок 36 |
1 |
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛ № 100 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ « 15» серпня 2024 року м.Синельникове Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2024-08-05-006678-а Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівліє уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «Будівництво та відновлення»», код ЄДРПОУ 45076153 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №1 до тендерної документації. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору зазначену в Додатку 1 до тендерної документації з інформацією про виконання аналогічного договору. 2. Сканований оригінал аналогічного договору та лист відгук до нього ( аналогічним договором у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір на надання послуг з укладання тротуарної плитки). У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей. Уповноважена особа Управління ЖКГ та КВ СМР Вікторія ФІНК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.