Період оскарження умов закупівлі - по 16-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 8 609 062 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 43 045,31 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 43 000 UAH |
Замовник: | Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
ЄДРПОУ: | 03362123 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Самолюк-Кузьмінська Галина |
Телефон: | 380442723536 |
E-mail: | kievzelenbudtender4@gmail.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, вул. Кудрявська, буд. 23 |
8 |
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням пункту 43 Постанови № 1178 Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова № 1178) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА "ДІАМАНТ" (код ЄДРПОУ 42330902) (далі – учасник) процедури закупівлі «Капітальний ремонт парку біля будинку культури ДВРЗ в Дніпровському районі» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-03-000358-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником в складі пропозиції надана «Довідка» вих. № Т/17 від 16.08.2024 (надалі –Довідка) та на підтвердження інформації, що міститься у довідці, надано копію договору №10/11 від 10.11.2021 року. Сума договору, який наданий, не відповідає сумі зазначеній в довідці. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 12 Додатку 7 тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Відповідно до вимог пункту 12 Додатку 7 тендерної документації: Довідка учасника у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Довідка повинна містити інформацію про предмет договору, суму виконання договору, клас наслідків (відповідальності), назву та контактні дані замовника за договором. Для підтвердження інформації учасник надає копію аналогічного договору за предметом закупівлі (учасник може не надавати додатки, які є невід’ємними частинами договору), який зазначений у довідці, та лист-відгук від замовника робіт про належне виконання умов договору із обов’язковим зазначенням реквізитів договору (№ та дата). У разі надання аналогічного договору за предметом закупівлі, укладеного з замовником в розумінні п.11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, а також щодо нього повинно бути опубліковано звіт про виконання договору (в такому випадку учасник зазначає у довідці номер оголошення закупівлі). У разі надання аналогічного договору за предметом закупівлі, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – обов’язкове надання документів, які підтверджують виконання цього договору в повному обсязі, а саме: довідка форми КБ-3 та податкова накладна. Аналогічним (аналогічними) за предметом закупівлі вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) був капітальний ремонт об’єкту благоустрою населеного пункту укладений учасником та виконаний в повному обсязі. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.