Період оскарження умов закупівлі - по 09-08-2024, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 212 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 060 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Греля Аліна Юріївна |
| Телефон: | 380332773159 |
| E-mail: | deplutsk@lutskrada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: у заповненій формі «Тендерної пропозиції» вказано термін виконання, що не відповідає вимогам Тендерної документації; в 4 графі довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів зазначена інформація, що не відповідає вимогам даної графи; документи, завантажені у наступних файлах, містять не повну назву предмету закупівлі, зокрема: файл «23.-Договірна ціна + .pdf»; «19.-Додаток-№1-до-Договору-кошторис+.pdf»; «28.-Розрахунок-загальновиробничик-витрат+.pdf»; «25.-Розрахунок-витрат-та-прибутку+.pdf»; «26.-Підсумкова-відомість-ресурсів+.pdf»; «29.-Вартість-експлуатації-машин+.pdf»; «27.-Локальний-кошторис+.pdf»; «24.-Пояснювальна записка+.pdf»; «22. Розрахунок договірної ціни.imd». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 4.3 «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» розділу I Тендерної документації; пункт 4.1 «назва предмета закупівлі» розділу I Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) форму «Тендерної пропозиції», що відповідає вимогам Тендерної документації; довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з інформацією, що відповідатиме вимогам Тендерної документації; документи, завантажені у файлах «23.-Договірна ціна + .pdf»; «19.-Додаток-№1-до-Договору-кошторис+.pdf»; «28.-Розрахунок-загальновиробничик-витрат+.pdf»; «25.-Розрахунок-витрат-та-прибутку+.pdf»; «26.-Підсумкова-відомість-ресурсів+.pdf»; «29.-Вартість-експлуатації-машин+.pdf»; «27.-Локальний-кошторис+.pdf»; «24.-Пояснювальна записка+.pdf»; «22. Розрахунок договірної ціни.imd» з повною назвою предмету закупівлі
Перелік виявлених невідповідностей: учасником застосовано 170,25 людино-годин середньомісячної тривалості робочого часу, що призвело до неправильності розрахунків, оскільки дата, що фіксує застосовані поточні ціни для договірної ціни та локальних кошторисів будови – 12.08.2024, а станом на цю дату вже діяла норма 173,83 людино-години у зв’язку з продовженням воєнного стану; розрахунки договірної ціни не надані у програмному комплексі АВК (imd чи ibd), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним; в наданому аналогічному договорі №1007 від 28.08.2023 відсутня сторінка договору; в аналогічному договорі №13 від 15.01.2024 не в повному обсязі підтверджено виконання; відсутній лист гарантія щодо забезпечення проведення робіт з встановлення та обслуговування дорожніх знаків в 7 – денний термін з дати підписання договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абзац 4 пункту 6.3.8 розділу ІІІ Тендерної документації; абзац 1 пункту 6.3.8 розділу ІІІ Тендерної документації; пункт 3.1. Таблиці 2.1 Додатку 2 до Тендерної документації; пункт 3 Примітки до Додатку 3 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) локальний кошторис, що відповідатиме Технічній специфікації (додаток 3 до Тендерної документації) та інформаційну модель договірної ціни (imd чи ibd); договір, який аналогічний за предметом закупівлі, що відповідатиме вимогам Тендерної документації; лист гарантію щодо забезпечення проведення робіт з встановлення та обслуговування дорожніх знаків в 7 – денний термін з дати підписання договору
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.