Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2024, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 20 000,00 гривень Строк дії забезпечення: відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Станишівська сільська рада Житомирського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04348444), р/р UA618201720355109001002034913 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути надана в складі тендерної пропозиції та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та вимог та форми Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 093 918,80 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 21 000 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 20 000 UAH |
Замовник: | Станишівська сільська рада |
ЄДРПОУ: | 04348444 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Оксана Заруцька |
Телефон: | +380976845514, +380412558505 |
E-mail: | o.zarutska_@ukr.net |
Місцезнаходження: | 12430, Україна, Житомирська область,Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3 |
2 |
1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «Під час розгляду тендерної пропозиції ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД (36859404) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до умов тендерної документації, учасник має надати інформаційну довідку про наявність машин і механізмів для виконання робіт (за формою згідно із додатком №7) та відповідні підтверджуючі документи. Вказана довідка повинна бути підготовлена учасником із урахуванням переліку машин та механізмів, що буде відображено у підсумковій відомості ресурсів учасника. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасник надав інформаційну довідку про наявність машин і механізмів для виконання робіт №128/20 від 19.08.2024 та документи на підтвердження інформації, яка зазначена в довідці (файл під назвою «05-КВАЛІФ КРІТЕРІЇ.pdf»). Проте, в наданій інформації та документах містяться невідповідності, а саме: - у п.6 інформаційної довідки про наявність машин і механізмів для виконання робіт зазначено Самоскид С МАЗ 551605, реєстраційний номер: АМ5953ВІ, який надається учаснику за договором про надання послуг №18/06/24 від 18.06.2024р. ФОП Льовків С.А. Замовник не має можливості ідентифікувати власника цього транспортного засобу, оскільки учасником надано скан-копію свідоцтва про реєстрацію машини, яка нечитаєма, що не відповідає вимогам тендерної документації; - у п.16 інформаційної довідки про наявність машин і механізмів для виконання робіт зазначено Пістолет монтажний, власний, інвентарна картка обліку основних засобів №1120082 від 01.12.2015. Разом з тим, вказана інвентарна картка у складі тендерної пропозиції відсутня, що не відповідає вимогам тендерної документації; - у п.17 інформаційної довідки про наявність машин і механізмів для виконання робіт зазначено Перфоратор електромагнітний, власний, інвентарна картка обліку основних засобів №1120175 від 31.08.2022. Разом з тим, вказана інвентарна картка у складі тендерної пропозиції відсутня, що не відповідає вимогам тендерної документації; - у п.18 інформаційної довідки про наявність машин і механізмів для виконання робіт зазначено Пилка дискова електрична, власний, інвентарна картка обліку основних засобів №1120101 від 13.12.2017. Разом з тим, вказана інвентарна картка у складі тендерної пропозиції відсутня, що не відповідає вимогам тендерної документації; - у п.19 інформаційної довідки про наявність машин і механізмів для виконання робіт зазначено Трамбівка пневматична, власний, інвентарна картка обліку основних засобів №1120165 від 15.12.2021. Разом з тим, вказана інвентарна картка у складі тендерної пропозиції відсутня, що не відповідає вимогам тендерної документації; - у п.20 інформаційної довідки про наявність машин і механізмів для виконання робіт зазначено Шуруповерт мережевий (VITALS) «Master «US 1032 MG Speed Pro+, власний, інвентарна картка обліку основних засобів №1120170 від 09.02.2022. Разом з тим, вказана інвентарна картка у складі тендерної пропозиції відсутня, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема: • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з Додатком №1 до тендерної документації. У пункті 1 (Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) розділу 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 48 Особливостей) Додатку №1 (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) до тендерної документації встановлено, що учасник має надати інформаційну довідку про наявність машин і механізмів для виконання робіт (за формою згідно із додатком №7). Вказана довідка повинна бути підготовлена учасником із урахуванням переліку машин та механізмів, що буде відображено у підсумковій відомості ресурсів учасника. У Додатку №7 (Інформаційна довідка про наявність машин і механізмів для виконання робіт) до тендерної документації встановлені наступні вимоги: *Для транспортних засобів вказати марку, модель та реєстраціний номер. *Звертаємо увагу учасників процедури закупівлі! До довідки включаються машини та механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт. Обов´язково до даних відомостей Учасник зобов´язаний надати розрахунок вартості 1-ї машино-години власної будівельної машини та механізмів, вартості оренди 1-ї машино-години орендованої (лізинг, надання послуг та /або інше) будівельної машини та механізмів та вартості 1-ї машино-години техніки, що використовується субпідрядником (у разі його залучення), яка буде застосовуватися для виконання замовлення та завірені копії технічних паспортів або іншими реєстраційними документами (у разі якщо технічні паспорти не передбачено). При використанні техніки, взятої у користування (оренда, лізинг, надання послуг, субпідрядника та/або інше), також надати копії договорів оренди (лізингу, надання послуг та/або інше) з додатками із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму (або для підтвердження вартості маш-год крім договору надати акти наданих послуг із зазначенням вартості маш-год. орендованої техніки). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів або кольорові скан-копії. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії договорів (або кольорові скан-копії) дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником на весь строк надання послуг за предметом закупівлі, у випадку відсутності такого підтвердження в договорі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг на весь строк за предметом закупівлі. У випадку подання Учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - читаєму копію або скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу - Самоскид С МАЗ 551605, реєстраційний номер: АМ5953ВІ, який надається учаснику за договором про надання послуг №18/06/24 від 18.06.2024р. ФОП Льовків С.А.; - інвентарні картки обліку основних засобів №1120082 від 01.12.2015, №1120175 від 31.08.2022, №1120101 від 13.12.2017, №1120165 від 15.12.2021, №1120170 від 09.02.2022. 2. Відповідно до умов тендерної документації, учасник має надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Документ повинен бути із датою видачі не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого в електронній системі оголошення про проведення процедури закупівлі. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасником подано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (файл під назвою «02_УСТАНОВЧІ ДОЗВІЛЬНІ.pdf»). Проте, дата видачі документа 14.06.2024 року, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема: • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з Додатком №1 до тендерної документації. У підпункті 6 розділу 3 (Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку №1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 48 Особливостей) до тендерної документації зазначено, що учасник має надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Документ повинен бути із датою видачі не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого в електронній системі оголошення про проведення процедури закупівлі. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - новий витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.