Період оскарження умов закупівлі - по 14-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 170 260,60 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 25 851,30 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 25 000 UAH |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44327100 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Віталій Гулейчук |
Телефон: | +380372553740 |
E-mail: | v.guleychuk@gmail.com |
Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ТОВ «СМЕРЕЧИНА» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність техніки (файл під назвою «1. Щодо техніки.pdf»), в пунктах 1,2,3 якої не зазначено інформацію про модель техніки. 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності автомобіля-самоскида, зазначеного в пункті 4 довідки про наявність техніки (файл під назвою «1. Щодо техніки.pdf»), не надано скан-копію договору № 10/01-22-1 від 10.01.2022р. 1.3. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності котка дорожнього самохідного, вказаного в пункті 5 довідки про наявність техніки (файл під назвою «1. Щодо техніки.pdf»), надано скан-копію договору № 18/05-18-К від 11.05.2018р.. Проте, відповідно до додаткової угоди № 1 від 10.03.2021р. термін оренди складає 36 календарних місяців починаючи з 11 березня 2021 року, тобто на дату подання тендерної пропозиції цей договір не є чинним. Також учасником надано лист-підтвердження від власника техніки, що містить твердження стосовно незаперечення використання лише того обладнання, що зазначене в Акті №1 прийому-передачі до Договору №18/05-18 від 18.05.2018р. 1.4. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності навантажувача одноковшевого LIEBHERR L544 надано скан-копію договору оренди рухомого майна від 18.05.2018р. № 18/05-18, пунктом 1.1. якого передбачено наступне: «Відповідно до умов цього Договору Орендодавець передає, а Орендар приймає в строкове платне володіння та користування на умовах оренди майно перелік якого визначається в Додатку № 1 та Додатку № 2 до Договору, які є невід’ємними частинами цього Договору», однак дані додатки не надано учасником у складі його тендерної пропозиції. Крім того, відповідно до додаткової угоди № 1 від 18.05.2019р. термін оренди складає 36 календарних місяців починаючи з 19 травня 2019 року, тобто на дату подання тендерної пропозиції цей договір не є чинним. 1.5. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності асфальтоукладальника, вказаного в пункті 15 довідки про наявність техніки (файл під назвою «1. Щодо техніки.pdf»), надано скан-копію договору № 18/05-18-А від 05.03.2018р.. Проте, відповідно до додаткової угоди № 1 від 04.02.2021р. термін оренди складає 36 календарних місяців починаючи з 05 лютого 2021 року, тобто на дату подання тендерної пропозиції цей договір не є чинним. Також учасником надано лист-підтвердження від власника техніки, що містить твердження стосовно незаперечення використання лише того обладнання, що зазначене в Акті №1 прийому-передачі до Договору №18/05-18 від 18.05.2018р. 1.6. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності інженера з охорони праці надано скан-копію наказу №25-к від 15.08.2024р., в якому міститься інформація про переведення Клима Володимира Ілліча з посади головного інженера на посаду інженера з охорони праці із 16 червня 2024 року. 1.7. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у довідці про наявність працівників (файл під назвою «3. Щодо працівників.pdf») вказано інформацію про наявність дорожнього робітника Драгомирецької Валентини Зиновіївни, водночас у складі тендерної пропозиції учасником надано скан-копію наказу №3-к від 14.03.2024р. про прийняття на роботу Драгомерецької Валентини Зиновіївни. 1.8. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у довідці про наявність працівників (файл під назвою «3. Щодо працівників.pdf») вказано інформацію про наявність лише одного машиніста котка, а також у складі тендерної пропозиції надано документи, що підтверджують наявність лише одного машиніста котка. 1.9. Невідповідність щодо наданого забезпечення тендерної пропозиції, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції надано забезпечення тендерної пропозиції (банківську гарантію від 16.08.2024р. № ГР041СМЕ24), умови неповернення якого суперечать вимогам пункту 3.2.2. розділу 3 ДОДАТКУ 3 до тендерної документації, зокрема: в банківській гарантії від 16.08.2024р. № ГР041СМЕ24, серед іншого, зазначено наступне: «ненадання Принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону», водночас згідно пункту 3.2.2. розділу 3 ДОДАТКУ 3 до тендерної документації однією з підстав для неповернення забезпечення тендерної пропозиції є ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений цією тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених пунктом 47 Особливостей. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.3. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.4. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.5 Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.6. Пункти 1.2.1. та 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.7. Пункти 1.2.1. та 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.8. Пункти 1.2.1. та 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.9. Пункт 3.2.2. розділу 3 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у пункті 10 довідки про наявність техніки (файл під назвою «04 Довідка техніка.pdf») зазначено інформацію про наявність котка дорожнього самохідного BOMAG/BW 100 AD-2, проте у складі тендерної документації учасником не надано документів, зазначених в графі 6 пункту 10, а саме: договору про надання послуг техніки № 14/08/24-П від 14.08.2024 року та свідоцтва про реєстрацію великотонажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу серія ВО 000970 від 11.07.2016р. 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (файл під назвою «07 довідка аналогічний договір.pdf»), в якій не зазначено жодного договору, де б виконувався весь комплекс робіт, вказаних в пункті 1.3.1. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Пункт 1.3.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.