Період оскарження умов закупівлі - по 09-08-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 399 660,67 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 996,61 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради |
ЄДРПОУ: | 01984441 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Герасименко |
Телефон: | +380679842744 |
E-mail: | torgi_prozorro.mkl6@ukr.net |
Місцезнаходження: | 49074, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовник в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей (Протокол № 195 від 13.08.2024), не прописав невідповідність, а саме - у складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку що вид господарської діяльності на надання послуг визначених у технічних вимогах закупівлі не ліцензується з посилається на норми законодавства, але Постанова на яку посилається Учасник втратила чинність.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
26-08-2024, 00:00
Період оскарження:
з 15-08-2024, 09:31 по 26-08-2024, 00:00
Документи:
Вимога про усунення невідповідностей: «- Згідно підпункту 1.1. та підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен: 1.1. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, визначених у технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації), учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі із зазначенням переліку працівників відповідної кваліфікації та їх посади. 1.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника та посада), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, визначених у технічних вимогах та документи до неї, але Учасник в таблиці в стовпчику «Посада/спеціальність» не вірно прописав інформацію згідно наданих в своїй тендерній пропозиції документів які засвідчують можливість використання праці такого працівника та його посаду, на прописаних в довідці Старікова Р.В. та Гаржа О.О., а саме відповідно «пожежна безпека, охорона праці» та «маляр» не відповідає виписці з ЄДР та договору ЦПУ. - Згідно пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен: 2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 2.1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконаний в повному обсязі аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору), по кожному з зазначеного у довідці договору вказати посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua (ідентифікатор закупівлі). Аналогічним вважається договір, у якому предметом договору є надання послуг аналогічних по предмету закупівлі, а саме надання послуг з поточного ремонту будівлі/будівель або приміщень. 2.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (зі всіма додатками, додатковими угодами, тощо). 2.1.3. копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці, а саме: акти надання послуг/виконання робіт, та/або лист відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі з інформацією про виконані в повному обсязі аналогічні договори та 2 копії договорів, зазначених у довідці з актами надання послуг/виконання робіт, але Учасник не надав Додаткові угоди до Договорів.» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: виправлену довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, визначених у технічних вимогах тендерної документації, щодо посади Старікова Р.В. та Гаржа О.О. відповідно інформації в наданих документах які засвідчують можливість використання праці такого працівника та його посаду, або надати документи які засвідчують можливість використання праці такого працівника та його посаду відповідно прописаним «Посадам/спеціальностям» в довідці на Старікова Р.В. та Гаржа О.О.; Додаткові угоди до наданих копій аналогічних договорів. Учасник повинен усунути невідповідність та/або надати пояснення щодо невідповідності згідно чинного законодавства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.