Період оскарження умов закупівлі - по 16-08-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 7 819 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 39 097,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДНЗ "Сумський центр ПТО харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу" |
| ЄДРПОУ: | 02547286 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бойко Світлана Євгенівна |
| Телефон: | +380662407119 |
| E-mail: | tenderbuh@splxtt.ukr.education |
| Місцезнаходження: | 40002, Україна, Сумська область,Суми, Вул. Роменська, буд. 96 |
1 |
Статус:
Період оскарження
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до п.50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі, коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили, та у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. 02.08.2024р. Замовником оголошено закупівлю №UA-2024-08-02-005171-a за предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівлі їдальні Державного навчального закладу «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу» за адресою: м. Суми, вул. Роменська, 96», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. Втім, 15.08.2024р. приміщення за адресою: м. Суми, вул. Роменська, 96, де мав бути проведений капітальний ремонт, було зруйнуване. Причини руйнувань встановлюються. Таким чином, проведення капітального ремонту стало неможливим. Враховуючи вищезазначене, ВИРІШИЛА: 1. Відмінити закупівлю №UA-2024-08-02-005171-a за предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівлі їдальні Державного навчального закладу «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу» за адресою: м. Суми, вул. Роменська, 96», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація на підставі пп.4 п.50 Особливосьтей. 2. Протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Уповноважена особа
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-08-2024, 14:50
Період оскарження:
з 15-08-2024, 14:54 по 26-08-2024, 00:00
Документи: