Період оскарження умов закупівлі - по 16-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 20 232 029 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 105 000 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 100 000 UAH |
Замовник: | Банкнотно-монетний двір Національного банку України |
ЄДРПОУ: | 21575489 Досьє YouControl |
Контактна особа: | панченко ігор |
Телефон: | 380664160015 |
E-mail: | ihor_panchenko@bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 02222, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником Консорциум “УКРЕНЕРГОБУДˮ (ЄДРПОУ 45603636) щодо закупівлі “45213220-1 Будівництво складів (Будівництво складу сировини та матеріалів Фабрики банкнотного паперу Банкнотно-монетного двору Національного банку України (11602), Житомирська обл., Коростенський район, Малинська територіальна громада, м. Малин, вул. Приходька, земельна ділянка 62), очікувана вартість закупівлі – 20 232 029,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, початок проведення закупівлі – серпень 2024 року ”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником Консорциум “УКРЕНЕРГОБУДˮ у складі тендерної пропозиції надано довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідну освіту, знання та досвід, які будуть задіяні при виконанні робіт, яка не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - у довідці відсутня інформація про директора щодо проходження ним навчання з правил охорони праці та отримання відповідного посвідчення; - у довідці відсутня інформація про фахівця із складання кошторисної документації; - на довідку не накладено підпис відповідно до вимог тендерної документації; що суперечить вимогам розділу ІІ, пункту 1, Додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: розділ ІІ, пункт 1 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: “Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити в Систему) наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі): І. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник надає 1.1. Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід, які будуть задіяні при виконанні робіт та обов’язкова наявність головного інженера (з вищою освітою) та/або виконроб (з вищою/базовою технічною освітою або середньою спеціальною технічного освітою). 1.2. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно вимог п. 1.1., учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду/суміщення/сумісництво/переведення, або копії діючих цивільно-правових угод із залученими працівниками. 1.3. Учасник має документально підтвердити кваліфікацію спеціалістів, що вказані в довідці (надати відповідний документ про освіту та/або кваліфікаційний сертифікат та/або підвищення кваліфікації). Дана інформація має надаватись учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних». 1.4. Копію чинного сертифікату або дублікату інженера з охорони праці (будівництво), який виданий Органом з сертифікації персоналу будівельної галузі Всеукраїнської громадської організації «Асоціація експертів будівельної галузі» відповідно до вимог нормативно-правового акта Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, затверджених наказом Мінсоцполітики України від 23.06.2017 № 1050 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 08.09.2017 за № 1111/30979. 1.5. Копію чинного посвідчення, щодо проходження навчання з правил охорони праці на директора та на начальника дільниці /виконавця робіт або іншої особи, яка виконує його функції. 1.6. На підтвердження кваліфікації фахівця із складання кошторисної документації необхідно надати: (копію) сертифіката інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) відповідного зразка, який отриманий відповідно до вимог Закону України від 17.02.2011 № 3038-VI «Про регулювання містобудівної діяльності» та Закону України «Про архітектурну діяльність», свідоцтво про підвищення кваліфікації та копію страхового полісу. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід, які будуть задіяні при виконанні робіт та обов’язкова наявність головного інженера (з вищою освітою) та/або виконроб (з вищою/базовою технічною освітою або середньою спеціальною технічного освітою). 1.2. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно вимог п. 1.1., учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду/суміщення/сумісництво/переведення, або копії діючих цивільно-правових угод із залученими працівниками. 1.3. Учасник має документально підтвердити кваліфікацію спеціалістів, що вказані в довідці (надати відповідний документ про освіту та/або кваліфікаційний сертифікат та/або підвищення кваліфікації). Дана інформація має надаватись учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних». 1.4. Копію чинного сертифікату або дублікату інженера з охорони праці (будівництво), який виданий Органом з сертифікації персоналу будівельної галузі Всеукраїнської громадської організації «Асоціація експертів будівельної галузі» відповідно до вимог нормативно-правового акта Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, затверджених наказом Мінсоцполітики України від 23.06.2017 № 1050 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 08.09.2017 за № 1111/30979. 1.5. Копію чинного посвідчення, щодо проходження навчання з правил охорони праці на директора та на начальника дільниці /виконавця робіт або іншої особи, яка виконує його функції. 1.6. На підтвердження кваліфікації фахівця із складання кошторисної документації необхідно надати: (копію) сертифіката інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) відповідного зразка, який отриманий відповідно до вимог Закону України від 17.02.2011 № 3038-VI «Про регулювання містобудівної діяльності» та Закону України «Про архітектурну діяльність», свідоцтво про підвищення кваліфікації та копію страхового полісу.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником Товариство з обмеженою відповідальністю “СТАНКІНПРОМˮ (ЄДРПОУ 40665022) (далі – ТОВ "СТАНКІНПРОМ") щодо закупівлі “45213220-1 Будівництво складів (Будівництво складу сировини та матеріалів Фабрики банкнотного паперу Банкнотно-монетного двору Національного банку України (11602), Житомирська обл., Коростенський район, Малинська територіальна громада, м. Малин, вул. Приходька, земельна ділянка 62), очікувана вартість закупівлі – 20 232 029,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, початок проведення закупівлі – серпень 2024 року ”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником ТОВ "СТАНКІНПРОМ" у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, що підтверджують належне виконання договорів зазначених у довідці “Про виконання аналогічного договору”, відповідно до умов договору, а саме: копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення, виписки з банківського рахунку, тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору, що суперечить вимогам розділу ІІ, пункту 2, Додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: розділ ІІ, пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: “Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити в Систему) наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі): ІІ) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).: 2.1. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні 10 (десять) років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є роботи (відповідно до пункту 27 статті 1 Закону) зокрема: нове будівництво) з наступною інформацією: - предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності). 2.2. До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: договір, додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), акт(-и) або інші документи, за формою, передбачуваною договором, що свідчать про виконання договору, а також копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення, виписки з банківського рахунку, тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 2.3. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод(-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні 10 (десять) років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є роботи (відповідно до пункту 27 статті 1 Закону) зокрема: нове будівництво) з наступною інформацією: - предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності). 2.2. До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: договір, додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), акт(-и) або інші документи, за формою, передбачуваною договором, що свідчать про виконання договору, а також копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення, виписки з банківського рахунку, тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 2.3. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод(-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.