Період оскарження умов закупівлі - по 18-08-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 121 542 994,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 607 714,97 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 300 000 UAH |
| Замовник: | Вільховецька сільська рада Тячівського району Закарпатської області |
| ЄДРПОУ: | 04351618 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vilhovecka.gromada.org.ua |
| Контактна особа: | ЦІРИК Василь Михайлович |
| Телефон: | +380973913346 |
| E-mail: | vilhivci1986@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 90542, Україна, Закарпатська область,Тячівський р-н, с. Вільхівці, вул. Центральна (Леніна), 118 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку з помилкою в технічному завданні, які виникли при копіюванні обсягів робіт,та у зв’язку із відсутністю механізму усунення таких порушень.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
11-10-2024, 00:00
Період оскарження:
з 30-09-2024, 09:10 по 11-10-2024, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Під час розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями по закупівлі "Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази. Коригування" (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція), за кодом ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція, ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-31-008943-aПП "СТІК" (далі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Додаток 4 – Форма довідки, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт. Примітка: якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі в якому потрібно зазначити, що субпідрядні організації залучатися не будуть. 2. Додаток 5 – Форма довідки про наявність в Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі.(технічні помилки не відповідність до поданих документів) * -якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання). **- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Довідки. Для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, -- на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності. Якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг. У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази субпідрядника – надається відповідний договір, зокрема договір про наміри. *** У разі, якщо у учасника наявні технології, які він планує застосувати для виконання Договору про закупівлю, такий учасник має надати довідку у довільній формі з відповідним поясненням. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. 3. Додаток 6 – Форма довідки про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. (технічні помилки не відповідність до поданих документів) * Зазначається для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката. **Заповнюється для персоналу, якщо залучається від субпідрядника, та дозволяється подавати договір про наміри. Додатками до цієї довідки повинні бути підтвердні документи, які вимагаються згідно підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації. На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів). Якщо субпідрядником виступатиме фізична особа (фізична особа-підприємець), яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт, зазначені вище документи щодо працевлаштування не надаються. На підтвердження інформації що кваліфікації працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії зазначених у довідці чинних (не призупинених, не анульованих, тощо) кваліфікаційних сертифікатів відповідних працівників. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. 4. Додаток 7 – Форма довідки про наявність в Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. -- аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, , а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) . -- скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Пояснення щодо невідповідності сум актів та договору надається учасником тільки у випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору за кожним договором окремо. Також можуть бути окремо надані пояснення щодо відсутності всіх підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва. 5. Наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника): - Копії балансів Учасника (форма № 1) *. *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м). - Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звітів про фінансові результати Учасника (форма № 2).* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансових звітів Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) . Копії звітів про рух грошових коштів за пʹять? попередні календарна роки, завірені печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. *У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Під річним оборотом (тотожним обсягу річного доходу) розуміються всі доходи учасника протягом року: 1) для учасника юридичної особи: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; 2) для учасника фізичної особи-підприємця:обсяг доходу за звітний податковий період (рік).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.