Закупівлю оголошено - 31-07-2024, 18:57. Дата останніх змін - 31-07-2024, 19:05

«Реконструкція частини лікувального корпусу КНП «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради, яка надає медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-Cov-2 за адресою шосе Сквирське, 3, с. Станишівка, Житомирського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)

Закупівля: UA-2024-07-31-008737-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-07-31-010564-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 31-07-2024, 18:57
по 12-08-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-07-2024, 18:57
по 15-08-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 15-08-2024, 11:01

Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2024, 00:00

Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:12 670 675,20 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:126 706,75 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:63 353,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ЄДРПОУ:39932654 Досьє YouControl
Сайт:https://architect-zt.gov.ua/
Контактна особа:Олександр Ткачук
Телефон:+380412404706
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
10014, Україна, Житомирська область,м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«Реконструкція частини лікувал ...
12 670 675,20 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 15-08-2024, 11:01
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Реконструкція частини лікувального корпусу КНП «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради, яка надає медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-Cov-2 за адресою шосе Сквирське, 3, с. Станишівка, Житомирського району, Житомирської області»

1
робота
12430 Україна Житомирська область Житомирський район, с. Станишівка шосе Сквирське, 3
по 20-12-2024
45454000-4
Реконструкція


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:31-07-2024, 19:05:26
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:31-07-2024, 18:57:40
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:31-07-2024, 18:57:40
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:31-07-2024, 18:57:40
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 31-07-2024, 18:57:39
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 31-07-2024, 18:57:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 31-07-2024, 18:57:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 31-07-2024, 18:57:39
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 31-07-2024, 18:57:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 31-07-2024, 18:57:39
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 31-07-2024, 18:57:39
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 31-07-2024, 18:57:39
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 31-07-2024, 18:57:39
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 31-07-2024, 18:57:39
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 31-07-2024, 18:57:39
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 31-07-2024, 18:57:39
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 31-07-2024, 18:57:39
2. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту «Реконструкція частини лікувального корпусу КНП «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради, яка надає медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-Cov-2 за адресою шосе Сквирське, 3, с. Станишівка, Житомирського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Забезпечення виконання договору у розмірі 1 % від суми Договору здійснюється шляхом розміщення електронної банківської гарантії на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасник-переможець зобов’язаний розмістити банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору.
Статус: Активна
Дата створення: 31-07-2024, 18:57:39
Способи підтвердження:
Документ
Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно діючого законодавства, на відповідну суму. , Забезпечення виконання договору у розмірі 1 % від суми Договору здійснюється шляхом розміщення електронної банківської гарантії на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасник-переможець зобов’язаний передати Замовнику банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору. Реквізити: розрахунковий рахунок Замовника: р/р UA 918201720355109049002091523, відкритий в органах Казначейської служби України. Замовник: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації Юридична та фактична адреса: 10014 м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 12.
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Реконструкція частини лікувального корпусу КНП «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради, яка надає медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-Cov-2 за адресою шосе Сквирське, 3, с. Станишівка, Житомирського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції.
Статус: Активна
Дата створення: 31-07-2024, 18:57:39
Способи підтвердження:
Документ
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. , Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 63 353,00 грн. (Шістдесят три тисячі триста п'ятдесят три гривнi 00 копійок). Гарантія надається у відповідності до Додатку 8 до тендерної документації. Детальні умови надання забезпечення тендерної пропозиції викладено у пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації.
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Реконструкція частини лікувального корпусу КНП «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради, яка надає медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-Cov-2 за адресою шосе Сквирське, 3, с. Станишівка, Житомирського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Відомості про обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт
Статус: Активна
Дата створення: 31-07-2024, 18:57:39
Способи підтвердження:
Документ
Документальне підтвердження, у відповідності до Форми 1 згідно вимог Додатку №1 до тендерної документації. , На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою 1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, на власну техніку Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо обладнання не підлягає державній реєстрації, то Учасник має надати інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються документи, що зазначені в Додатку №1 до тендерної документації.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Реконструкція частини лікувального корпусу КНП «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради, яка надає медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-Cov-2 за адресою шосе Сквирське, 3, с. Станишівка, Житомирського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Статус: Активна
Дата створення: 31-07-2024, 18:57:39
Способи підтвердження:
Документ
Документальне підтвердження, у відповідності до Форми 3 згідно вимог Додатку №1 до тендерної документації. , Перелік обов’язкових працівників для виконання робіт згідно технічного завдання: - Інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1) - Головний інженер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1) - Виконроб або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1) - Майстер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1) Робітничі спеціальності, які є необхідними для виконання робіт: - Електрогазозварник (не менше 1) - Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій (не менше 1) - Бетоняр (не менше 2) - Слюсар-сантехнік (не менше 2) - Маляр (не менше 3) Примітка: На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою 3. В підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, необхідно надати копії наказів про призначення на посаду, або наказів про сумісництво (при наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Реконструкція частини лікувального корпусу КНП «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради, яка надає медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-Cov-2 за адресою шосе Сквирське, 3, с. Станишівка, Житомирського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Статус: Активна
Дата створення: 31-07-2024, 18:57:39
Способи підтвердження:
Документ
Документальне підтвердження, у відповідності до Форми 4 згідно вимог Додатку №1 до тендерної документації. , Обов’язково до опису додається (-ються) копія (-ї) вказаного (-их) аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів), з усіма додатками до нього (-их) за характером робіт – нове будівництво/капітальний ремонт або реконструкція. Для підтвердження виконання договору Учасник надає акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдку (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) на всю суму договору*, що мають бути завірені належним чином відповідно до 5.26 ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». * У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору (-ів) – надати лист-пояснення.
4. Наявність фінансової спроможності
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Реконструкція частини лікувального корпусу КНП «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради, яка надає медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-Cov-2 за адресою шосе Сквирське, 3, с. Станишівка, Житомирського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Статус: Активна
Дата створення: 31-07-2024, 18:57:39
Способи підтвердження:
Документ
Документальне підтвердження, відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації. , Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», відповідно до Розділу ІІ «Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» від 07.02.2013 №73, Учасник процедури закупівлі має надати у складі своєї тендерної пропозиції копію фінансової звітності за останній звітній період, а саме: - копію Балансу (форма №1*), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (*для суб’єктів малого підприємництва – копію Балансу Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за останній звітний період); - копію Звіту про фінансові результати (форма №2**) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (**для суб’єктів малого підприємництва – копію Звіту про фінансові результати Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останній звітний період). Детальні умови підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію викладені у Додатку №1 до тендерної документації.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ