Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2024, 00:00
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 284 303,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 843,03 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 11 421,51 UAH |
| Замовник: | Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44153671 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Приндюк Лариса Миколаївна |
| Телефон: | +380456853605 |
| E-mail: | 1020vkb@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 09001, Україна, Київська область,Сквира, вул. Болсуновського Карла, 28, Київська облась |
1 |
Згідно частини 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Враховуючи роз’яснення Мінекономіки щодо перенесення строків, у разі якщо кінцевий строк припадає на вихідний день – користуватись нормами частини 5 статті 254 Цивільного кодексу України, який визначає, що у разі якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є ПЕРШИЙ ЗА НИМ РОБОЧИЙ ДЕНЬ. Посилання на офіційне роз’яснення Мінекономіки: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=1c50d66b-a34f-4b83-8ae3-e1fdea208d80&lang=uk-UA Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АК-ІНВЕСТБУД» #42285519 (далі - Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Папаніна в м. Сквира Білоцерківського району Київської області» (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-30-009811-a) (Код ДК 021:2015- 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв»язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг;вирівнювання поверхонь) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Учасником надана електронна банківська гарантія № 1046/2024/ВОД-МСБ-Г від 12.08.2024 року з підтверджуючими документами банку гаранта АБ «УКРГАЗБАНК», саме: Витяг з Державного реєстру банків, Довіреність та витяг з наказу на уповноважену особу Погорєлову Олену Петрівну, окрім завіреної чинної банківської ліцензії. 2. Учасником надано копії довідки та виписку з банку, що не відповідає пункту 9 Додатку 1 до тендерної документації і не підтверджує грошове забезпечення (покриття) гарантії наступними документами: -довідкою, виданою банком-гарантом , завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено п.2 цього розділу із зазначенням номеру рахунку, на якому обліковуються кошти гарантії в установі банку-гаранта; -документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку, що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту тендерної документації (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо). 3. Учасником не надано посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці на працівників учасника, які зазначені в довідці відповідно до кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно частини 40 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити оновлені, виправлені документи та нові документи протягом 24 годин, що зазначені нижче: 1.Надати завірену чинну банківську ліцензію АБ « УКРГАЗБАНК»; 2. Підтвердити грошове забезпечення (покриття) гарантії наступними документами: -довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено п.2 цього розділу із зазначенням номеру рахунку, на якому обліковуються кошти гарантії в установі банку-гаранта; -документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку, що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту тендерної документації (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо). 3. Учаснику надати посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці на працівників учасника, які зазначені в довідці відповідно до кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.