Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2024, 00:00
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Умови оплати - розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з Особливостями є ціна (питома вага критерію – ціна 100%). Забезпечення тендерної пропозиції – не вимагається. Забезпечення виконання договору- не вимагається.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 576 418,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 7 882,09 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43905443 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вікторія Протас |
Телефон: | +380342537647 |
E-mail: | tender2021db@gmail.com |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: В результаті розгляду та вивчення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями, фізичної особи - підприємця МАКСИМ'ЮК ЮЛІЇ ВІКТОРІВНИ, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, у частині інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, а саме: - у складі пропозиції учасником надано сканкопію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформованого за допомогою сервісу Опендатабот, що не є оригіналом документу та не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: пункту 3 Розділу 5 Додатку № 1, де передбачалося подання Документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (сканований з оригіналу). Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, /та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищенаведене, учасник даної процедури закупівлі, фізична особа - підприємець МАКСИМ'ЮК ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА повинна надати шляхом завантаження в електронну систему: - Документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (сканований з оригіналу). Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним із наступних документів: випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення директора/керівника/уповноваженої особи щодо підпису документів тендерної пропозиції, або довіреністю, або дорученням (якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою), або витягом/випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.