Період оскарження умов закупівлі - по 03-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 695 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 950,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37479398 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Бутківський |
| Телефон: | +380958371211 |
| E-mail: | cro1cop@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03127, Україна, Київська область,м. Київ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
1 |
П. 43. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання пункту 43 особливостей, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: При розгляді тендерної пропозиції Учасника ФОП "ЗУБЧЕНКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ" (3095916951), подана на закупівлю за предметом Поточний ремонт в приміщеннях навчальних кабінетів за адресою: проспект Голосіївський, 36 Голосіївського району. Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови № 85 міста Києва. код - 45450000-6 –Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-29-010683-a, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані цим Учасником у тендерній пропозиції (далі – Пропозиція), подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме відсутні: У Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації відсутній слюсар-сантехнік. Відсутні Копії документів, що підтверджують працевлаштування слюсара-сантехніка. Відсутня Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (завірена підписом та печаткою інженера-проектувальника). Відсутня Скан-копія листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору на фірмовому бланку, належно оформлений, (повинен містити інформацію про роботи, які виконувалися, вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи. Відсутня ліцензія для використання програмного комплексу АВК-5 Відсутні Сертифікати ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». ДСТУ EN ISO 45001:2019 ( ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування.» 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1.1-п.1.2 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації: 1.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1. 1.2. У довідці обов’язково мають бути зазначені: - слюсар-сантехнік; Надати Копії документів, що підтверджують працевлаштування вищезазначених працівників. Надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно за формою, згідно з додатком до Порядку № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу». Додати ЦПХ договори. Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (завірена підписом та печаткою інженера-проектувальника) Відповідно до п.2.1, п.2.3 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації: 2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 2.3. Скан-копія листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору на фірмовому бланку, належно оформлений, (повинен містити інформацію про роботи, які виконувалися, вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи. Відповідно до п.4.7 Додатку 2 до Тендерної документації: 4.7 Копію договору, акту та ліцензії для використання програмного комплексу АВК-5 або іншого сумісного програмного комплексу. Відповідно до п.4.8 Додатку 2 до Тендерної документації: 4.8. Сертифікати ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». ДСТУ EN ISO 45001:2019 ( ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування.» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, що має в своєму складі, в тому числі, слюсара-сантехніка. Надати Копії документів, що підтверджують працевлаштування слюсара-сантехніка. Надати Копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (завірена підписом та печаткою інженера-проектувальника). Надати Скан-копію листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору на фірмовому бланку, належно оформлений, (повинен містити інформацію про роботи, які виконувалися, вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи. Надати ліцензію для використання програмного комплексу АВК-5 Надати Сертифікати ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». ДСТУ EN ISO 45001:2019 ( ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.