Період оскарження умов закупівлі - по 19-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 6 643 908,20 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 33 219,54 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44124829 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Марія ХАРТНИК |
Телефон: | +380938609707 |
E-mail: | mariahartnuk311@gmail.com |
Місцезнаходження: | 12301, Україна, Житомирська область,селище міського типу Черняхів, Рад майдан, будинок 2 |
4 |
Керуючись вимогами статті 11 та 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості). Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі: «Капітальний ремонт котельні з заміною твердопаливних котлів Черняхівського ліцею №1 Черняхівської селищної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, смт. Черняхів, вул. Слобідська,14», виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. Учасником в складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази Вих № 4 від 10.08.2024 року в якій зазначено перелік інструменту із зазначенням, що вказаний інструмент власний ( машина ручна електрична свердлильна Д11/503 ЄР – 6 штук; шуруповерт СD 182а – 5 штук; Перфоратори Compass ZIC-DW-28E – 3 штуки; Кутова шліфувальна машина ЗУШ-125/1000 МС профі – 5 штук; Перфоратор ручний електричний ЗПП-1250 DFR профи-6 штук; відбійний молоток TE-DH12- 3 штуки; ліса будівельні- 112 м2; установка для ручного зварювання ДТ-4020/ІНТЕРТОЛ/Україна/ - 3 штуки; Makita HR- 2450/перфоратор – 4 штуки; дриль ударний ID 1168), Учасником не надано підтвердження права власності на вказаний перелік. 2. Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід1, 2 Учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Обов’язкова наявність в учасника головного інженера або інженера з охорони праці. Надати копії посвідчень або витяги з протоколів про перевірку знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.81-18) та пожежної безпеки всіх працівників зазначених у довідці. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори . Учасником в складі пропозиції надано витяги протоколів з охорони праці за 16.02.2023 року, а посвідчення про проходження працівниками навчання з питань охорони праці від 15 березня 2022 року. Наданий витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з пожежної безпеки від 30 травня 2024 року не містить інформації щодо двох працівників: Головатий Валерій Олегович та Товстограй Ганна Валеріївна. 2.) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.надати підтверджуючі документи, що свідчать про право власності на наступний інструмент : машина ручна електрична свердлильна Д11/503 ЄР – 6 штук; шуруповерт СD 182а – 5 штук; Перфоратори Compass ZIC-DW-28E – 3 штуки; Кутова шліфувальна машина ЗУШ-125/1000 МС профі – 5 штук; Перфоратор ручний електричний ЗПП-1250 DFR профи – 6 штук; відбійний молоток TE-DH12- 3 штуки; ліса будівельні- 112 м2; установка для ручного зварювання ДТ-4020/ІНТЕРТОЛ/Україна/ - 3 штуки; Makita HR- 2450/перфоратор – 4 штуки; дриль ударний ID 1168- 4 штуки. 2.надати чинні витяги протоколів з охорони праці або посвідчення про проходження працівниками навчання з питань охорони праці. Надати витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з пожежної безпеки або посвідчення що містять інформацію щодо двох працівників: Головатий Валерій Олегович та Товстограй Ганна Валеріївна. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог Закону та з урахуванням Особливостей: ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог Закону та з урахуванням Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.