Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 811 635 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 34 058,18 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 31692820 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Уляна Долаврук |
| Телефон: | +380343320759 |
| E-mail: | towerko_prkb@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 78203, Україна, Івано-Франківська область,м. Коломия, площа Відродження, 1 |
4 |
На виконання норм пункту 43 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону та умовам тендерної документації. Згідно вимог прописаних у тендерній документації та додатках до неї по предмету закупівлі «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту Коломийського ліцею №5 імені Т. Шевченка Коломийської міської ради Івано-Франківської області» ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, Учасником, приватним виробничим підприємством "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ", завантажено до електронної системи закупівель пакет документів. Проаналізувавши вищевказану документацію встановлено наступні факти невідповідності: 1. Згідно умов зазначених у пункті 1 Розділу 3 тендерної документації замовником прописано, що документи, які оформляються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис та печаткою (за наявності). Документи, складені по формах запропонованих замовником у складі цієї документації повинні надаватись учасником на фірмовому бланку (у разі наявності) мати підпис та печатку (за наявності) і не повинні відступати від наведеної форми. Проте, у всіх довідках та листах наданих Учасником відсутні дата та реєстраційний номер. 2. Учасником надано довідку про субпідрядну організацію, в якій він зазначає що не планує залучення субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору, що означає, що він планує залучати ФОПа Бойкова Вадима Володимировича для виконання робіт в обсязі, що становить більше 20 відсотків вартості договору. Згідно вимог прописаних у пункті 9 Додатку 1 до тендерної документації, в разі залучення субпідрядника до робіт вартість яких становить більше 20 відсотків вартості договору, Учасник повинен надати інформацію з найменуванням та місцезнаходженням суб’єкта господарювання, якого планує залучати як субпідрядника. Також, коли Учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі більш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. 3. В пункті 18 Додатку 1 тендерної документації Замовником передбачено вимогу, що Учасник повинен надати лист-гарантiю, що пiд час виконання робiт та пiсля їx закiнчення учасник забезпечить прибирання території об’єкта вiд смiття та залишкiв матерiалiв, що утворилися в процесі виконання робіт, для підтверджекння зазначеної інформації, учасник повинен надати документальне підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі можливості належного зберігання та утилізації будівельного сміття, чинного протягом всього строку виконання робіт з відповідного об’єкта. Для підтвердження можливості виконання даної вимоги Учасником надано Договір по захороненню відходів від 16.01.2024 року №14 укладений з приватним акціонерним товариством "КАТП-1028", яке здійснює свою діяльність в місті Біла Церква, Київської області. Відстань від об'єкту в місті Коломиї до міста Біла Церква становить понад 500 км., в той час як проектом передбачено транспортування відходів грунту, сміття, залишків матеріалів, тощо) на відстань до 5 км. У пункті 19 підсумкової відомості ресурсів до договірної ціни наданої Учасником розраховано, що з об'єкту потрібно вивезти грунт на відстань до 5 км в кількості 174,48 т, але договором передбачено захоронення в об'ємі 49 т. Також у вищенаведеній умові зазначено, що термін дії такого договору повинен бути чинним на весь період виконання робіт по договору про закупівлю робіт згідно даного предмету закупівлі, тобто до 31.12.2025 року, тоді як наданий Учасником договір чинний до 31.12.2024 року. 4. Для підтвердження кваліфікаційного критерію Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій зазначено про виконання робіт по капітальному ремонту даху адміністративного приміщення ГУНП в Рівненській області за адресою: вул. М.Хвильового, 2, м.Рівне та капітального ремонту системи опалення будівлі Нижньосиньовецького ліцею за адресою: Чернівецька область, Глибоцький район, с.Нижні Сипівці, вул. Шкільна,1. Згідно умов прописаних у підпункті 3.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації аналогічними вважаються договори, укладені із замовниками протягом 2022-2024 років з виконання робіт/надання послуг, відповідно до основного складу робіт згідно технічного завдання, ціна якого повинна бути не меншою ніж 30 % від очікуваної вартості даної закупівлі. Вартість договору виконаного в Чернівецькій області становить 21% від очікуваної вартості даної закупівлі, що є першою невідповідністю кваліфікаційному критерію наявності аналогічного досвіду. Другою невідповідністю випливає з того, що у жодному з договорів роботи не відповідають основному складу робіт згідно технічного завдання. Вивчивши документацію надану для підтвердження виконання вищенаведених договорів виявлено наступні невідповідності. Для підтвердження виконання договору від 05.07.2023 року №531 Учасником не надано невід'ємні частини договору, а саме, дефектний акт та календарний графік виконання робіт. Також у довідках КБ-3 та актах приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, а саме поданих в черговості 1,2, 3, 5, 6, 9 відсутні дата і номер договору та дата оплати. Для підтвердження виконання договору від 23.11.2023 року №266 Учасником не надано дефектний акт та календарний графік виконання робіт, які є невід'ємними частинами договору. У довідці КБ-3 та акті приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, відсутні дата і номер договору. Вартість даного договору становить 1 498,41 тис.грн, але згідно поданих документів сума оплати становить 1 434,19 тис.грн, що свідчить про часткове виконання договору (тендерною документацією вимагається повне виконання договору), або відсутність додаткової угоди про зменшення вартості договору. 5. Надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно умов прописаних у підпункті 2.2. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації обов'язковою умовою є наявність інженера з профільною вищою освітою. В довідці зазначено, що інженером є Петрусенко Павло Миколайович та долучено копію його диплому, в якому значиться, що він за освітою інженер-електромеханік за спеціальністю «Автоматизація та комплексна механізація у машинобудуванні». Дана спеціальність не є профільною при капітальному ремонті об'єктів соціальної інфраструктури. В довідці значиться, що інженером з охорони праці являється Карпюк Максим Олександрович. Згідно наказу від 24.07.2024 року №251-к/тр про прийняття на роботу на підприємство, його прийнято з 01.08.2024 року з випробувальним періодом 2 місяців (копія нечітка та не завірена). Для підтвердження його кваліфікації надано посвідчення та виписка з протоколу про перевірку знань від 15.02.2024 року на нього, як на фізичну особу-підприємця, і в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на даний час він числиться як діючий ФОП. Якщо основне місце роботи інженера з охорони праці на приватному виробничому підприємстві "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" як значиться у наказі від 24.07.2024 року №251-к/тр, то посвідчення інженера з охорони праці повинно бути видано на нього як на працівника ПВП, а не як на ФОПа. В іншому випадку відповідно до статті 15 Закону України від 14.10.1992 №2694-XII «Про охорону праці» на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Також в договорах про оренду та суборенду транспортних засобів значиться, що орендується техніка потрібно підтвердити наявність водіїв. З метою усунення невідповідностей в документах Учаснику необхідно: 1. Викласти всі довідки та листи надані для участі в процедурі закупівлі в новій редакції зазначивши дату та реєстраційний номер. 2. Надати довідку про незалучення субпідрядної організації вартість робіт якої більше 20 відсотків вартості договору (пропонованої учасником договірної ціни), або якщо учасник має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі більш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. 3. Учасник повинен надати лист-гарантiю, що пiд час виконання робiт та пiсля їx закiнчення учасник забезпечить прибирання території об’єкта вiд смiття та залишкiв матерiалiв, що утворилися в процесі виконання робіт, для підтвердження зазначеної інформації, учасник повинен надати документальне підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі можливості належного зберігання та утилізації будівельного сміття, чинного протягом всього строку виконання робіт, а саме до 31.12.2025 року, з відстанню транспортування до 15 км від об'єкту де будуть проводитися роботи по даному предмету закупівлі, як розраховано у підсумковій відомості ресурсів до договірної ціни наданої учасником при поданні своєї тендерної пропозиції. 4. Завантажити в новій редакції довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, згідно форми зазначеної у Додатку 1 тендерної документації, зазначивши виконання договорів де роботи відповідають основному складу робіт згідно технічного завдання даного предмету закупівлі. Аналогічними вважаються договори, укладені із замовниками протягом 2022-2024 років з виконання робіт/надання послуг, відповідно до основного складу робіт згідно технічного завдання, ціна якого повинна бути не меншою ніж 30 % від очікуваної вартості даної закупівлі. Враховуються лише ті договори, які були виконані у повному обсязі. Документи, які підтверджують виконання договорів зазначених в довідці: - скан-копія договору з усіма невід'ємними частинами в тому числі додатковими угодами (якщо таке мало місце); - скан-копія всіх довідок КБ-3 по предмету закупівлі; - скан-копії актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в по предмету закупівлі. 5. Підтвердити наявність інженера з профільною вищою освітою, завантаживши документацію зазначено в пункті 2.2. Додатку 1 тендерної документації та інженера з охорони праці з оформленням офіційного працевлаштування на основне робоче місце, або за сумісництвом, відповідно Закону України від 14.10.1992 №2694-XII «Про охорону праці».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.