Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2024, 00:00
Очікувана вартість закупівлі роботи становить 2370989.00грн. з ПДВ : планове фінансування на 2024рік 1400000,00грн., на 2025р.-970989.00грн. Строк виконання робіт : згідно календарного графіку виконання робіт, але не пізніше 31.08.2025р.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 370 989,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 11 854,95 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВЕЛИКОГАЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43686108 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Алла Ференц |
Телефон: | +380988200467 |
E-mail: | v.kultury@gmail.com |
Місцезнаходження: | 47722, Україна, Тернопільська область,Тернопільський район, село Великі Гаї, ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА, будинок 47 |
5 |
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «БУСОЛ» - в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю "Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасадів (з впровадженням заходів енергоефективності та енергозбереження) комунального закладу «Клуб села Грабовець» Великогаївської сільської ради за адресою : вул.Шевченка,12А с.Грабовець , Тернопільський район Тернопільська область. " (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до додатку№1 Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. До переліку техніки включаються лише ті машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт на об’єкті та передбачені у відповідному розділі кошторисної документації (відомості ресурсів), наданої учасником на підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. У разі наявності власної техніки – надати копії технічних паспортів або бухгалтерські документи, що підтверджують облік обладнання, за наявності орендованої, лізинг або договорів надання послуг – завірені копії договорів оренди, лізингу, надання послуг, копії технічних паспортів. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності Учасника (інвентарну картку або видаткову накладну). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Учасником було надано всі необхідні документи, але у довідці за №403 від 08.0824р. була допущена помилка. А саме ,невірно вказана дата договору оренди майна №04/01/24р., у п.1.13 цієї довідки було зазначено Договір оренди майна екскаватора одноковшевого №04/01/24р від 01.04.24р.,а у договорі №04/01/24р вказана дата 04.01.24р. Отже, потрібно привести у відповідність до даного договору довідку за формою 1. В підсумкової відомості ресурсів в розділі ІІ. Будівельні машини та механізми вказано ,що учасник буде здійснювати перевезення будівельного сміття самоскидами на відстань 30км-10,8т.,але у довідці учасника №403 від 08.08.24р. ця інформація не відображена. Отже,потрібно привести у відповідність довідку за формою 1,а також надати відповідні підтверджуючі документи вказані в дод.1 Тендерної документації. 2. Відповідно до Тендерної документації, п.3.8.2. Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати: - розрахунок договірної ціни та кошторис; - пояснювальну записку; - локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - проект календарного графіку виконання робіт. (під час укладання договору календарний графік може бути відкориговано щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених законом). У тендерній пропозиції учасника,а саме у договірній ціні вказано,що роботи на даному об’єкті будуть здійснюватися у 2024р., а згідно інформації ,яка подавалася замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями було вказано, що роботи будуть проводитися протягом 24-25рр.Також учасником в проекті календарного графіку виконання робіт відображено виконання даних робіт протягом серпня-листопада 2024р.,а це також суперечить інформації яка подавалася замовником в оголошенні про проведення даної закупівлі . Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Відповідно до додатку№1 Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має привести у відповідність до договору оренди майна довідку за формою 1; - Відповідно до додатку№1 Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має відобразити всю необхідну інформацію згідно Довідки за формою 1 . До переліку техніки мають бути включені всі машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт на об’єкті та передбачені у відповідному розділі кошторисної документації (відомості ресурсів), наданої учасником на підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Отже,потрібно привести у відповідність довідку за формою 1,а також надати відповідні підтверджуючі документи вказані в дод.1 Тендерної документації; - Відповідно до Тендерної документації, п.3.8.2.,а саме у договірній ціні потрібно вказати ,що роботи на даному об’єкті будуть здійснюватися протягом 2024р-2025рр.; - Відповідно до Тендерної документації, п.3.8.2.,а саме у проекті календарного графіку виконання робіт потрібно відобразити виконання даних робіт протягом 2024-2025рр.,але не пізніше 31.08.2025р. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.