Період оскарження умов закупівлі - по 31-07-2024, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».Застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою; категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник може зменшити обсяги закупівлі в залежності від фактичної потреби та обсягів фінансування.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 268 049,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 6 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Київський Палац дітей та юнацтва |
ЄДРПОУ: | 02141207 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ландіна Ірина Миколаївна |
Телефон: | +380442932981 |
E-mail: | kpdu_eks@ukr.net |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, м. Київ,Київ, вул. Івана Мазепи, 13 |
1 |
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано копії документів. що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, та згідно вимог тендерної документації. В той же час, щодо працівників Горте В. та Кривдюк В. надано лише копії наказів про переведення на посаду та відповідно не надано копій наказів про прийом на роботу. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб, та разом з копіями повідомлень про прийняття кожного працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданих за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Копії наказів про прийом на роботу працівників: Горте В., Кривдюк В. Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих / їх окремих частин, тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.