Період оскарження умов закупівлі - по 09-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 16 079 742,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 482 392,26 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради |
ЄДРПОУ: | 40478970 Досьє YouControl |
Сайт: | https://krm.gov.ua/ |
Контактна особа: | Яковлєва Вероніка Віталіївна |
Телефон: | +380664744148 |
E-mail: | kram.uks.pr@gmail.com |
Місцезнаходження: | 84320, Україна, Донецька область,Краматорськ, вул. Біленьківська, 113 |
1 |
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ до ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ для процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями) на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт (санація будівлі міської лікарні №3 м. Краматорськ, вул. Вознесенського, 17 у Донецькій обл. (коригування) (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). (далі - Закупівля). ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей. 1.Перелік виявлених невідповідностей учасником Товариство з обмеженою відповідальністю Товариство з обмеженою відповідальністю «Донецький інститут води» у складі тендерної пропозиції: • Додаток № 4 ДОКУМЕНТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ 3. Критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. • Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додаток №10 п. 6 календарний графік виконання робіт. • Додаток 10 п. 26 Лист - згоду на обробку персональних даних на всіх осіб, чиї персональні дані надаються у документах тендерної пропозиції Учасника. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей у строк, визначений Особливостями: • У складі тендерної пропозиції було надано документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору яке не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю робіт, а саме відсутні роботи з улаштування водовідведення з покрівлі, улаштування систем термофасадів, що вентилюються з облицюванням фасадною керамічною плиткою, або аналогічні роботи з опорядження фасаду. Згідно тендерної документації учасник підтверджує шляхом надання довідки щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для документального підтвердження надається скан-копія повністю виконаного, аналогічного за видом робіт договору, довідка про вартість виконаних будівельних робіт (Примірна форма КБ-3), акт виконаних будівельних робіт (будівництва, або реконструкції, або капітального ремонту об’єктів). Надати оновлену довідку та аналогічний за видом робіт договір, довідка про вартість виконаних будівельних робіт (Примірна форма КБ-3), акт виконаних будівельних робіт (будівництва, або реконструкції, або капітального ремонту об’єктів) за вище викладеними роботами. • У складі тендерної пропозиції було надано календарний графік не у повному обсязі, а саме детально не відображено обсяги робіт по місячно на 2025 рік. Прошу надати оновлений календарний графік, рекомендовано складений відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ №2 від 13.09.2009 Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві. • У складі тендерної пропозиції було надано Лист - згоду на обробку персональних даних на всіх осіб, чиї персональні дані надаються у документах тендерної пропозиції Учасника, не в повному обсязі, а саме немає Лист – згоду обробку персональних даних на Швидченко Дмитра Геннадійовича, особисті дання якого містяться у «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції», які поданий учасником у складі тендерної пропозиції. Надати Лист - згоду на обробку персональних даних на всіх осіб, чиї персональні дані надаються у документах тендерної пропозиції Учасника відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.