Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 15 105 043,72 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 151 050,44 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Терешківський ліцей Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області |
ЄДРПОУ: | 23545191 Досьє YouControl |
Сайт: | http://school.bit.pl.ua/ |
Контактна особа: | Анастасія Ступар |
Телефон: | +380958273085 |
E-mail: | 23545191@ukr.net |
Місцезнаходження: | 38762, Україна, Полтавська область,Полтавський р-н, с. Терешки, вул. Шевченка, буд. 9А |
2 |
За результатами розгляду пропозицій по закупівлі за предметом: Нове будівництво протирадіаційного укриття на 150 осіб на території Вацівської філії гімназії ім. В. Тюріна Терешківського ліцею Терешківської сільської ради Полтавського району за адресою: Полтавська область, Полтавський район, с. Ваці, вул. Миру, 3Д. Коригування ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель, розглянувши пропозицію учасника – ТОВ "ТСК ГРУПП ПОЛТАВА" встановила: 1. Виявлені невідповідності: В Договорах № 64 та №346 про надання послуг вантажного транспорту та спецтехніки вказано термін дії 31.12.2024 р, що суперечить терміну всього строку виконання робіт зазначених в тендерній документації. ( термін виконання робіт до 18 квітня 2025 року ( 7 місяців з моменту підписання договору) Посилання на вимоги тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: в п.1 Додаток 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» зазначений перелік документів, який Учасник надає обов’язково у складі пропозиції: Договір/Договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди/лізингу/надання послуг тощо, що посвідчують право користування залученою технікою/обладнанням, зазначену учасником в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Договір/Договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди/лізингу/надання послуг тощо, що посвідчують право користування залученою технікою/обладнанням, зазначену учасником в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт; 2. Виявлені невідповідності: Учасник надав Договір № Т/880/4к на послуги з управління відходами та знесення ( захоронення) з терміном дії по 31.12.2024 рік, що суперечить терміну всього строку виконання робіт зазначених в тендерній документації. ( термін виконання робіт до 18 квітня 2025 року ( 7 місяців з моменту підписання договору) Посилання на вимоги тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: в п.4 таблиця 2 Додаток 3 до тендерної документації «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» зазначено, що Учасник в складі пропозиції надає : Учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт на весь період виконання робіт або гарантійний лист про вивезення будівельних відходів. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт на весь період виконання робіт або гарантійний лист про вивезення будівельних відходів. 3. Виявлені невідповідності: Учасник указав вартість робіт в електронному полі ( 14 580 870 грн з ПДВ) та в Договірній ціні( 14 580 870 грн з ПДВ) відмінну від вартості в Зведеному кошторисі(14 580 871 грн з ПДВ) та в Пояснювальній записці (14 580 871 грн з ПДВ), що відрізняється на 1 ( одну) гривню. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: в п.7 таблиця 2 Додаток 3 до тендерної документації «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» зазначено, що Учасник для підтвердження відповідності технічного завдання учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: Договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою, локальні кошториси на будівельні роботи, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису з цінами за усіма позиціями, за підписом уповноваженої особи учасника. Розрахунки у документах, що підтверджують відповідність пропозиції, повинні відповідати даним технічного завдання, що визначене у Додатку 4 тендерної документації, а загальна вартість пропозиції повинна включати усі податки, збори, та інші платежі, передбачені чинним законодавством України та умовами виконання господарських зобов'язань, що будуть визначені в договорі про закупівлю, за результатом проведення цієї закупівлі. Документи, які надаються з метою підтвердження відповідності технічним вимогам повинні бути виконані у відповідному програмному комплексі, із детальним зазначенням найменування витрат за розділами та вартості за кожним із зазначених розділів. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для підтвердження відповідності технічного завдання учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: Договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою, локальні кошториси на будівельні роботи, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису з цінами за усіма позиціями, за підписом уповноваженої особи учасника. Розрахунки у документах, що підтверджують відповідність пропозиції, повинні відповідати даним технічного завдання, що визначене у Додатку 4 тендерної документації, а загальна вартість пропозиції повинна включати усі податки, збори, та інші платежі, передбачені чинним законодавством України та умовами виконання господарських зобов'язань, що будуть визначені в договорі про закупівлю, за результатом проведення цієї закупівлі. Документи, які надаються з метою підтвердження відповідності технічним вимогам повинні бути виконані у відповідному програмному комплексі, із детальним зазначенням найменування витрат за розділами та вартості за кожним із зазначених розділів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.