Період оскарження умов закупівлі - по 01-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 568 320,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 683,20 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради |
ЄДРПОУ: | 05410607 Досьє YouControl |
Сайт: | https://corabeldistr.mkrada.gov.ua |
Контактна особа: | Степаніцина Інна Леонідівна |
Телефон: | +380512600277 |
E-mail: | inna_02112008@ukr.net |
Місцезнаходження: | 54050, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, пр. Богоявленський, 314 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУЧКО ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ невідповідностей 1. перелік виявлених невідповідностей: - надана довідка про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 01.08.2024 №37 не відповідає вимогам пункту 1, додатка №2 тендерної документації «Кваліфікаційні Критерії» (неповна назва довідки); - наданий у складі тендерної пропозиції лист-відгук від установи 12.09.2023 №1462/05.01.02-01 за замовленням якої виконувалися аналогічні договори не відповідає вимогам пункту 1, додатка №2 тендерної документації «Кваліфікаційні Критерії» (лист-відгук не містить інформацію про обсяг (кількість) та суми виконання аналогічних договорів наданих у складі тендерної пропозиції). 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - додаток № 2 до тендерної документації – «Кваліфікаційні критерії». 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати нову довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі складену у відповідності до вимог тендерної документації із обов’язковим зазначенням інформації про назва предмету закупівлі (договору), номер, дату та суму договору, обсяг (кількість) м. кв./1 послуга/1 робота, рік виконання договору, суму виконання договору, замовника його назву, юридичну адресу та їх контактних осіб з номерами телефонів, посилання на публічне розміщення інформації про аналогічний договір (PROZORRO або інші); - надати новий лист-відгук, що містить обов’язкову інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер, дату та суму договору, обсяг (кількість) м. кв./1 послуга/1робота, роки виконання договору, інформацію чи виконано договір у повному обсязі та суму виконання договору, характеристику Учасника за результатами виконання робіт/надання послуг за аналогічними договорами наданими у складі тендерної пропозиції. Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник повинен подати вище вказані документи та інформацію, шляхом розміщення сканованих копій вказаних вище документів в електронній системі публічних закупівель PROZORRO на сторінці закупівлі № UA-2024-07-25-008152-a. __________________________
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.