Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 120 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 600,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Вербківської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області |
| ЄДРПОУ: | 40210149 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Копилова |
| Телефон: | +380663961262 |
| E-mail: | t-kopilova@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 51453, Україна, Дніпропетровська область,с. Вербки, вул. Центральна, 20 |
0 |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВЕРБКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПАВЛОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 05.08.2024 с. Вербки № 198 уповноваженої особи Порядок денний: Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "МЕРКУШЕВА АННА ОЛЕКСАНДРІВНА " невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю з Поточного ремонту зовнішніх мереж водовідведення у В’язівоцькому ліцеї за адресою: вул. Центральна,28 с.В’язівок Павлоградського району Дніпропетровської області, ДК 021:2015:45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи, оголошення № UA-2024-07-24-010148-a від 24.07.2024 року. 1. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "МЕРКУШЕВА АННА ОЛЕКСАНДРІВНА " невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 3. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "МЕРКУШЕВА АННА ОЛЕКСАНДРІВНА " поданої на процедуру закупівлі з Поточного ремонту зовнішніх мереж водовідведення у В’язівоцькому ліцеї за адресою: вул. Центральна,28 с.В’язівок Павлоградського району Дніпропетровської області, ДК 021:2015:45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи, оголошення № UA-2024-07-24-010148-a від 24.07.2024 року ,згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1) Згідно п.15 Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» замовником вимагалось: - Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». 2) Згідно п.1 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалось: Довідка, складена у довільній формі (або за формою, наданою замовником ф.1) за підписом уповноваженої особи, що містить інформацію про наявність у Учасника необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є у власності Учасника чи такі, що можуть бути використані Учасником (зазначити підстави для користування – оренда, договір надання послуг тощо) - Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати скановані документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння (накладні , чеки на власний товар.. та ін.) або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. Учасником ФОП "МЕРКУШЕВА АННА ОЛЕКСАНДРІВНА " в розділі II Будівельні машини і механізми в Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 вказано «Бульдозери, потужність 59 кВт» . Дані про «Бульдозери, потужність 59 кВт» не вказано в Довідці про наявність у Учасника необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є у власності Учасника чи такі, що можуть бути використані Учасником (зазначити підстави для користування – оренда, договір надання послуг тощо) та не надано підтверджуючі документи. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "МЕРКУШЕВА АННА ОЛЕКСАНДРІВНА " процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Надіслати повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "МЕРКУШЕВА АННА ОЛЕКСАНДРІВНА " невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю з Поточного ремонту зовнішніх мереж водовідведення у В’язівоцькому ліцеї за адресою: вул. Центральна,28 с.В’язівок Павлоградського району Дніпропетровської області, ДК 021:2015:45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи, оголошення № UA-2024-07-24-010148-a від 24.07.2024 року. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП "МЕРКУШЕВА АННА ОЛЕКСАНДРІВНА " у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Начальник відділу організації та забезпечення державних закупівель (уповноважена особа) Тетяна КОПИЛОВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.