Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 260 230,23 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 301,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 37 000 UAH |
| Замовник: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37573094 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Надія Шевцова |
| Телефон: | +380617086970 |
| E-mail: | tender_uon@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
3 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надана відповідна довідка, в якій не зазначені транспортні засоби, що будуть залучатись до виконання умов договору, або не надано пояснень, що згідно обсягів робіт залучення транспортних засобів не вимагається. 2. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надані наступні документи: - довідка про аналогічний досвід, в якій вказаний строк виконання договору з Департаментом культури - 1 місяць, проте акти виконаних робіт надані за березень та квітень; - акти приймання виконаних будівельних робіт до аналогічного договору з ТОВ «Укрграфіт» не відповідають формі КБ-2; - листи-відгуки датовано 2020, 2021 роками, що не відповідає вимогам пункту 2 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації; - не надано довідки за формою КБ-3 до аналогічного договору з ТОВ «Укрграфіт». 3. У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка відповідно до п.2 Додатку 5 до тендерної документації, яка не містить чіткої інформації щодо включення ПДВ до ціни. 4. У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка відповідно до пункту 3 таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації, яка містить неповну інформацію. 5. У складі тендерної пропозиції учасника надана банківська гарантія, як тендерне забезпечення, проте не зазначено «безвідкличним» зобов’язанням банку. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформації для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів); - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки відповідно до п.2 Додатку 5 до тендерної документації; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки щодо раніше укладених договорів із Замовником – департаментом освіти і науки Запорізької міської ради; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання банківської гарантії, яка відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження повноважень службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписує документи, наданий наказ про призначення директора, який не відповідає Статуту та рішенню власника. 2. Всупереч вимогам тендерна пропозиція учасника підписана шляхом накладення на неї електронного підпису, де тип підпису – удосконалений, а не кваліфікований. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформації про призначення директора; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом накладання на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.