Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 828 368 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 39 141,84 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 39 000 UAH |
| Замовник: | Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
| ЄДРПОУ: | 03362123 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Самолюк-Кузьмінська Галина |
| Телефон: | 380442723536 |
| E-mail: | kievzelenbudtender4@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, вул. Кудрявська, буд. 23 |
11 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На підтвердження наявності обладнання, учасник надав «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг» у пункті 3 зазначеного документу інформація, не відповідає інформації в «ДОГОВОРІ № 30/04/1-2024 надання послуг від 30.04.2024р.» згідно вимог пункту 17 Додатку 7 до тендерної документації. 1.2. Учасник надав у складі тендерної пропозиції «Лист-згода» щодо проекту договору про закупівлю не у формі Додатку 5 тендерної документації. 1.3. Учасник не надав діючий документ інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, який підтверджує добровільне страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (страховий поліс) відповідно до вимог пункту 19 Додатку 7 до тендерної документації. 1.4. Учасник не надав діючий документ інженера з охорони праці, який підтверджує страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (страховий поліс) відповідно до вимог пункту 19 Додатку 7 до тендерної документації. 1.5. Учасником не надано на працівника(ів) діюче посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідання по перевірці знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18 відповідно до вимог пункту 19 Додатку 7 до тендерної документації. 1.6. Відповідно до вимог пункту 22 Додатку 7 до тендерної документації Учасником не надано копію діючого сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 виданого акредитованим органом сертифікації, стосовно інших будівельно-монтажних робіт та підготовчих робіт на будівельному майданчику, копію сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 виданого органом сертифікації, стосовно інших будівельно-монтажних робіт та підготовчих робіт на будівельному майданчику У разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації – такі сертифікати повинні містити національний знак акредитації, та у складі тендерної пропозиції додатково учасник подає атестат про акредитацію органу з сертифікації, котрим видані такі сертифікати, та у разі, якщо з дати видачі сертифікату пройшло 12 місяців, учасник подає копію підтвердження проходження щорічного аудиту (наглядового аудиту). У разі подання у складі тендерної пропозиції сертифікатів виданих на ім’я субпідрядника, учасник подає лист адресований замовнику та учаснику від такого субпідрядника щодо не заперечення надання цих документів учаснику для участі у цій закупівлі (із зазначенням номеру оголошення закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 10 Додатку 7 тендерної документації 2.2. Пункт 17 Додатку 7 тендерної документації 2.3. Пункт 19 Додатку 7 тендерної документації 2.4. Пункт 22 Додатку 7 тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Відповідно до вимог пункту 10 Додатку 7 тендерної документації: Лист-згода з проєктом договору про закупівлю у формі Додатку 5 до тендерної документації. 3.2. Відповідно до вимог пункту 17 Додатку 7 тендерної документації: Довідка у довільній формі про наявність обладнання (екскаватор-навантажувач одноковшевий) та матеріально-технічної бази. Для документального підтвердження спроможності Учасника експлуатувати машини та механізми, надати документ, що підтверджує право власності та/або оренди та/або право користування. 3.3. Відповідно до вимог пункту 19 Додатку 7 тендерної документації: Довідка у довільній формі про наявність працівників (головний інженер/виконавець робіт; інженер з охорони праці; інженер проектувальник в частині кошторисної документації; та інші) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації про посаду, ПІБ та освіти. Для документального підтвердження інформації, що міститься у довідці учасник подає у складі тендерної пропозиції копії документів про освіту та копію(ї) наказу(ів) про прийняття на роботу/переведення/сумісництво/суміщення такого(-их) працівника(-ів), або діючий(і) договір(и) цивільно-правового характеру. Учасник подає у складі тендерної пропозиції копію діючого кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, свідоцтво про підвищення кваліфікації (у разі необхідності) та діючий документ, який підтверджує добровільне страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (страховий поліс). Учасник подає у складі тендерної пропозиції діючий сертифікат інженера з охорони праці, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С- 001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату; діючий документ, який підтверджує страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (страховий поліс). Учасник подає у складі тендерної пропозиції на працівника(ів) діюче посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідання по перевірці знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.83-18. 3.4. Відповідно до вимог пункту 22 Додатку 7 тендерної документації: Учасник подає у складі тендерної пропозиції документи видані на його ім’я або на ім’я субпідрядника: - копію діючого сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 виданого акредитованим органом сертифікації, стосовно інших будівельно-монтажних робіт та підготовчих робіт на будівельному майданчику; - копію сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 виданого акредитованим органом сертифікації, стосовно інших будівельно-монтажних робіт та підготовчих робіт на будівельному майданчику; - копію сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 виданого органом сертифікації, стосовно інших будівельно-монтажних робіт та підготовчих робіт на будівельному майданчику; - копію сертифікату про відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 виданого акредитованим органом сертифікації, стосовно інших будівельно-монтажних робіт та підготовчих робіт на будівельному майданчику. У разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації – такі сертифікати повинні містити національний знак акредитації, та у складі тендерної пропозиції додатково учасник подає атестат про акредитацію органу з сертифікації, котрим видані такі сертифікати, та у разі, якщо з дати видачі сертифікату пройшло 12 місяців, учасник подає копію підтвердження проходження щорічного аудиту (наглядового аудиту). У разі подання у складі тендерної пропозиції сертифікатів виданих на ім’я субпідрядника, учасник подає лист адресований замовнику та учаснику від такого субпідрядника щодо не заперечення надання цих документів учаснику для участі у цій закупівлі (із зазначенням номеру оголошення закупівлі. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.