Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 066 440,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 15 332,20 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ" ВЕЛИКОБУДИЩАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ МИРГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 40085289 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дарія Лапко |
Телефон: | +380956376730 |
E-mail: | dobrobut-kp@ukr.net |
Місцезнаходження: | 37320, Україна, Полтавська область,Миргородський р-н, с. Великі Будища, вул. Миру, буд. 1 |
7 |
Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2024-07-19-010037-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 40 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідність — це, зокрема, відсутність у складі ТП інформації та/або документів, подання яких передбачає ТД. Крім випадків відсутності забезпечення ТП, якщо його вимагав замовник, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник процедури в його ТП. Невідповідність в інформації та/або документах, які надає учасник процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, — помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду пропозиції учасника Фізична особа – підприємець Горобець Тетяна Михайлівна, код ЄДРПОУ/ІПН - 3181411245 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник не наклав електронний підпис на кожен сканований документ своєї пропозиції. КЕП було накладено на всю пропозицію в цілому. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ 3 пункт 1 Тендерної документації, файл «Тендерна документація водонапірна вежа Верик вул. Кизя.docx» Учасник процедури закупівлі накладає КЕП або УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо у разі якщо тендерна пропозиція учасника містить як скановані, так і електронні документи та/або інформацію. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Накласти КЕП/УЕП на кожен сканований документ своєї пропозиції. Якщо електронним майданчиком з якого подавалась пропозиція Учасника не передбачено можливості накладення електронного підпису на кожен документ окремо, то він має власноруч підписати та завірити печаткою(у разі використання) всі скановані документи своєї пропозиції. 2. Учасник не завантажив документ що підтверджує право користування/оренди транспортних засобів, які вказані в файлах Учасника «Довідка щодо МТБ (Додаток 1 кваліфікаційні критерії).pdf» та «ТП орендованих авто.pdf» Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ 1, пункт 1.2, табл. 1 Додатку 1 до Тендерної документації, файл «Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx» 1.2. Копії документів, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) щонайменше 6 об’єктів рухомого майна матеріально-технічної бази або технології(й), що необхідні для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом укладеного договору. На дану умову учасник зобов’язаний надати підтвердження наявності прав користування таких об’єктів матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо використовуватись на об’єкті, на якому здійснюватиметься робота. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити Договір оренди на вказані транспортні засоби, що орендуються У відповідності до пункту 40 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 40 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.